Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7855 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם, אני רוצה להביא את הרכב הנ"ל , הונדה סיוויק SR , מצאתי אחת שנת 98, במצב חיצוני מעולה (מגנזיום,סאנרוף,צבע שחור וכו') , אבל דבר אחד הדאיג אותי ,זה הקילומטרז' של האוטו, 189 אלף קילומטר (7 שנים האוטו על הכביש) ...

המחיר שהוא דורש על האוטו הוא 62 K (מחירון)

האם כדאי בכלל להתעסק עם האוטו או שווה לחכות קצת ולמצוא משהו בכיוון ?

אגב זה מה שחיפשתי (צבע כהה, סאנרוף ) רק תכננתי על שמת 99 (הדגם האחרון של ה-SR)

תודה לכול הענים מראש .

מש"ק זרזור

פורסם

האם מדובר במחירון משוקלל, או במחירון רגיל? אם זה מחירון רגיל המחיר מופרז.

 

אני בכל מקרה הייתי ממשיך לחפש, מדובר ב27K ק"מ לשנה, זה המון. אם בכל זאת אתה מעוניין לרכוש אותו, רד למחירון משוקלל, או פחות, וקח בחשבון שיהיה לך מאוד קשה למכור רכב עם מעל ל200K ק"מ... לדעתי לא תהיה בעיה למצוא רכב אחר, אלא אם מדובר בידנית ואז אני משער שיותר קשה למצוא אותן, ועדיין הייתי ממשיך לחפש.

 

גיא

פורסם

שאלה לי אליך שמחפש אוטו: לא היית מעדיף לקנות הנודה סויק מאיזה זקן שעשה רק 50 אלף עם האוטו ?

מאשר ללכת לקנות אוטו עם 200 אלף, שאני די מאמין ששייך לאדם צעיר כלשהי בעבר או בהווה וחרש על האוטו עד למצב שהבוכנות התקפלו אפילו...

לא מבין בכלל, אחד כזה אני לא מסתכל עליו אפילו, ברוך השם, לא חסר מכוניות עם ק"מ יותר סביר...

ולאלו שיקניטו אותי עכשיו שיש רכבים עם 200 אלף יותר שמורים מרכבים עם 50, אני לא חושב שאת ההונדה הזו אפשר להכניס למשוואה...

 

זה כמו המודעה שהתפרסמה היום על פיג'ו 106 XSI שנת 95 ב14 אלף ש"ח, 8 אלף פחות מהמחירון, והיא מאובזרת והכל, והיא נמכרת במחיר כזה, בגלל "ירידה מהארץ", לא יודע למה אני לא נוטה להאמין לדברים האלו...

 

בכולפן, סטסקה, אתה נשמע כמו אחד שלא מספיק עירני לכל הקומבינות שרצות בחוץ, ולכל מיני דברים שקשורים בקניה ואחזקה של רכב...

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם

אם אתה מדבר על הסויוק מהשנים האלו (גם הרגילה וגם הקופה), יש מבחר עצום, בלי סוף כמעט.

הקילומטראז' של הרכב הוא מטורף (27K לשנה !!!), ולמרות שהרכב אמין וכו' - זה קילומטראז' גבוה מאוד, מה גם שלדרוש מחירון על האוטו נראה לי קצת מצוץ.

 

דעתי האישית היא שלא משנה מה - אתה תוכל למצוא אחת כזו, עם קלימטראז' נמוך יותר (ויש המון כאלו), רק צריך קצת סבלנות, מפני שיש מלא מציאות (ולא רק בהונדה), צריך רק למצוא אותן. בכלל, עוד פרט שתחשוב עליו, כשאתה תמכור את הרכב - הוא יהיה עם קילומטראז' של כמה? 250-300K ? הוא יזדקק בוודאות שיפוץ כלשהו ($$$$), ומי שייקנה ממך (אני בספק אם יש מישהו כזה) יוציא לך את המיץ.

 

בהצלחה, אני חושב שלא כדאי להתנפל. המהירות היא מן השטן.:evil:

פורסם

דבר נוסף - 62K זה מחירון של הרכב הנ"ל אבל משנת 1999 ולא 98 כפי שציינת. מחירון 98 עומד על 54,600 ש"ח.

פורסם

אני מציע לרדת מהרכב וזהו.

סיוויקים יש הרבה ולא חסרים סיוויקים 98 עם קילוטרז' פי 2 יותר קטן מזה.

.All Imprezas are equal,some are more equal then others

×
×
  • תוכן חדש...