Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7853 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה המצב אחים שלי רציתי להגיד לכם שאתה ממש עוזרים אמון לככולם ותודה על זה.

אני הול ךליראות עוד מעט פיאט אונו שאני מיתכון ליקנות אותה.

זה פיאט אונו שנת 94 מנוע פייר.אניל א יודע ממש איזה דגם זה שהיה כתוב אבל זה ניראה לי די דגם מיוחד.נפח מנוע זה 1400.

אכשיו איך שאני הבנתי זה היה רכב השכרה ויד רביעית.הרכב עבר משהו כמו 220 אלף קילומטרז.

וניגמר לו הטסט עוד חודש ככה.

המחיר ניראה לי ממש פחותץ הבחור שהוא קנה את הרכב לבת שלו והוא נהג מונית.הוא רוצה על הרכב 5000 אלף שקל.

יש מזגן יש הכל צבע לבן.

מה כדאי ליבדוק ברכב הכי חשוב?

והאם כדאיח ליסמוך על רכב כזה שעבר קילומטרז אמון.

הקטע אצלי זה שאני בצבא אכשיו וכל יום בבית ונישאר לי ככה איזה קצת יותר מחצי שנה של ביטוח לרכב מהפיאט הקודמת שהיתה לי.

אז אמרתי נעביר אותה בכיף עד שיגמר הביטוח.ואז ניראה מה לעשות.

מה כדאי לי אולי לחסוך יותר.במצב שלי אני יכול לחסוך אלף שקל כל חודש ויקח לי חצי שנה ליקנות משהו ב10 אלף שקל.

בקיצור מה אתה חושבים שכדאי לי לעשות איך לייבדוק את הרכב ממה הכי ליזהר??

×
×
  • תוכן חדש...