Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קנית MX 5


ZIPANEV
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7807 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

אני חדש פה ואני רוצה לדעת מאיזה שנתונים יש מיאטה אוטומטית בארץ? וכמה היא עולה?

מידע נוסף לגבי ביטוח והחזקה יתקבל גם בברכה.

תודה רבה.

פורסם

ברוך הבא לפורום

 

מיאטה אוטומטית יש בארץ משנת 2003.

 

כמה היא עולה? תבדוק בעלות של שיחה סלולארית במחירון של לוי יצחק.

 

ביטוח משתנה מאדם לאדם פרמטרים כגון גיל, היעדר תביעות, מקום מגורים וכו' יכולים לשנות את מחיר הפרמיה בעשרות אחוזים, פשוט תנסה לעשות סקר שוק בין מספר חברות.

 

האחזקה עצמה מעבר לביטוח לא יקרה.

 

אולי שווה לשקול לרכוש את הידנית, היא מהנה הרבה יותר לנהיגה.

 

גיא.

פורסם

תודה רבה , איזה באסה שאין יותר ותיקות מ2003

ולגבי הידנית אין לי סבלנות לזה... ואני גם לא אוהב למהר...

פורסם

רכב מעולה מכל בחינה אפשרית,ביצועים ,נוחות ,חלוקת משקל מצוינת,אמינות,רכב ספורט אמיתי !!!

(ד"א למה אוטומט?!??!?!)

 

הביטוח שוחטיייייייםםםםםם!!!!!!!!,וקח את זה בחשבון ,חבר שלי קנה מיאטה חדשה ,בנוסף הוא נהג חדש

רק המקיף עולה לו 10,000 בשנה.

A MACHINE , KEPT ALIVE BY HIS LOVE

×
×
  • תוכן חדש...