Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7834 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ב 2001 שקלנו לקנות מולטיפלה, ואף עשינו נסיעת מבחן משפחתית. הרכב נפסל ע"י כל בעלי הדעה, וכל אחד (ואחת) מסיבותיו. בנוסף, פיאט אז לא היו מוכנים לקבל בטרייד-אין פיאט אחרת (בכל מחיר!) כך שהעסק נפל. הרכב יהיה אספני ללא ספק, בשל עיצובו המיוחד והחריג, אולם זה שיקול לעוד 25 שנה ולא להיום. אין לי מושג לגבי סחירות עתידית, וכל מי שחושב שיכול לנבא מוזמן לעשות זאת.

 

36K ק"מ בשנה זו נסועה גבולית מבחינת כדאיות שימוש בדיזל. יש שמועות עקשניות על כוונת האוצר לייקר את מחיר הסולר עוד יותר, כך שאולי כדאי בכל זאת לשקול רכבי בנזין.

 

לגבי הרכב עצמו, הרבה תלוי בהרכב האנושי של ששת הנוסעים שאמורים להכנס אליו. אם מדובר בשני הורים וארבעה ילדים קטנים וצנומים, אפשר בהחלט לשקול מכוניות סטיישן גדולות או ספייסווגון. אם לעומת זאת צריך להסיע יום-יום את ההרכב הפותח של מכבי ג'לג'וליה בכדורסל + חמותו השמנה של המאמן, כדאי לחשוב על וואן (לא מיניוואן) כלשהו.

 

אם הנסיעות בהרכב מלא הן נדירות, ורוב הזמן האוטו ישמש נוסע אחד-שנים, אפשר לחשוב על מכונית קטנה וחדשה יחסית (כמו פולו או סאקסו דיזל) ליום-יום ובנוסף וואן ישן יחסית (כמו ספארי)לנסיעות בהרכב מלא. עלות האחזקה תהיה גבוהה מעלות של רכב יחיד, אבל יש יתרון מובהק לבעלות על שתי מכוניות.

פורסם

1. מולטיפלה בנזין יש רק מ-2003 והן לא כל כך נפוצות.

2. אתמול ועדת הכלכלה אשארה את הורדת התוספת לאגרצת הרישוי מ-2323 ש"ח ל-1669 ש"ח כך הכדאיות של הדיזל עולה במעט.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
ב 2001 שקלנו לקנות מולטיפלה, ואף עשינו נסיעת מבחן משפחתית. הרכב נפסל ע"י כל בעלי הדעה, וכל אחד (ואחת) מסיבותיו. בנוסף, פיאט אז לא היו מוכנים לקבל בטרייד-אין פיאט אחרת (בכל מחיר!) כך שהעסק נפל. הרכב יהיה אספני ללא ספק, בשל עיצובו המיוחד והחריג, אולם זה שיקול לעוד 25 שנה ולא להיום. אין לי מושג לגבי סחירות עתידית, וכל מי שחושב שיכול לנבא מוזמן לעשות זאת.

 

36K ק"מ בשנה זו נסועה גבולית מבחינת כדאיות שימוש בדיזל. יש שמועות עקשניות על כוונת האוצר לייקר את מחיר הסולר עוד יותר, כך שאולי כדאי בכל זאת לשקול רכבי בנזין.

 

לגבי הרכב עצמו, הרבה תלוי בהרכב האנושי של ששת הנוסעים שאמורים להכנס אליו. אם מדובר בשני הורים וארבעה ילדים קטנים וצנומים, אפשר בהחלט לשקול מכוניות סטיישן גדולות או ספייסווגון. אם לעומת זאת צריך להסיע יום-יום את ההרכב הפותח של מכבי ג'לג'וליה בכדורסל + חמותו השמנה של המאמן, כדאי לחשוב על וואן (לא מיניוואן) כלשהו.

 

אם הנסיעות בהרכב מלא הן נדירות, ורוב הזמן האוטו ישמש נוסע אחד-שנים, אפשר לחשוב על מכונית קטנה וחדשה יחסית (כמו פולו או סאקסו דיזל) ליום-יום ובנוסף וואן ישן יחסית (כמו ספארי)לנסיעות בהרכב מלא. עלות האחזקה תהיה גבוהה מעלות של רכב יחיד, אבל יש יתרון מובהק לבעלות על שתי מכוניות.

את הספארי קשה מאוד למצוא!
פורסם

מה עם רנו סניק?

היא נכנסת לתקציב? (אין לי מחירון אז אני לא יודע)!

עם כן היא נראה לי האופציה הטובה ביותר, היא מאובזרת ומפנקת מאוד, עיצוב נחמד, 2 סאנרופים

ועוד הרבה הרבה פינוקים והפתעות :wink: .

עם לא אז המולטיפלה תהיה בסדר, היא נוחה מאוד אבל לדעתי היא נראית

זוועה!!

הייתי מתבייש לצאת מהבית איתה, היא קצת מזכירה לי אקווריום!

יונתן

פורסם
מה עם רנו סניק?

היא נכנסת לתקציב? (אין לי מחירון אז אני לא יודע)!

עם כן היא נראה לי האופציה הטובה ביותר, היא מאובזרת ומפנקת מאוד, עיצוב נחמד, 2 סאנרופים

ועוד הרבה הרבה פינוקים והפתעות :wink: .

עם לא אז המולטיפלה תהיה בסדר, היא נוחה מאוד אבל לדעתי היא נראית

זוועה!!

הייתי מתבייש לצאת מהבית איתה, היא קצת מזכירה לי אקווריום!

יונתן

רנו סניק בתקציב הזה - תאכלס חמישה נוסעים בלבד.

 

את הספארי קשה מאוד למצוא!
די קל למצוא אם יודעים היכן לחפש (אגב שכן שלי מוכר כזה במצב מכני טוב ובמצב חיצוני רע במחיר ז**תי)

 

אגב אם מדברים על שתי מכוניות ( קטנה חסכונית וגדולה שלא משנה החסכוניות כל כך )

גם אמריקאיות בגודל מלא כמו פורד טאורוס, דגמים מסויימים של ביואיק לה-סברה, דגמים מסויימים של פוניטק גרנד פרי, ביואיק סנצורי, שברולט קפריס - יתנו ששה מקומות מרווחים במחיר הגיוני.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

אני מסכים עם ZVIT.

אני ללא ספק הייתי שוקל לקנות רכב אמריקאי, לדוגמת השברולט לומינה, המציעה 6 מקומות ישיבה, נוחות גבוהה מאוד(בשימוש רגוע ולא ספורטיבי), בטיחות לא רעה ועלות חלפים\טיפולים\צריכת דלק לא גבוהה משמעותית משל יפנית רגילה. בתמורה לטיפה יותר מזומנים תקבל רכב הרבה יותר נוח, הרבה יותר מהיר, ובנוסף להכל מחיר הקנייה שלו ממש נמוך, אז יש עוד יתרון ביחס ליפניות\אירופאיות רגילות.

פורסם
אנחנו צריכים רכב שייסע כמעט כל יום כ-150 ק"מ בכביש בין עירוני לא קל (פיתולים, עליות וירידות), כלומר, כ-36 אלף ק"מ בשנה. מצד שני, צריכים 6 מקומות.

שיקולים:

1. נוחות נהיגה

2. בטיחות גבוהה

 

תודה!

רמת הבטיחות הפסיבית של המולטיפלה נמוכה יחסית, בהתאם למבחנים שנערכו.

הצבת את פרמטר הבטיחות כמספר 2, כך שאני מניח שזה יעניין אותך:

http://www.euroncap.com/content/safety_ratings/details.php?id1=7&id2=95

 

אפי.

תנו חיוך, הכל לטובה.

פורסם

קנינו מולטיפלה, ועכשיו צריך להתרגל לנהוג בה אחרי שנהגנו בפז'ו 406 אוטומטית ומפנקת, והמעבר לא קל.

 

בכל אופן - תודה לכולכם על העצות הטובות!

×
×
  • תוכן חדש...