Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7854 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הייתי ממליץ על טווינגו (כמה המחירון שלה היום??? אני מעריך בסביבות ה-10 אלף). רכב בכמה רמות יותר יפה ואיכותי משאר אופציות. מבחוץ נראה קטן אבל מבפנים מרווח. הבעיה היא שהיא לא אמינה ...

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

שאלה חשובה:

ה 10k תקציב שיש לך, זה רק לאוטו או שאתה רוצה בכסף הזה לכסות גם את הביטוח?

אני הייתי גם ממליץ על ה 205. גם אני קניתי אחת כזאת לפני חודש וחצי, לא זוללת דלק בכלל.

מבחינת אמינות, כשקניתי את האוטו היו לו הרבה בעיות אבל מאז תיקנתי את רובן ובינתיים לא מופיעות חדשות( טפו טפו טפו).

פורסם

תעשה קצת חיפוש בפורום על השרייד.

 

לרובן בשנים הללו יש נטייה לפלוט עשן לבן בכמויות מסחריות.

 

אינני בטוח מה גורם הבעייה בדיוק, אז אני לא אזרוק סתם השארות באוויר.

פורסם

מספר תגובות על כל מה שנאמר בשרשור הזה.


1. על כל אחת מהמכוניות שהזכירו פה שווה לך לבצע חיפוש בפורום. נאמר עליהן הרבה מאוד בגלל שהן זולות ואמינות וכולם מחפשים אותן.


2. דעתי האישית (בעיקר על הרכבים בהם נהגתי אבל גם מתוך דברים ששמעתי במשך הרבה זמן) : שרייד- ככל שהרכב ישן יותר יש לו יותר בעיות אמינות. בכל מקרה, מה שלא תעשה אל תיגע בשרייד אוטומט: הוא ע-ג-ל-ה


גאסטי- בניגוד לדעה הרווחת פה בשרשור הרכב דיי נחמד. מבחינת נסיעה הוא לא מטוס והוא גם לא שיא היציבות אבל הוא עושה את העבודה בצורה טובה, בעיקר אם כל מה שאתה רוצה זה רכב שיביא אותך מנקודה א לנקודה ב. הזכירו פה את המשקל הקטן של הרכב כחיסרון אך זכור שתכונה זו גורמת גם לצריכת דלק נמוכה מאוד. האמינות היא אמינות של סובארו ישנה (כלומר גבוהה מאוד) וגם במקרה של תקלה אז חלקי החילוף מאוד זולים. בנוסף רוב המוסכים יטפלו במנוע המוכר ללא בעיות מיוחדות


 


205- ללא ספק הרכב המהנה ביותר לנהיגה מתוך הרשימה שהוזכרה פה. כשאני קניתי רכב (בסופו של דבר רנו טווינגו) שקלתי לרכוש 205. המנוע מרגיש חזק, הנהיגה היא מהנה ביותר, כהרגל הצרפתיות ואפילו יותר מהרגיל. הבעייה היא שברוב ה205ים התעללו במהלך השנים דווקא בדגלל שזהו רכב מצויין במחיקר נמוך ואז יוצא שקשה למצוא אחד במצב טוב.לא תמיד שווה להשקיע בחיפושים ולשלם על בדיקות לרכב לפני הקניה- בעיקר אם אתה מוגבל בתקציב


הרכב פחות חסכוני מאלטרנטיבות אחרות אבל ביחס לביצועים שלו זהו "תשלום סמלי"


 


פיאסטה-התחליף הטבעי ל205 במידה והחלטת לוותר עליו. הרכב אמין יחסית וזריז יחסית ללא בעיות מיוחדות. בהרבה מקרים ניתן למצוא אחד שלא היה שייך ל6 ידיים של ערסוואתים אלא לזוג פנסיונרים במשך כמה שנים. הטיפולים למיטב הבנתי לא יקרים והמנוע מוכר- אם אין בעיות מאכאניות אז הרכב יחסית חסכוני


 


רנו טווינגו- ברשותי אחד כזה ואני כנראה משוחד אבל זוהי בחירה בכלל לא רעה


במחיר מצחיק אתה מקבל שנתון גבוה יחסית (94-95) עם מזגן טוב, מראה חיצוני ייחודי ומרחב פנימי ענק! עם זאת הרכב קטן מבחינה חיצונית (יעיל לחנייה ולזריזות עירונית) וכאשר הוא תקין הוא חסכוני בדלק. אצלי הרכב לפני טיפול 10K שיכלול גם כיוון למנוע והחלפת כל מה שניתן (זהו הטיפול הרציני הראשון שאני מבצע לרכב) ובימים אלה, עוד לפני הטיפול בנסיעה בינעירונית הוא אוכל לי 1:16 ולפעמים גם 1:17. בנסיעה עירונית הרכב שותה דלק בלי בושה אבל אני צופה שזה יסתדר אחרי הטיפול


 


זוהי כמובן דעתי הפרטית וחשוב שתבצע חיפוש בפורום לגבי הרכבים הללו


בהצלחה




פורסם

חברה מצתרף לדיון בשמו של חבר

לגבי 205 ידני 1.1 ליטר מה דעתכם איך האוטו יחסית סוחב ? מבחינת נסיעה ,דלק,עלויות תחזוקה?מה דעתכם

כמו כן מה דעתכם על רנו קליאו שנת 92 יד שניה מזוג מבוגרים עשתה 140 אלף קילומטר במצב בונבונירה מה דעתםכ אך היא בסדר מבחינת ביצועים צריכה של דלק וטיפולים?

ועוד שאלה אחרונה סדרו את המכוניות הבאות לפי עלויות אחזקה ותצרוכת דלק נמוכות מהטובה ביותר עד לפחות טובה

1.ג'אסטי ידני 1.2

2.שרייד ידני 1.3

3. פגו ידני 1.4

3. פיאסטה ידני 1.3

4.קליאו ידני 1.4

תודה לכל העוזרים מראש!

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

אני לא בטוח לגבי המחירון של הקליאו, נראה לי שהוא גבוה מ10000 לשנת 92, מישהו יודע ויכול לתקן\לוודא אותי?

פורסם

הוא אכן יותר גבוהה אבל לא רלוונטי כרגע השאלה היא מבן שלל המכוניות שמיספרתי מה עדיפה מבחינת צריכת דלק ומינות ותחזוקה והכי חשוב מה דעתכם על פגו 205 1100 סמק" פשוט יש אחת יד ראשונה מצב נחמד ביותר עשתה 107 אלף קילומטר

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

תשמע, כל המכוניות שציינת הן בעלות פוטנציאל להיות חסכוניות ואמינות. באופן אישי אני לא אוהב את השרייד אבל זה רק אני. השאלה העיקרית היא כיצד שמרו עליהן בכל השנים שהיו על הכביש. אמינות היא פונקציה ישירה של תחזוקה, ומדובר פה על הרבה שנים, יותר מ10.

גם החיסכון בדלק הוא פונקציה של תקינות המנוע ועבודה חלקה שלו- מה שמעלה נקודה נוספת, אצל רוב המכוניות בשנתון כזה, אם תרצה אמינות וחיסכון תיאלץ לבצע טיפול מקיף ברכב, כך שתדע שהכל עובד וכלום לא יתפרק במהלך נסיעה. כמובן שאם אתה קצר בכסף אז אין חובה (למרות שמאוד מומלץ) לבצע טיפול כזה, אחרי הכל- כרגע הרכב נוסע.

 

205- כבר כתבתי למעלה הרכב טוב אבל עולה מעט יותר לתחזוקה. בהנחה שמצאת אחד שמור, יד ראשונה אשר נמצא בבעלות של אנשים שפויים (בניגוד ליד שמינית וכל הידיים היו בני 18 שמתפרעים עם הרכב) אז זה דיי נדיר בשביל 205 והייתי לוקח את הרכב לבדיקה. אם הבדיקה תצא תקינה יחסית (אל תצפה למושלם- יש סיבה שמוכרים את הרכב) והמחיר נוח הייתי משקיע את הסכום הנוסף לתחזוקה ונוהג באוטו הכייפי הזה.

פורסם

אוקיי תודה לך אבל אני מקווה שנתת תגובה על גירסת ה1.1 של ה205 ולא ה1.4..השאלה היא האם ה1.1 סוחב יענו בסבבה [ידני כמובן] ולא יהיה לי איתו בעיות מסוג זה..?

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

שרייד או סוויפט.

1000 ידני.

0 ל80 יותר מהר מלאנטיס 1.6 אוטו'

 

אמין, חסכוני זול לקניה ואחזקה. בקיצור מומלץ.

 

לאונו יש בעיות רבות אבל החלקים ממש ממש זולים בכל מקרה תוציא את זה מהראש בכללי וותר על האירופאיות ולך על יפנית קטנה...

haters will hate

פורסם

אוקיי תודה בכל מקרה אני די סגור שאני הולך על שרייד 89-91 ידנית 1.3. תודה!

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

אני מצטרף לתמיכה ב 205

יש לי אחת וטפו טפו טפו, בלי עין הרע

לא היה לי טיפול רציני בה מאז שקניתי אותה

 

מאוד חסכונית 1-14 במעורב(עירוני ובין עירוני)

ומאוד נוחה לנהיגה

 

אני שמעתי על הרבה בעיות עם הדגם ה"מוחלש" של ה 205 מבחינת המנוע

כך שעדיף שתחפש אחת עם מנוע 1.4

באמת יצאה לי הנשמה עד שמצאתי אחת לשביעות רצוני

אבל בהחלט היה שווה

פורסם

אני שמעתי על הרבה בעיות עם הדגם ה"מוחלש" של ה 205 מבחינת המנוע

כך שעדיף שתחפש אחת עם מנוע 1.4

ואני חשבתי שה-1.4 היא הדגם המוחלש ... :wink:

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

×
×
  • תוכן חדש...