בוחן רכישה של שברולט אופטרה 5 דלתות (מנוע 1.6) חדשה. המכונית (על פניו) מצוידת מאוד ובמחיר סביר. יצא לי לקרוא כמה ביקורות לא מחמיאות על הבלמים שלה, אבל לא מעבר.
אם למישהו יש דעה קצת יותר מוצקה לגביה - אני אשמח לשמוע.
נ.ב. במחיר דומה מאוד לזה של האופטרה ניתן לרכוש רכבים קצת פחות מצוידים ויותר קטנים כמו:
סיטרואן C3, טויוטה יאריס ודומיהם - האם האופטרה בודאות עדיפה עליהם ?
תודה