Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

איביזה טורבו???


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7860 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

אני חושב לקנות איביזה טורבו, האם האוטו ידוע כבעייתי?

טיפולים?

טורבו - האם נדירה החלפה?

 

תודה מראש

פורסם

תלוי בשנה שאתה מחפש וכן בטח... בעיות? יש מלא זו איביזה

כמו שאומרים יום יניע לך ויום ינוח לך בחניה (עובדה!) יש

כאלה שיגידו שומר נפשו ירחק, בעצם גם אני נסה משהו אחר.

עוד הפעם קשה לתת לך מחליפות (פונטו GT?) במידה ולא מצויין סכום ההשקעה או

לפחות השנה.

פורסם
תלוי בשנה שאתה מחפש וכן בטח... בעיות? יש מלא זו איביזה

כמו שאומרים יום יניע לך ויום ינוח לך בחניה (עובדה!) יש

כאלה שיגידו שומר נפשו ירחק, בעצם גם אני נסה משהו אחר.

עוד הפעם קשה לתת לך מחליפות (פונטו GT?) במידה ולא מצויין סכום ההשקעה או

לפחות השנה.

 

מאיפה הבאת את השטות הזאת? יש לך סימוכין לזה? ומה הקשר לפונטו GT?

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
תלוי בשנה שאתה מחפש וכן בטח... בעיות? יש מלא זו איביזה

כמו שאומרים יום יניע לך ויום ינוח לך בחניה (עובדה!) יש

כאלה שיגידו שומר נפשו ירחק, בעצם גם אני נסה משהו אחר.

עוד הפעם קשה לתת לך מחליפות (פונטו GT?) במידה ולא מצויין סכום ההשקעה או

לפחות השנה.

אשכרה ? מה אתה נותן חווד אם אין לך מושג מינימלי

 

דווקא איביזה טורבו זה רכב מ-א-ו-ד אמין ובטח שיחסית לספורטיביות !

והטורבו שלו ? עוד יותר אמין מאמין !

אתה כניראה מוטעה מדעות קדומות על האיביזות שלא יצאו מ VAG

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

למה אבל למה לדבר שטויות ליפעמים שתיקה שווה זהב

האיביזה רכב אמין מאוד (תודות לחלקים מיפולקסווגן) לי היתה אחת נכון לא טורבו(CUPRA 2)והרכב היה פשוט ניפלא ובמיוחד מבחינת אמינות

אז אים כול הכבוד אל תטעה חברי פורום או גולשים בתשובות שגויות ומוטעות מלכתחילה ובקשר לGT אז סתם לידע כללי שיהיה לך היא בהרבה פחות אמינה מהאיביזה

יש רגעים שאתה פשוט מודה לבורא שאתה חי (אברהם פורת ז"ל)

פורסם

כן אמין בגלל זה המחיר שלו יורד לקרשים עוד כמה חברה שקנו רכב

וחושבים שחלקים של פול... יצילו אותו רכב אמין כמו הצרות שלכם. לכו תמליצו

כמו כל הפראיירים שנופלים בגלל המלצות מטופשות. רכב אמין כן לתקלות ותמיד יש

ת'אחד שחייב לכתוב "היה לי כזה וזה רכב טוב" מה טוב בו שהוא חדש? הוא רוצה יד שניה

אחרי שקרעו לו את הצורה וזה רכב כמו נעל מהשוק פעם שניה זה כבר לפח. חדש ניחה אבל יד שניה שומר נפשו ירחק תשמע להם הם מומחים ואתה נראה אותך במוסך בסיאט מחכים לאנשים כמוך יש פרנסה בשפע.

פורסם
כן אמין בגלל זה המחיר שלו יורד לקרשים עוד כמה חברה שקנו רכב

וחושבים שחלקים של פול... יצילו אותו רכב אמין כמו הצרות שלכם. לכו תמליצו

כמו כל הפראיירים שנופלים בגלל המלצות מטופשות. רכב אמין כן לתקלות ותמיד יש

ת'אחד שחייב לכתוב "היה לי כזה וזה רכב טוב" מה טוב בו שהוא חדש? הוא רוצה יד שניה

אחרי שקרעו לו את הצורה וזה רכב כמו נעל מהשוק פעם שניה זה כבר לפח. חדש ניחה אבל יד שניה שומר נפשו ירחק תשמע להם הם מומחים ואתה נראה אותך במוסך בסיאט מחכים לאנשים כמוך יש פרנסה בשפע.

תפסיק לבלבל במוח ! מאיפה אתה יודע בכלל ?! אתה משווה את האוטו הזה לפונטו GT ?! מה אתה אידיוט ?

 

 

 

לי יש אחת גם שאני יכול להעיד על אמינות גבוהה מאוד. האוטו שלי משופר ולא מראה שום סימני נכות.

הוא גם מטופל מעל ומעבר.

 

 

דניאל.

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם

כמה שטויות בן אדם יכול לאמר בטקסט אחד עצם העובדה שהצעת פונטו GT והצהרת בקול גדול שהיא יותר אמינה מראה מה הידע הכללי שלך(לא שאני מבין גדול) אבל בתור אחד שהיתה לו במשך שנתיים CUPRA 2 ועוד חבר שברשותו היתה TURBO SPORT אני יכול לאמר לך בוודאות כי הרכבים אמינים וטובים אומנם בעבר SEAT לא היתה מרהיבה מבחינת אמינות אבל אחרי ההישתלטות של פולקסווגן וקשת הדגמים הרחבה סיאט שינתה כיוון ואים אתה עדיין לא מאמין אתה יכול לבדוק את הרכב מבחינת אמינות ביצועים והנאה באתר המעולה הבא

http://WWW.PARKERS.CO.UK

יש רגעים שאתה פשוט מודה לבורא שאתה חי (אברהם פורת ז"ל)

×
×
  • תוכן חדש...