ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,546 נושאים בפורום הזה
-
147 105 כ"ס
מאת dirk- עוקב אחד
- 12 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
שלום חברים!!! יש לי שאלה בוערת מצאתי לקניה אלפא 147 דגם t spark 105 כ"ס ב80 אלף במקום מחירון 95 אלף!!! מה דעתכם שווה?? המצב שלה נראה לי טוב לא לקחתי לבדיקה עדיין! מה בכלל ההבדל בין הדגמים של האלפא 1.6 ???????? עזתכם בבקשה...............
הודעה אחרונה מאת sronis, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 10 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
בישביל חבר שמה שחשוב לו זה: אמינות, עלויות נמוכות (דלק, חלפים), נוסע כל יום מהקריות לטכניון ובחזרה. מה אתם אומרים על הרכב ?
הודעה אחרונה מאת Alon_A, -
-
- 0 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
אני מחפש רכב קטן - 1.3 - 1.4 אוטו', תקציב עד 60K, לנסיעות בעיר + (ת"א - רחובות) דעה כללית על הרכבים הללו תתקבל בברכה! הרכבים שאני שוקל: יונדאי גטס פולקסוואגן פולו טויוטה יאריס פיג'ו 206 דייהטסו YRV אני לא מוצא באף מקום נתונים על עלויות אחזקת הרכב - חלפים, טיפולים וכו'. מישהו יודע / מכיר אתר בנושא? תודה מראש! (לשם השוואה, יש לי דייהטסו שרייד אוט' 93 שאגב אני מוכר)
הודעה אחרונה מאת ingberam, -
סובארו ג'סטי
מאת ARuTHERE-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
אנשים אני מתכוון בקרוב מאוד כנראה לקנות סובארו ג'סטי שנת 85' והייתי שמח מאוד אם תוכלו לעזור לי ולתת לי עצות, פרטים ומאפיינים של הרכב... אני צריך לדעת מה הצריכת דלק שלה לליטר.... המון תודה! עדי
הודעה אחרונה מאת mcyossi, -
-
-
- אחראי פורום
- 13 תגובות
- 3.1 אלף צפיות
שלום רב. שמעתי הרבה דעות לגבי סאאב 9-5 שאני מעוניין לרכוש יד שניה. ברצוני לדעת אם יש מישהו עם נסיון באחזקת הרכב הן מבחינת טיפולים הן מבחינת צריכת דלק והן מבחינת הרכב בכללי מנסיון כמובן לא משמועות.... תודה לעוזרים.
הודעה אחרונה מאת TOMER_Y, -
-
-
- אחראי פורום
- 13 תגובות
- 3.7 אלף צפיות
אני יודע שהדגם הזה הוא הפשוט.. אבל זה לא ממש משנה לי עוד כמה אביזרים רציתי לדעת אם מנוע 1400 ו 8 שסתומים בלבד.. יסחוב לי האוטו כי אני גר בירושלים וכידוע כאן יש הרבה עליות ובכלל אני לא אוהב שהאוטו לא סוחב לי אז האם כדאי לקנות את האוטו הזה או שהמנוע שלו קטן מדי? אם אפשר גם קצת אינפורמציה עליו תודה לעוזרים
הודעה אחרונה מאת שלומי, -
-
- 0 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
רנו סניק משנתון 2000 ה 1600 16 שסתומים עולה אותו הדבר כמו ה 2000 8 שסתומים. איזו עדיפה ? האם יש הבדל בצריכת הדלק ? ובכלל מה דעתכם על הרכב ?
הודעה אחרונה מאת ejoffe, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 10 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
חברים כבר במשך שבועים אני מסתובב במגרשי מכוניות בחיפוש אחר רכב, אך עדיין לא מצאתי כלום ואני משתגע אני מבקש את עזרתכם. התקציב שלי הוא 18000-20000 ש"ח עם העדפה לידני מקסימום יד שלישית לא ישן יותר משנת 92 החברה לא משנה, בחייאת חבר'ה תעזרו. תודה מראש.
הודעה אחרונה מאת apollo, -
-
- 1 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
שלום, רציתי להתייעץ לפני קניית רכב (רנו קליאו -גיר ידני נפח מנוע 1.2 או 1.4) בשנתונים 1999-2001 . השאלות: 1. האם ישנו הבדל משמעותי בדגמים (1.2 מול 1.4) ? כאשר, מדובר על רכב שיסתובב בעיקר בתוך העיר. 2. מה לגבי אמינות הרכב ? 3. האם יש שוני מהותי בשנים 1999-2001 ? 4. מהו השוני בין הדגמים קליאו B וקליאו BB ? (מאיזה שנה הופיע ה-BB ?) 5. מהי צריכת הדלק של הקליאו ? 6. האם כדאי לקנות רכב (קליאו B נפח 1.2) מהשכרה, כלומר האם הוא מחזיק מעמד להתעללויות של הצעירים ? 7. האם המנועים של המגאן והקליאו הם זהים (כמובן כשמדובר באותם הנפחים) ? אשמח לקבל תשובה , גם אם היא חלקית. תודה מראש, לכל העונים.
הודעה אחרונה מאת alexmo, -
-
- אחראי פורום
- 1 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
אקסנט 1500 שנת 98 ב 20000 ש"ח יד שנייה ידנית, הייתכן מחיר כ"כ נמוך לרכב כזה? אשמח לשמוע על אילו שהן: תקלות\מחלות\נקודות תורפה תודה.
הודעה אחרונה מאת איתמר, -
-
- 31 תגובות
- 5 אלף צפיות
מבחינת כל ההיבטים שיכולים להיות? אמינה? יש תמורה לכסף? התנהגות... יש בכלל בשוק GTI למכירה? והאם כדאי ללכת עליהן? או שכולן שחוטות? כי אף אחד לא יילך ויפרק את הטורבו בשביל לבדוק אותו. תודה מראש לכל תשובה!!!
הודעה אחרונה מאת טורבינה קטנה, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום לפורום היתה לי פולו 2001 1400 שעשתה לי הרבה בעיות ומכרתי אותה. אני כבר מחפש הרבה זמן טויוטה יאריס שנת 2001 אבל לא מצליח למצוא. מה לעשות? איפה הכי טוב לחפש? אם מישהו מוכר / מכיר מישהו שמוכר שישלח לי הודעה בבקשה.. תודה
הודעה אחרונה מאת הנווט, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
שלום לכולם... מצאתי רכב למכירה שבעליו נמצא בחו"ל ואבא שלו מציע אותו למכירה...השאלה הנשאלת היא האם כדאי להתעסק עם מקרים כאלה או לוותר? לא שאלתי אם יש לו יפוי כח בכתב או לא...ואם יש אולי היפוי זוייף ? אני מבקש מכל מי שמבין במקרים כאלה לייעץ לי מה ניתן לעשות... תודה מראש
הודעה אחרונה מאת ebari, -
-
- 1 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
שלום לכולם! חבר מתעניין בקניית ניסאן טראנו שנת 97 ארוך. שאלותי הם : 1)מה דעתכם עליו? 2)האם בתקציב הזה יש רכב שיכול לבוא בחשבון במקומו? הוא מחפש גי'פ שמדיי פעם יוכל לרדת איתו לשטח אבל גם שיהיה נוח למשפחה עם שני ילדים קטנים ושיהיה בתווך המחירים של הטראנו. תודה מראש לעונים.
הודעה אחרונה מאת BMW, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 4.3 אלף צפיות
שלום לכולם, הייתי רוצה לקבל קצת מידע על הרכב כגון נפחי מנוע שהיו לדגם הזה בשנת 1998השנה האחרונה לייצורו. כמו כן יתרונות ,חסרונות ,צריכת דלק,נוחות ,טיפולים ,חלקים וכו.. מה ההבדל בין GL ל - GLE? יש גם GLE במנוע 2000? וכל מה שיש לכם להגיד על האוטו. תודה רבה
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
- 1 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
אני מעוניין לרכוש רכב בסכום שנע בין 70000-90000 ש"ח ובין המכוניות יש את הרכב סאאב 9-5 שנת 1999 כל מי ששאלתי אותו אמר לי לא לגעת בסאאב בנחרצות אני יודע שהמוסך המרכזי שלהם יקר אבל כמו בכל מוסך מרכזי אפילו של סובארו יקר לפי מיטב זכרוני.... האם יש עוד מספר דברים שיש לכם לומר על הרכב הנ"ל מדובר בדגם 9-5 עם מנוע 2300 טורבו. תודה לעוזרים.
הודעה אחרונה מאת Guy, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 2 אלף צפיות
חיפשתי המון ולא מצאתי בשום מקום. זה בגלל שהם כל כך טובות או בגלל שהם כל כך גרועות? ולמישהו יש רעיון איפה בכל זאת אפשר למצוא?
הודעה אחרונה מאת Evolution, -
-
- 3 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
אני מחפש רכב בתקציב של 15K-17K עד עכשיו חיפשתי בעיקר 205 עקב השכיחות של הרכב בשוק או שרייד. היום הוצע לי סיטרואן סקסו 97 1100 ידני במחיר של 14000. מה שחשוב לי ברכב זה קודם כל האמינות והחיסכון (דלק וחלפים). היתרון הברור בסיטרואן הוא המחיר הנמוך לשנתון יותר גבוה, אך חוץ מזה אני לא יודע לום על הרכב. אשמח לשמוע את דעתכם ואם אפשר לקבל פרטים נוספים על הסקסו.
הודעה אחרונה מאת אורן, -
שלום לכולם רציתי לשאול מספר שאלות בקשר לייבוא רכב מחול ראיתי רכב באתר הזה באתר EBAY http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=6254&item=4526834825&rd=1 ואני רוצה לקנות אותו אך פה הבעייה הרכב עולה 5000$ הונדה אקורד שנת 2001 1 כמה עולה הייבוא + מכס 2 האם אפשר להחליף ללוחית צהובה 3 האם בכלל אפשר לעביר את הרכב טסט בישראל 4 האם שווה לי כל העסק ???
הודעה אחרונה מאת ultra, -
- 1 תגובות
- 1 אלף צפיות
שלום, שמי אריאל ואני מחפש לקנות רכב שטח CX / סופה. העיניין הוא, שאני לא יודע היכן להתחיל לחפש אפילו. אני מעדיף לחפש מודעות באינטרנט כי: א. זה יותר נוח והמגוון רחב מאוד. ב. רוב הסיכויים שאפילו אוכל לראות תמונה של הרכב. ג. נוח ליצירת התקשרות וקבלת מידע. אני אשמח אם מישהו יוכל להפנות אותי לאתרים המפרסמים ג'יפים למכירה. תודה.
הודעה אחרונה מאת pug 206 xs, -
ROVER MG VVC
מאת drive- 3 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
שלום מי יכול לתת לי קצת חוות דעת על ה רובר אמ גי הקטנות החמודות האלהעם הגג הפתוח אם הרכב אמין אם יש לו כוח איך הנהיגה בו או אם עדיף לי ללכת על המיאטה
הודעה אחרונה מאת MAGEN200, -
חיפשתי 106/סקסו/ZX וכ"ו.... לא מצאתי כלום !! הציעו לי פולו 1.6 ידנית ( אם אני לא טועה זה הדגם של ה - 75 כ"ס ), שנת 95, יד 1, 121K ק"מ. אני יודע שהרכב טופל במוסך מורשה כל חייו. איך הרכב ? אמין ? התנהגות ? תודה אריק
הודעה אחרונה מאת sronis, -
- 42 תגובות
- 16.9 אלף צפיות
מוכרים את זה בכלל? יש להם שוק? מה זה הרכב הזה בכלל?
הודעה אחרונה מאת Vovka, -
- 15 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
שלום לכולם... אני מעוניין ברכב הנ"ל תוכלו לתת לי חוות דעת מיבחינת אמינות ספורטיביות צריכת דלק וכו'... ד"א עשיתי חיפוס ולא מצאתי תשובות לשאלותיי... תודה מרואש...
הודעה אחרונה מאת MAGEN200, -
אסקורט או אונו
מאת שובבון-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 844 צפיות
פורד אסקורט 1600 או פיאט אונו 1400..? בואו נתחיל במה יותר חזק, ולאחר מכן צריכת דלק, ובסוף אחזקה וטיפולים, למרות שיש לי מלא חלקים של אסקורט וטכנאי אישי שירכיב לי הכל... (יתרון לאסקורט...)
הודעה אחרונה מאת bagira, -
-
- 13 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
יש לי איביזה 87' . המנוע שלי כנראה מת , אם מישהו יכול לעזור לי ולהגיד לי אם שווה לי להחליף מנוע או למכור את האוטו אני ישמח , תודה
הודעה אחרונה מאת rolling_stony, -
שלום, אשמח לשמוע מה דעתכם על 205 FOREVER שנת 95 177000 ק"מ . ח"ח, נ"מ, מגנזיום וגם מערכת.... שתי דפיקות קטנות מקדימה. עברה טיימניג לפני 4 חודשים. אשמח גם לקבל את התשובה למייל [email protected]
הודעה אחרונה מאת Tzvika-Pick, -
-
- אחראי פורום
- 12 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
מדובר באוטו משפחתי, רצוי שיהיה כמה שיותר מרווח, השיקול העיקרי הוא ללא ספק אחזקה זולה, אמינות וחיסכון בדלק עד כמה שאפשר, ניתן להתפשר על גודל הרכב אבל כלי רכב קטנים לא באים בחשבון. בנתיים חשבתי בכיוון של- דייהטסו אפלאוז פיאט פונטו מיצבושי סופר לנסר יש עוד כלי רכב בתקציב של עד 30,000 ומתאים פלוס מינוס לדרישות שלי, הודה לכם אם תמצאו חיה כזאת
הודעה אחרונה מאת 144, -
-
פולו 16V 1 2
מאת The Driver-
- אחראי פורום
- 17 תגובות
- 4.6 אלף צפיות
הלכתי לראות עוד פולו 16V. האוטו שמור מאוד, למעט שפשוף קטן בפגוש הקדמי, ושלוש נקודות חלודה קטנות על הגג. חוץ מזה, צריך להחליף קלאץ', ולאוטו יש טסט עוד שלושה חודשים. יש לאוטו מערכת: קומפוננטים, רמקולים של PIONEER מאחורה ומגבר של סוני. הבן אדם רוצה מחירון (ברור שהוא לא יקבל...) ממש נדלקתי על האוטו, זו הפולו הכי שמורה שראיתי מכל אלה שהלכתי לראות. כמה אני צריך להוריד ממחיר המחירון? תודה, עומר.
הודעה אחרונה מאת sathack, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 11 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
אני מאוד קרוב לקנות את אחת מה3 מכוניות הללו בבקשה תנו לי המלצה מנסיונכם!!! 1. A3 אוטו 1600 סמ"ק שנת 00 2. 147 ידני 1600 סמ"ק שנת 02 3. 206 XS שנת 01 1600 סמ"ק אני ממש אוהב את שלושת המכוניות הללו וממש מתלבת מבחינת אחזקה, איכות, נסיעה, ואמינות!! בבקשה תתרמו לי מנסיונכם הרב!!!! תודה לכולם
הודעה אחרונה מאת msigal, -
-
מי מחובר 55 משתמשים רשומים, 10 אנונימיים, 563 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- om2
- Coresh
- yoav911gt2
- iamjustaguy
- לירון .ה.
- itaysamurai
- Aviady001
- רועי5
- eladns
- Igalz
- פאר האורה
- Derish
- Paprika-Metuka
- shai590
- Bennik
- Mr.Hybrid
- פולו,גולף
- spring
- PASHUT
- IsraCar
- ronrobin
- BRAVO_SX
- Lexicon
- BoazB11
- אביתר א.
- קוסקוס
- David32
- Speedool
- EliC25
- adir10
- yahaga
- Arielz2405
- sperial
- Mech Morphix
- mikk
- Michazzz
- GTאי
- Tal7
- אריה שאג
- orankohn
- aviaviavi
- gadik6
- חיים יוד
- שביט
- fatboy1340
- ELI001
- דובצע
- chilcom
- דניאל1983
- אביעד9
- Avia
- מחכה
- poune
- Dan___
- amosbmw
