Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פרטים על 106 xsi


xpload
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7837 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אבקש לדעת מה פירוש הxsi מה זה אומר על האוטו ועל הביצועים שלו (האצה ,מנוע וכו'....)???? אודה אם תעזרו לי ...

106XSI

פורסם

XSI הוא בעצם מונח שהומצא בשביל שוק הרכב הישראלי. לא יודע באם שמת לב (ובוודאי שמת לב אם יש לך 106XSI), אך בכל עצירה ברמזור או חנייה באזור סואן, ניגש אליך בן תשחורת ממוצע, ושואלך: "בן ביתי אשר הוא יליד אמי, האם רואות עיניי מאה ושש מדגם XSI?" (בעצם זה כנראה יהיה "אחי זה XSI?"). ובאומרך לו בחשדנות מה: "עיניך רואות נכון, יונק מסוג הומוספיאנס בן המין הזכרי" (יענו "כן גבר"), יפתח הוא זוג עיניים כבירות ויפלוט בהשתאות "מופתע אני לטובה, וודאי מהירה היא כקונקורד בעת שעוד חתך ברעש גדול את אוויר השמיים במהירויות על קוליות" (יענו "וואלה, מטוס אה?")

 

ובכן, מטרת המונח XSI המוטבע על ישבן רכבך האהוב היא להעצים את הצטיירותך בעיני הסובבים אותך ולהגדיל לך את האגו, שכן למשמע האותיות "XSI" קופץ כל ערסוואת ממוצע (ויסלחו לי כל הערסוואתים הלא ממוצעים) בהתלהבות כאילו ראה למבורגיני.

 

רוני, שיותר מפעם אחת שאלו אותו אם זה XSI, גם על הסקסו וגם על ה-306...

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

אל תגזים בסך הכול דגם ספורטיבי של פיגו רכב מהנה אין כול ספק ואולי חלומם של בני העשרה אבל לא יותר מיזה זאת לא S2000 ולא Z4 האותיות מדגישות רמת איבזור יותר גבוהה וכן את התדמית הספורטיבית של הרכב

יש רגעים שאתה פשוט מודה לבורא שאתה חי (אברהם פורת ז"ל)

פורסם
עד כמה שידוע לי הוספיו את ה

i

אחרי הxs

כ

Injection-הזרקה

 

ידוע לך לא נכון. לכל דגמי ה-106 יש הזרקה. זה סתם כינוי לדגם הספורטיבי יחסית, זה הכל. צאו מזה.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
ידוע לך לא נכון. לכל דגמי ה-106 יש הזרקה. זה סתם כינוי לדגם הספורטיבי יחסית, זה הכל. צאו מזה.

 

רוני

מעניין שכזכור לי סוחר רכב מחולון(טוב כולם סוחרים שם) אמר שXS זה בלי הזרקה...

פורסם

למיטב זכרוני הגיע כמה 93ים עם חרבוגטור :)

וXSI זה קצת מעבר לרמת איבזור ...

XS זה רמת איבזור.

 

ליביו

שגם אותו שואלים אם זה XSI.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם
מעניין שכזכור לי סוחר רכב מחולון(טוב כולם סוחרים שם) אמר שXS זה בלי הזרקה...

 

אהא. סוחר רכב מחולון. כן. זה נשמע מאוד אמין. באמת. סוחר רכב מחולון הוא בהחלט מסוג האנשים שהייתי לוקח את הדברים שלהם בעיניים עצומות. :-P

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

מה ניסגר עים כולכם דגמי הXS והXSI באים עים הזרקה האחרונה מגיעה עים רמת איבזור יותר גבוה כיול מיתלים שונה ומנוע יותר חזק אשר אמור לספק את הסחורה כגירסה הספורטיבית

יש רגעים שאתה פשוט מודה לבורא שאתה חי (אברהם פורת ז"ל)

פורסם
מה ניסגר עים כולכם דגמי הXS והXSI באים עים הזרקה האחרונה מגיעה עים רמת איבזור יותר גבוה כיול מיתלים שונה ומנוע יותר חזק אשר אמור לספק את הסחורה כגירסה הספורטיבית

קצת תיקון שגיאות ושימוש בניקוד, והכל יהיה בסדר.

אלוהים נמצא בפרטים הקטנים :mmangel:

×
×
  • תוכן חדש...