Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

איביזה טורבו או גולף GTI


tomercaptain
שימו לב! השרשור הזה בן 7070 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

למה יש לגרמניות נטייה להרגיש יציבות במהירויות גבוהות? אני מעריך שזה מכיוון שהן נבחנות גם על אוטוסטרדות מהירות ואמורות לשייט בנוחות גם על מהירויות גבוהות ללא בעיה. לא שצרפתיות הן לא כאלה למשל, אבל לדוגמא ביפניות של הדור הלפני חדש, הרגשת הבטחון במהירויות גבוהות היא לא מרשימה במיוחד. הן נוטות להתנדנד ולהתרסק על המתלים ולאבד כיוון, בעוד מכוניות גרמניות רבות, למשל, הן במיטבן במהירויות כאלו.

 

רוני

אז הקליאו ספורט נבחנת במסלול עם קונוסים ?

 

לא ברור לי הקטע שבגרמניות יש "ביטחון" בנסיעה במהירויות גבוהות.

 

דניאל.

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 46
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

אז הקליאו ספורט נבחנת במסלול עם קונוסים ?

 

לא ברור לי הקטע שבגרמניות יש "ביטחון" בנסיעה במהירויות גבוהות.

 

דניאל.

 

שוב, לא אמרתי שלקליאו ספורט אין נטייה להרגשת ביטחון במהירות גבוהה. (גם לא דיברתי על מכוניות ספורטיביות). פשוט ציינתי מעין "כלל אצבע" כזה. לא משהו רשמי בכלל. לכן אסביר זאת שוב עם ההסתייגויות המתאימות:

 

לרוב, למכוניות גרמניות מהדורות האחרונים, יש נטייה להרגיש יציבות ובטוחות במיוחד גם במהירויות מאוד גבוהות. זאת, על פני מכוניות יפניות מקבילות, למשל. (לדוגמא - גולף מול לנטיס).

 

מובן?

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קודם כל כדי לשים דברים על דיוקם אני אחזור שנית - לאיביזה יש הגה חסר תקשורת לחלוטין. זה לא "לא כ"כ מתקשר", זה אפס, כלום, גורנישט, נאדה.

 

זה לא אומר שהאוטו לא מתנהג טוב. זה לא אומר שאין לאוטו אחיזה טובה. זה לא אומר שאי אפשר לשחק איתו. וזה גם לא אומר שהוא לא מהנה לנהיגה. זה פשוט אומר שאין לו תקשורת הגה.

 

הגולף החדשה היא כנראה הוכחה שרכב יכול להיות מהנה גם ללא תקשורת הגה מי יודע מה (וכנראה גם ה-C4 VTS הבאה עלינו לטובה). אבל לי תקשורת הגה זה דבר חשוב...

 

רוני

לא נהגתי על הטורבו,

המצב באמת עד כדיי כך חמור שם?

 

בקופרה זה בוודאות לא המצב לגבי ההתנהגות (התנהגות טובה - הגה פחות).

 

לדעתי בקופרה חסר תקשורת בהגה, אבל לא הייתי אומר ש"אפס, כלום, גורנישט, נאדה".

Back to the original - NC again.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שוב, לא אמרתי שלקליאו ספורט אין נטייה להרגשת ביטחון במהירות גבוהה. (גם לא דיברתי על מכוניות ספורטיביות). פשוט ציינתי מעין "כלל אצבע" כזה. לא משהו רשמי בכלל. לכן אסביר זאת שוב עם ההסתייגויות המתאימות:

 

לרוב, למכוניות גרמניות מהדורות האחרונים, יש נטייה להרגיש יציבות ובטוחות במיוחד גם במהירויות מאוד גבוהות. זאת, על פני מכוניות יפניות מקבילות, למשל. (לדוגמא - גולף מול לנטיס).

 

מובן?

 

רוני

אני לא אומר שזה לא נכון. זה נכון אני פשוט רוצה להבין למה זה.

 

מתלים שמכויילים למהיריות גבוהות ? אוירודינמיקה ? געגועים לאוטובאנים ?

 

דניאל.

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא נהגתי על הטורבו,

המצב באמת עד כדיי כך חמור שם?

 

בקופרה זה בוודאות לא המצב לגבי ההתנהגות (התנהגות טובה - הגה פחות).

 

לדעתי בקופרה חסר תקשורת בהגה, אבל לא הייתי אומר ש"אפס, כלום, גורנישט, נאדה".

המצב לא חמור ולא נעליים.

המצב לא שונה מאצלך.

 

דניאל.

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המצב לא חמור ולא נעליים.

המצב לא שונה מאצלך.

 

דניאל.

המצב כן שונה מאצלי.

הרכב שלך נחשב טוב הרבה יותר בנושא המנוע (במיוחד לאור פוטנציאל השיפורים האדיר, ואצלי אפסי).

הרכב שלי נחשב טוב הרבה יותר בנושא ההתנהגות.

Back to the original - NC again.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא אומר שזה לא נכון. זה נכון אני פשוט רוצה להבין למה זה.

 

מתלים שמכויילים למהיריות גבוהות ? אוירודינמיקה ? געגועים לאוטובאנים ?

 

דניאל.

 

תשאל אותם. אני רק מציין את ההרגשה שלי ואת מה שאני רואה.

 

ו-TB - זה לא "מצב חמור". אני לא ממש יודע איך האיביזה מתנהגת (אין לי כמעט בכלל ניסיון נהיגה עליה), אני יודע מהקצת שכן נהגתי, ואני יודע גם בקשר להגה (ולא בעיה להרגיש הגה מתקשר)

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המצב כן שונה מאצלי.

הרכב שלך נחשב טוב הרבה יותר בנושא המנוע (במיוחד לאור פוטנציאל השיפורים האדיר, ואצלי אפסי).

הרכב שלי נחשב טוב הרבה יותר בנושא ההתנהגות.

אני צריך הסבר מפורט.

 

דניאל.

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תשאל אותם. אני רק מציין את ההרגשה שלי ואת מה שאני רואה.

 

ו-TB - זה לא "מצב חמור". אני לא ממש יודע איך האיביזה מתנהגת (אין לי כמעט בכלל ניסיון נהיגה עליה), אני יודע מהקצת שכן נהגתי, ואני יודע גם בקשר להגה (ולא בעיה להרגיש הגה מתקשר)

 

רוני

אני שואל אותך ספציפית אני שואל בכלליות.

למה זה ?!

 

דניאל.

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני שואל אותך ספציפית אני שואל בכלליות.

למה זה ?!

 

דניאל.

 

ספציפית זה ההפך מבכלליות. תסביר לי במפורט מה אתה רוצה לדעת.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ספציפית זה ההפך מבכלליות. תסביר לי במפורט מה אתה רוצה לדעת.
כמה שלא יכול לשנות משפט.

 

אני לא שואל אותך ספציפית, שאני יודע אגב שזה ההפך מבכלליות אחרת לא משתמש במילה הזאת מר. אבן שושן.

 

אני במפורט רוצה לדעת למה למכוניות גרמניות יש יותר אחיזה בכבישים מהירים. זהו.

 

דניאל.

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תשאל אותם. אני רק מציין את ההרגשה שלי ואת מה שאני רואה.

 

ו-TB - זה לא "מצב חמור". אני לא ממש יודע איך האיביזה מתנהגת (אין לי כמעט בכלל ניסיון נהיגה עליה), אני יודע מהקצת שכן נהגתי, ואני יודע גם בקשר להגה (ולא בעיה להרגיש הגה מתקשר)

 

רוני

אז אולי עדיף שלא תביע דעה כה נחרצת אחרי נסיעה קצרה? :?

 

ההגה לא גרוע עד כדי כך , גם לא אצלי .

הגה מת באמת זה במשפחתיות קוראניות/יפניות ....

 

גם אם הגרמניות יותר נוקשות / פחות חדות היגוי , הן מפצות על זה בכל כך הרבה דברים אחרים שפשוט מגמדים זאת...

 

בן אדם מהיישוב לא ירגיש את ההבדל בהיגוי בכל מקרה, אז לדעתי אין צורך בכלל להכנס לדיון הזה.

ואני לא חושב שהרבה אנשים יעדיפו 306gti על פני גולף GTI.... (לדוגמא)

 

דרך אגב, הרכבים החדשים מבית פיג'ו סיטרואן מצטיינים בהיגוי סופר מעורפל , כך שאם פעם היה להם יתרון מסויים, היום הוא כבר לא קיים.

Volvo V40 T5 R-Design

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK5 - SOLD

GTI MK4 - SOLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז אולי עדיף שלא תביע דעה כה נחרצת אחרי נסיעה קצרה? :?

 

ההגה לא גרוע עד כדי כך , גם לא אצלי .

הגה מת באמת זה במשפחתיות קוראניות/יפניות ....

 

גם אם הגרמניות יותר נוקשות / פחות חדות היגוי , הן מפצות על זה בכל כך הרבה דברים אחרים שפשוט מגמדים זאת...

 

בן אדם מהיישוב לא ירגיש את ההבדל בהיגוי בכל מקרה, אז לדעתי אין צורך בכלל להכנס לדיון הזה.

ואני לא חושב שהרבה אנשים יעדיפו 306gti על פני גולף GTI.... (לדוגמא)

 

דרך אגב, הרכבים החדשים מבית פיג'ו סיטרואן מצטיינים בהיגוי סופר מעורפל , כך שאם פעם היה להם יתרון מסויים, היום הוא כבר לא קיים.

 

כמו שכבר ציינתי, תקשורת הגה היא לא מושג כל כך מסובך שצריך שעות של נהיגה ספורטיבית בשביל לקלוט אותו. למען האמת אני אפילו אקצין מעט ואגיד שמספיק סיבוב חזק אחד בשביל לקלוט את העניין. ושוב, יש להבדיל בין תקשורת הגה לבין דיוק, משקל וכולי. הגה יכול להיות חד, מדויק, מהיר, בעל משקל נכון - ולא מתקשר בגרוש.

 

גרמניות מסוימות באמת מפצות בכל מיני תחומים על החסרונות בנהיגה ספורטיבית - בשביל אמא שלי אולי :-P:wink:

 

ובאמת רוב האנשים יעדיפו גולף GTI על פני 306 GTI - סבבה, יותר סיכוי בשבילי להשיג את הפז'ו :wink:

 

והרכבים החדשים מבית PSA מצטיינים בדיוק ההיגוי, חוסר שטח מת, תגובה ראשונית להפנייה וכולי - מה שחסר להם זה תקשורת. היגוי מעורפל? ממש לא.

 

ולדניאל - עזוב, אתה מסבך ומבלבל. לא דיברתי על אחיזה כמכלול, פשוט על תחושת יציבות ונינוחות במהירות גבוהה. סע בכביש המהיר על לנטיס על 150 ואח"כ סע בגולף, אתה תבין.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ולדניאל - עזוב, אתה מסבך ומבלבל. לא דיברתי על אחיזה כמכלול, פשוט על תחושת יציבות ונינוחות במהירות גבוהה. סע בכביש המהיר על לנטיס על 150 ואח"כ סע בגולף, אתה תבין.

 

מנסיון עם גולף 1.6 ופוקוס וגם לנטיס במקביל

 

לדעתי ההבדל לטובת הגולף בשיוט במהירות גבוהה נגרם:

1. מתלים מעט קשיחים שתורמים ליציבות במהירות גובהה, ומתרסקים בעיר

2. בידוד רעשים כמעט מושלם שמנתק אותך מהסביבה וגורם לנסיעה ב150 קמ"ש בגולף להרגיש כמו 110 קמ"ש בלנטיס\פוקוס

 

שי

גולף GTI סטנדרטית....כמעט

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כבעל GOLF GTI אני יכול להגיד שמה ששי רשם זה ההבדלים בין הגולף לאיביזה.

מבחינת הגולף היא לא ממש יקרה לאחזקה (אני מדבר על ביטוח) ובמוסך המחירים גבוהיים לשני הרכבים.

 

בתור אחד שנוהג על VAG 3 וחצי שנים אני יכול להגיד שאני כיום מאוד מאוכזב מהשרות במוסכים בארצנו.

 

בעקבות "טעם מר" מהמוסכים של VAG בארץ אני לא אקנה יותר VAG.

לדעתי הוסף עוד מעט כסף וחפש לעצמך רכב יפני שהוא אמין יותר(מישהו אמר אימפרזה טורבו...)

GOLF GTI- THAT'S THE WAY I LIKE IT

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 7070 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...