Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7833 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חפש יודנאי אלנטרה/ מאזדה לאנטיס/ הונדה סיוויק, 1.6 ליטר לשנתונים המוקדמים ו-2 ליטר לשנתונים המאוחרים.

מאזדה מיאטה, טעם החיים.

פורסם

ללא ספק יפנית 1.6 אוטומטית

ובמקרה יש לי משהו להציע לך הזדמנות נ ד י ר ה בהחלט

מאזדה לאנטיס שנת 2000 יד 2 עם 23000 ק"מ בלבד 23 אלף,

האוטו היה של זקן שגר בבניין של דוד שלי,ודוד שלי מנסה לשכנע אותו כבר שנה שימכור לו,בסוף מכר לו,ועכשיו ל"מזלו הרע" הוא קיבל אותו אוטו רק שנת 2005 מהעבודה.

האוטו כמו חדש ממש כמו חדש,כשדוד שלי קנה אותו הוא עדיין היה עם ניילונים!!!!!!

מי צריך לקנות אוטו חדש ב130אלף כשאפשר לקנות את זה?,אני אשמח לעזור לך

תודה

גל

פורסם
הוא קיבל אותו אוטו רק שנת 2005 מהעבודה.

זה באמת מדהים! לאנטיס 2005 ! מי היה מאמין?

 

באמת, מי היה מאמין? ההודעה הזאת מריחה ס-ו-ח-ר. (וזה לא ריח נעים).

פורסם
קורולה 99-2000

קורולה היא מכונית צפופה מאוד בשנתונים האלה!

הקורולה צפופה בעיקר מאחור, כלומר, עבור מבוגרים היושבים מאחור.

אם אתה לא גבוה במיוחד (מעל 1.90, אני חושב) קורולה 99 זה הרכב שאתה מחפש.

דרך אגב, הדגם של 98 זהה פחות או יותר ומדובר בדגם מצויין.

×
×
  • תוכן חדש...