Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7862 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מנוע 3100 V6

 

איך הוא מבחינת כל כל ההיבטים?

 

לנהג חדש כמוני (שנה על הכביש)

ואני אוהב נוחות וכח...

ושאני מדבר על נוחות אני מדבר על אמריקאיות :wink:

 

תודה מראש לעונים...

Greddy Type S - טעם החיים 8)

פורסם

מאוד נוח... המון כח... אם אתה מוצא אחת שמורה, לך על זה. ואל תתפתה לעשות רייסים עם מכוניות קטנות, הם נפגעים מזה.

dirty old man

need love too

פורסם
ואל תאמין לכל מה שאומרים לך על חוסר אמינות ודלק, הם משווים את זה לפיאסטה.

לא מאמין :)

קנינו אותה לפני 3 שנים אולי יותר לא זוכר,

יד ראשונה.

כאילו אנחנו יד שנייה

והיא עברה לבעלותי לגמרי סוף סוף!

 

63 אלף קילומטר... מזקן בן 65

שכל טיפול במוסך UMI הכל לפי הספר!

 

האוטו מפנק ברמות, הברקסים ? אני לא יודע אם חיברו ברקסים לאוטו הזה :-P

הם באמת מצב גרוע... אפילו אחרי החלפה מלאה לחדשים ומקוריים.

 

יש כח לא חסר!

האוטו עושה 6 לליטר בעיר עם מזגן - 7 לליטר בלי מזגן

 

מחוץ לעיר בנסיעה רגועה ויפה אפשר להגיע ל 11-12 לליטר :-)

 

בתחילת דרכו ב 1996 האוטו עלה 50 אלף דולר

כשקנינו אותו הוא עלה 50 אלף שקל

 

היום הוא כבר ירד למתחת ל 40 אלף

לא ייאמן איך הוא מאבד מהערך שלו.

 

אבל לא תמצאו בחיים שום אבל שום רכב בסכום כסף הזה! שווה כל אגורה!

Greddy Type S - טעם החיים 8)

פורסם

זה רכב כבד מאוד, לא יודע אם זה יתאים לך במחינת אחזקה, אבל אני לא יכנס לכיס שלך.

 

הבולמים כבר מתחילים להיות חלשים, והיא צורכת הרבה דלק כידוע, לדעתי תקנה אמריקאית משנות ה80 כמו קמארו, מכוניות שכבר עברו שיפוץ מקיף וגם זה פוזה רכב רועש יפה כזה, כמו שיש לליאור ברוך.

הלוגו של רוב מכוניות העל הוא חיית בר. יגואר, למבורגיני, פרארי, רק פג'ו האגדית יש לה אריה, בגלל זה פג'ו בעייני היא מכונית על.

פורסם

 

והיא צורכת הרבה דלק כידוע, לדעתי תקנה אמריקאית משנות ה80 כמו קמארו, מכוניות שכבר עברו שיפוץ מקיף וגם זה פוזה רכב רועש יפה כזה, כמו שיש לליאור ברוך.

אם אתה חושב שקאמרו אחרי שיפוץ מקיף, ברמה של הרכב של ליאור, נועדה להיות חסכונית בדלק - אתה טועה.

אל תטעה אחרים.

אם אתה שקאמרו שעברה שיפוץ מקיף אפשר לקנות ב-40K אתה טועה.

אל תטעה אחרים.

אין שום קשר בין פונטיאק גרנד פרי משנות ה-90, לבין קאמרו עתיקה.

טוב שלא המלצת לו על BSA עם סירה, אחרי שיפוץ ייסודי, גם לו יש את הפוזה שלו.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

×
×
  • תוכן חדש...