Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7834 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אנחנו צריכים רכב שייסע כמעט כל יום כ-150 ק"מ בכביש בין עירוני לא קל (פיתולים, עליות וירידות), כלומר, כ-36 אלף ק"מ בשנה. מצד שני, צריכים 6 מקומות.

שיקולים:

1. נוחות נהיגה

2. בטיחות גבוהה

3. חיסכון בהוצאות (ההוצאות עלינו)

תקציב - כ-70 אלף ש"ח

האם יש חיה כזאת?

 

ושתי שאלות נוספות לגבי פיאט מולטיפלה (אם היא תומלץ כאן): האם המושב הקדמי הנוסף בטיחותי להסעת ילדים, ואם כן, מאיזה גיל? ושאלה שנייה - למה הכוונה כשאומרים עליה שהיא בדרך להיות רכב אספנות?

 

תודה!

פורסם
אולי איזשהי פיז'ו 306?

היא נוחה ונעימה מאוד לנהיגה..ואמינה בצורה מספקת למדי.

מצד שני, צריכים 6 מקומות

 

אני לא יודע אם המולטיפלה נכנסת בתקציב, אבל אם כן היא אופציה מצויינת .

גבי המושב הקדמי, תמיד בטוח יותר להסיע ילדים במושב האחורי, אני מניח שניתן לחבר למושב הקדמי כסא בטיחות אם אין שם כרית אוויר, זה מושב רגיל לכל דבר.

למולטיפלה אין גיר אוטומטי עד כמה שאני זוכר אבל מנוע הדיזל שם מצויין וזה בכלל אוטו מבריק.

פורסם

הכי מומלץ לטעמי זה מאזדה mpv משנת 98

 

זה נכנס לתקציב שלך, וזה רכב מהנה נורא לנהיגה וגם יש 7 מקומות

 

או מיצובישי ספיסוואגן שנת 99 פשוט רכב מצויין עם 6 מקומות

הלוגו של רוב מכוניות העל הוא חיית בר. יגואר, למבורגיני, פרארי, רק פג'ו האגדית יש לה אריה, בגלל זה פג'ו בעייני היא מכונית על.

פורסם

אומנם המוליטיפלה מכונית מעולה אבל על יופיה ניתן להתווכח(או שלא....)

פאסאט TDI 1.9 hp130 סטיישן יכולה להיות אופציה מעניינת(VW!!)

פורסם
לפי מה ששמעתי, למזדה MPV צריך לצרף משאבת דלק ניידת...
אמת.מנוע 3.0 ממש לא חסכוני כנ"ל קרייזלר וויג'ר אוטו כוחני ומפנק מאוד(יש לשכן שלי והוא מאוד מבסוט)

אבל עלויות האחזקה שלו יקרות כמו"כ צריכת הדלק היא של שתיין אמריקאי טיפוסי.

פורסם
הכי מומלץ לטעמי זה מאזדה mpv משנת 98

 

זה נכנס לתקציב שלך, וזה רכב מהנה נורא לנהיגה וגם יש 7 מקומות

 

או מיצובישי ספיסוואגן שנת 99 פשוט רכב מצויין עם 6 מקומות

מהנה לנהיגה ?

הדבר הזה דומה ל-School bus אמריקאי.

 

כל הסטיישנים המוסבים ל-7 מקומות לא יתנו מענה בטיחותי הולם (אולי 307SW , אבל היא מעבר לתקציב).

 

הספייסוואגון יהיה צפוף. מאוד.

 

נסה סיבוב במולטיפלה לעומת אחרים ואז תבין.

פורסם

תודה על כל התגובות העוזרות - אשמח לקבל עוד.

עוד לא עניתם לי על השאלה לגבי המולטיפלה כרכב אספנות. האם זה אומר שאין לה שוק ושלא יהיה למי למכור אותה?

חוץ מזה, האם מי שהמליץ פה על המולטיפלה מכיר אותה באופן אישי או ששמע מאחרים?

לגבי הספייסוואגון - שכנים שנוסעים באוטו כזה עם ארבעה ילדים גדולים (בגיל ובמימדים) אמרו שהוא אכן צפוף מאוד.

×
×
  • תוכן חדש...