Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7892 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הדובלו אוטו מכוער בטירוף אני לא מאמין שאנשים אשכרה קונים אותו

 

ואם כן אז הם ממש זקנים או פשוט הם קיבלו מהעבודה.

 

לא ידעתי שאין משענות ראש בדובלו, משרד הרישוי לא צריך לעשות משהו בנידון?

אם הם כל כך רוצים ועושים תשדירים לחגורות בטיחות, אז שטיפה ינקטו צעדים משל עצמם

ויבדקו בטיחות של מכוניות שהם מביאים לארץ.

הרי מלא מכוניות הם סתם אוהבים לפסול, אבל על משענת ראש הם לא עושים כלום?

ומה זה הדבר הזה שאפשר להוסיף בתשלום, זה כמו שתגיד לי הגה אני יכול לקנות בתוספת

וגם גלגלים ..

אוטו מכוער ומגעיל

 

כנראה שנלך על הקונקט .

בנתיים אני נוהג על סקודה פורמן שכשאין לו בעיות הוא אוטו די נוח..

(יד ראשונה מהחברה - אנחנו מאד קשורים אליו :) )

Skoda Fabia 1.2TSI Sportline 2010

פורסם
ויש לה בעיות באיבזור הבטיחות - אין

 

ABS ומשענות ראש מאחור - אף שהיא יקרה משתי האחרות בגרסה זו. יתרונה הגדול הוא המנוע..."

 

תרשה לי לתקן אותך (לאחר בדיקה יסודית):

 

בדובלו המשענות ראש זה אבזור אופציונלי בדגם הפשוט ובדגם המפואר, זה שאנשים מתקמצנים על עצמם - זה כבר סיפור אחר (מה עוד בטוח הוא שבמונית שממש עכשיו ראיתי בדרך חזרה הביתה כן היו משענות ראש מאחור).

 

בנוגע ל ABS - לפחות לפי מה שזכור לי (נהגתי על 2003) ולפחות לפי מה שרשום באתר FIAT הישראלי, ABS הוא סטנדרט בכל רמות האיבזור של הדובלו.

 

אכן, מבחן מאוד "יסודי" עשו שם באוטו.

 

איציק

---------------

 

עריכה:

עוד נתונים טכניים על הטנדרונים באדיבות אתר "נטקאר" שחלקם סותרים לחלוטין את מה שאמרת:

 

1. לדובלו תא מטען של 3000 ליטר בעוד זה של הברלינגו והקונקט הוא 2800 (זניח, כי לא לזה הוא צריך את הטנדר)

 

2. לדובלו 3 כוכבי ריסוק (סביר) בעוד שהשניים האחרים לא נבחנו בכלל.

 

3. בגירסאות המדוברות, כולן עולות בסביבות 120K שח - אין יתרון משמעותי לאף אחד מהם (קרי: הדובלו הוא לא היקר מבין השלושה כפי שטענת)

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

בגלל זה הפסקתי את המנוי שלי על אוטו - שירד ברמתו בשנים האחרונות, אני מקבל גיליון חדש,



עוצר את הכל ופותח - רואה פרסומת, מכתבים למערכת ועוד פרסומת ועוד פרסומת ועוד פרסומת, על מה הם לוקחים כסף - זה ירחון ויש בו יותר פרסומות מבערוץ2 וכשיש כתיבה גם היא לא משהו

לצערי מגזין אוטו הפך להיות מלוקק הבחינות הן מעולם אחר - לא ממש מתאים למר ישראלי לקרוא טקסט שמתנשא מעליו - כאילו בוחנים מחו"ל

לא יודע אני מאוד מאוד מאוכזב, מזל שיש לי גיליונות ישנים לקרוא מדי יום

 

אבל לא באוטו עסקינן (זאת סתם הוצאת עצבים) הברלינגו הוא אוטו מכוער לטעמי, נראה כמו פינגויין, המתיחת פנים ממש לא משהו

 

ואם הבחור אומר שיש לו סקודה פורמן מהחברה אז הוא רוצה אוטו לכמה שנים וברלינגו לא מתאים

נהגתי ונסעתי על ברלינגו בנות שנה-שנתיים והאוטו הזה מזדקן מהר, הקונסולה כאילו ומתקלפת, הדשבורד וחלקיו מתחילים לנדוד. ועוד משהו - יצא לי להתקין דיבוריות בברלינגו, בקנגו ובקונקט ובצרפתיות החלקים אף פעם לא חזרו למקומם כראוי וכששאלתי את שאר המתקינים לפשר הדבר או ביקשתי עזרה התשובה תמיד הייתה "ככה זה במכוניות האלו" מה זה אומר?

 

חלקי הפנים בקונקט עשויים פלסטיק קשיח (כתר פלסטיק?) והם ממש מאסיביים שזה דבר טוב לרכב שאמור להיות רכב עבודה

 

ועוד משהו 600 יורו +- לצ'יפ רק מישהו מפגר יקח ברלינגו וישקיע בו ככה, אם כבר בן אדם רוצה לבדוק כמה מהר נעלם לו הכסף מחשבון הבנק אז כדאי עם רכב שנותן קצת יותר תמורה כמו AX או ZX

 

 

haters will hate

  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם

אני רק יודע דבר אחד....

 

 

שלא להתעסק עם מכוניות כאלו משומשות. יש לנו גם ברלינגו וגם רנו קנגו בעבודה. הברלינגו עוד אמינה פחות או יותר, אבל הקנגו שותה לנו כל חודש כ- 2,000 -4,000 ש"ח לחשבון הבנק (!) על טיפולים וקילקולים למיניהם.

 

הצרפתים פשוט אלו רכבים לא אמינים. כולי תקווה שהקונקט אמין יותר מהשתיים האחרות.

 

כמובן, שלגבי הדובלו אין מה להוסיף....

איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה - העוגה ?

פורסם

יש כבר ברלינגו בארץ עם קפיצי אייבאך מונמכים כבר כמה שנים (לא יודע אם הוא גם שם קוני צהוב).

בקשר לבחור שהתלונן על כיעורה של הדובלו אני יכול רק לצטט לו מה שידיד שלי אמר לי פעם:

" שכבתי לפחות עם 200 נשים, והכי טובות במיטה היו הגיבנות"

.I'm a blocked user

פורסם
יש כבר ברלינגו בארץ עם קפיצי אייבאך מונמכים כבר כמה שנים (לא יודע אם הוא גם שם קוני צהוב).

בקשר לבחור שהתלונן על כיעורה של הדובלו אני יכול רק לצטט לו מה שידיד שלי אמר לי פעם:

" שכבתי לפחות עם 200 נשים, והכי טובות במיטה היו הגיבנות"

אבל הן היו הכי פחות אמינות......:wink:

איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה - העוגה ?

×
×
  • תוכן חדש...