Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7861 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם!!!

אני מעוניין לרכוש רכב משפחתי בכ 30 K ש"ח. אני גמיש קצת -אבל לא יותר מידי

כאשר העדיפויות שלי הן אמינות (אחזקה טיפולים וכו') וחסכוניות (דלק טיפוליםוכו')

אני חייב עיצה במיידי כי אשתי עומדת ללדת בעוד מספר שבועות!!!

המליצו לי עליי יונדאי ודייהו ואמרו שהם יחסית אמינות וחסכוניות ובעלות איבזור טוב יחסית למחיר !

האם יש למישהו השגות בכל הקשור למכוניות הנ"ל -בהקשר של הפרמטרים כפי שמניתי אותם

אודה על כל תשובה

פורסם

א. מזל טוב!

 

ב. על בטיחות לא חשבת? בכל זאת תינוק/ת שבריר/ה. בתקציב כזה אולי מגאן? חבל רק שלא אמינה...

בכל מקרה, לפי מה שהבנתי יונדאי לא ידועים כבטיחותיים במיוחד. בקשר לאמינות- הסטיגמה אומרת יפני, אבל זה תלוי ברכב הספציפי.

פורסם

מאזדה 323 שנת 97 מומלץ אמין ובטוח לכם ולילדכם.

 

או מיצובישי לאנסר 96.

 

או הונדה סיוויק 95

הלוגו של רוב מכוניות העל הוא חיית בר. יגואר, למבורגיני, פרארי, רק פג'ו האגדית יש לה אריה, בגלל זה פג'ו בעייני היא מכונית על.

פורסם

מאזדה 323 היא אופצייה טובה



אם מה שחשוב הוא אמינות וצריכת דלק טובה תחפש סיריון

ואני בטוח שהסיריון בטוחה לא פחות בטוחה מה323

הסיריון היא זריזה, אמינה, נוחה (תתפלאו) זולה לקנייה ואחזקה ומעניקה תמורה מלאה לכל שקל.

לזוג + ילד היא רכב מצויין מכל הבחינות ובמיוחד עם עכשיו מצטרף תינוק למשפחה שזה דבר שמגדיל את ההוצאות בצורה דרסטית אני חושב שהסיריון תהיה מכונית שתתאים לכם יופי.

 

מחירים

99 אוטו' - 29000

00 ידני - 29000

 

 

haters will hate

פורסם

א. תודה רבה

ב. לא נראה לי שהמכוניות שמנית נכנסות לתקציב

ג. מה דעתך על דייהו או יונדאי

מאזדה 323 שנת 97 מומלץ אמין ובטוח לכם ולילדכם.

 

או מיצובישי לאנסר 96.

 

או הונדה סיוויק 95

א. תודה רבה

ב. לא נראה לי שהמכוניות שמנית נכנסות לתקציב

ג. מה דעתך על דייהו או יונדאי

פורסם

אני ממליץ בחום על מיצובישי סופר לאנסר 95

 

קניתי לא מיזמן יד 1

133,000 קמ

מצב מעולה מטופלת היטב ב 27,000 חשוב להזכיר אוט

פורסם

מיצובישי לנסר ישתה לך דלק ברוב הפעמים...גן הגיר רגיש אם אתה לוקח 95-6 זה סופר לנסר...

 

לך על אחת המאזדות כמו שאמרו,ואם בטיחות גם חשובה לך(תינוקת) אמץ את הרעיון של גרשון לגבי מגאן...תוכל למצא אחת,לגבי אמינות,תלוי איך טפלו בה...

שוב,היונדאי שהמליצו לך "לא הכי מצוינות בבטיחות"...

 

הסריון גם יכולה להתאים אבל לא הייתי מתלהב ממנה,גם המחיר נמוך יחסית לשנתון(ראה שרייד איזה הפרשים)לך תדע בכמה תמכר...

פורסם

...ואני בטוח שהסיריון בטוחה לא פחות בטוחה מה323...



טוב, זו כמובן אמירה חסרת כל בסיס. סיריון הוא רכב קל משקל, המסה של 323 גבוהה בהרבה, אי-לכך בבסיסו של עניין ה-323 כנראה יהיה בכל מקרה יותר בטיחותי (פסיבית) מהסיריון הממוזערת...

פורסם
מיצובישי לנסר ישתה לך דלק ברוב הפעמים...גן הגיר רגיש אם אתה לוקח 95-6 זה סופר לנסר...

 

לך על אחת המאזדות כמו שאמרו,ואם בטיחות גם חשובה לך(תינוקת) אמץ את הרעיון של גרשון לגבי מגאן...תוכל למצא אחת,לגבי אמינות,תלוי איך טפלו בה...

שוב,היונדאי שהמליצו לך "לא הכי מצוינות בבטיחות"...

 

הסריון גם יכולה להתאים אבל לא הייתי מתלהב ממנה,גם המחיר נמוך יחסית לשנתון(ראה שרייד איזה הפרשים)לך תדע בכמה תמכר...

משום מה לא הצלחתי לערוך את ההודעה,שכחתי להוסיף שרכב לא קונים במיידי כמו שאמרת,צריך סבלנות כדי לא להתחרט

פורסם
משום מה לא הצלחתי לערוך את ההודעה,שכחתי להוסיף שרכב לא קונים במיידי כמו שאמרת,צריך סבלנות כדי לא להתחרט
אחי, אני מחפש כבר תקופה די ארוכה
פורסם
א. תודה רבה

ב. לא נראה לי שהמכוניות שמנית נכנסות לתקציב

ג. מה דעתך על דייהו או יונדאי

כל מה שרשמתי נכנס לתקציב בשנים שלו.

דיהוו לאנוס משנת 99 זה רכב מצויין, לא יודע למה אנשים קוטלים אותו, חברה צאו מהסרט, זה לא דיהוו רייסר, דיהוו לאנוס זה אחלה אוטו, מנוע 86 כוחות סוס, סוג כריות אוויר בולמים ונוחות מצויינת, ואחלה מחיר לשנה הזאת, לא אמין כמו מאזדה, אז תחליפו מערכת הצתה או רדיאטור, זה מה שהחלפנו בדיהוו לאנוס 98 שהייתה לנו, אחלה רכב.

 

יונדאי יותר טובה מדיהוו, אך גם יותר יקרה, בין דיהו לאנוס 99 ליונדאי אלנטרה 97 אין הבדל במחיר, והדיהוו תיהיה יותר חדשה מה שעדיף, ויותר מאובזרת.

 

אל תשכחו שהוא מחפש רכב למשפחה שלו ולילדיו, הוא לא הולך למשוך הילוכים ולקרוע אותה.

הלוגו של רוב מכוניות העל הוא חיית בר. יגואר, למבורגיני, פרארי, רק פג'ו האגדית יש לה אריה, בגלל זה פג'ו בעייני היא מכונית על.

פורסם
[/right]

טוב, זו כמובן אמירה חסרת כל בסיס. סיריון הוא רכב קל משקל, המסה של 323 גבוהה בהרבה, אי-לכך בבסיסו של עניין ה-323 כנראה יהיה בכל מקרה יותר בטיחותי (פסיבית) מהסיריון הממוזערת...

 

מניסיוני אני יכול לומר שהמראה השברירי של הסיריון מטעה

צפיתי בהמון תאונות בחיי ואפילו עשיתי כמה ולדוגמא סובארו אימפרזה 98 נכנסה בסוויפט 93 , תאונה חזיתית במהירות נמוכה הנזק לסובארו היה גדול יותר להפתעתי.

אני נרדמתי בזמן נהיגה בסיריון והתעוררתי כשהרכב השתפשף על המעקה בצד שמאל במהירות של 130 קמ"ש בלמתי בחוזקה והכביש היה רטוב (גשם ראשון) הרכב סטה ימינה ונכנסתי במעקה בטון במהירות גבוהה מאוד , נזק לנוסעים - כלום, אני והנוסע לידי היינו חגורים ומאחורה היו 2 חברים שישנו בלי חגורה. הגלגל הימני קדמי נכנס לתוך תא המנוע והמנוע החליק למטה מתחת לתא הנוסעים, הדש בורד התפרק וכריות האוויר פעלו היטב. שוב אני מזכיר שמדובר בסיריון.

 

 

הגודל לא קובע.... היום הוצאתי את הקאדט מהמוסך אחרי שהלך מנוע , חבר ביקש סיבוב וביציאה מחניה הוא נכנס בעמוד... במהירות אפסית.... כל הכנף התעקמה...

haters will hate

פורסם
מניסיוני אני יכול לומר שהמראה השברירי של הסיריון מטעה

צפיתי בהמון תאונות בחיי ואפילו עשיתי כמה ולדוגמא סובארו אימפרזה 98 נכנסה בסוויפט 93 , תאונה חזיתית במהירות נמוכה הנזק לסובארו היה גדול יותר להפתעתי.

אני נרדמתי בזמן נהיגה בסיריון והתעוררתי כשהרכב השתפשף על המעקה בצד שמאל במהירות של 130 קמ"ש בלמתי בחוזקה והכביש היה רטוב (גשם ראשון) הרכב סטה ימינה ונכנסתי במעקה בטון במהירות גבוהה מאוד , נזק לנוסעים - כלום, אני והנוסע לידי היינו חגורים ומאחורה היו 2 חברים שישנו בלי חגורה. הגלגל הימני קדמי נכנס לתוך תא המנוע והמנוע החליק למטה מתחת לתא הנוסעים, הדש בורד התפרק וכריות האוויר פעלו היטב. שוב אני מזכיר שמדובר בסיריון.

 

 

הגודל לא קובע.... היום הוצאתי את הקאדט מהמוסך אחרי שהלך מנוע , חבר ביקש סיבוב וביציאה מחניה הוא נכנס בעמוד... במהירות אפסית.... כל הכנף התעקמה...

כמעט ציפיתי לתשובה הזאת :smile: ...

אם כל הכבוד לדבריך ולניסיונך (ויש כבוד) לצערי, למרות התרשמויותיך הציוריות והתיאורים משובבי הנפש, הפרשנות שלך קצת מוטעית.

 

ראשית, העובדה שלרכב חדיש ומותוכנן היטב יש נזק הנראה גבוה במיוחד גם בתאונה קלה יחסית היא תוצאה של תכנון קפדני. ככה זה צריך להיות :idea:

למה? כיוון שהמטרה בעניני בטיחות אינה "להגן על הרכב" אלא "להגן על הנוסעים ועל עוברי הדרך". אם המטרה היתה להגן על הרכב, היית רואה את בטיחות הרכבים משתפרת לכיוון של שיריוניות, ולא לריבוי חלקי אלומניום, פח דק, ביטול השלדה במובנה הקלאסי, קריסת הגה, קריסת מנוע וכיו"ב. המטרה בבניה ה"רכה" של הרכב, היא שהרכב יספוג את האנרגיה של התאונה, ולא הנוסעים. כך מקווים שהנוסעים ישארו שלמים (מה שהוכיח עצמו היטב בתאונה שלך). החסרון של העניין הזה הוא, כפי שהדגמת בסוף דבריך, בתאונות קלות מאוד. מה לעשות, כנראה שאלו נזקים שניאלץ לספוג אם אנחנו רוצים להגן על חיינו בתאונות קשות.

לכן, העובדה שהסובארו האמורה ניזוקה יותר מהסוויפט אינה מראה כלל שהיא פחות בטיחותית - כנראה ההפך הוא הנכון.

 

שנית, לגבי הסיריון - לא טענתי שום טענה על-כך שהיא אינה בטיחותית בפני עצמה. העניין הוא שבטיחות זה דבר יחסי, וכשבוחנים בטיחות משווים בין הביצועים הבטיחותיים של רכבים שונים, פעולה שאתה לא ביצעת. אם תקרא בעיון את ההסברים באתר של EuroNCAP, תגלה, כפי שכבר ציטטתי כאן בפורום מספר פעמים, כי מסת הרכב בהחלט קובעת את רמת הבטיחות שלו. למעשה זו פיסיקה-מכניקה בסיסית: כאשר כל שאר הפרמטרים זהים, רכב כבד יותר הוא בטיחותי יותר. אין כאן מה לעשות, אלו חוקי הטבע. לא טרחתי לחזור ולבדוק מה רמות הבטיחות של ה-323 ושל הסיריון במבחנים השונים, אבל מה שברור הוא כי אלו אינן ניתנות כלל להשוואה, כיוון שמדובר ברכבים מקטגוריות שונות (וזה גם כן מוסבר באותו המקום). כללית, רכב כבד הבנוי ברמה בטיחותית נתונה, יהיה בטוח יותר מרכב קל הבנוי ברמה בטיחותית זהה.

פורסם

דיהוו לאנוס משנת 99 זה רכב מצויין, לא יודע למה אנשים קוטלים אותו, חברה צאו מהסרט, זה לא דיהוו רייסר, דיהוו לאנוס זה אחלה אוטו, מנוע 86 כוחות סוס, סוג כריות אוויר בולמים ונוחות מצויינת, ואחלה מחיר לשנה הזאת, לא אמין כמו מאזדה, יונדאי יותר טובה מדיהוו, אך גם יותר יקרה, בין דיהו לאנוס 99 ליונדאי אלנטרה 97 אין הבדל במחיר, והדיהוו תיהיה יותר חדשה מה שעדיף, ויותר מאובזרת.

 

אל תשכחו שהוא מחפש רכב למשפחה שלו ולילדיו, הוא לא הולך למשוך הילוכים ולקרוע אותה.א. ממש תודה -אתה הבחור שחיפשתי לשמוע ממנו כי אני באמת מחפש אוטו משפחתי פשוט(בית- עבודה)ולא לקרוע הילוכים

ב. הציעו לי לקנות דייהו נובירה (שזו האחות הגדולה של הלאנוס) שנת 98' כוול טסט וכו' בכ 18,000 ש"ח באם הבדיקה תצא טובה -האם שווה לקחת ?

ושוב תודה

פורסם
דיהוו לאנוס משנת 99 זה רכב מצויין, לא יודע למה אנשים קוטלים אותו

כי אולי הוא יקטול אותם לפני זה...? :roll:

זה רכב מזעזע, קרטוני למדיי והעובדה שהקוריאנים האוילו בטובם להוסיף כריות אויר, ומערכת ABS לא אומר שהרכב בדיוק בטיחותי.

 

את המחיר שהוא יחסוך עכשיו במחיר הקנייה ובעלויות האחזקה - הוא יקזז בביטוח החיים...:roll:

×
×
  • תוכן חדש...