ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,546 נושאים בפורום הזה
-
- 5 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
מה קורה אנשים? אני חדש פה... ואני מתלבט אם לרכוש Honda Civic או Subaro Impreza או פולקסווגן גולף? איזה אוטו יש לו צריכת דלק יותר נמוכה? תודה מראש.
הודעה אחרונה מאת lioroko7, -
- 10 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
איך האוטו מבחינת אמינות [מודל 97,98], טיפולים ותחזוקה? איך האוטו מבחינת אחיזת כביש וכו'? מה הנתוני מנוע של הרובר? ובכלל, יש המלצות על הרכב או שעדיף מיאטה מאותן השנים? תודה לעונים לוטן
הודעה אחרונה מאת לוטן זק, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 14 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
קודם כל אני חדש(וגם נהג חדש)א באתר אז שלום. התקציב 35 אלף הדרישות מהאוטו 1 אמינות חלפים זולים 2 מהנה 3 צריכת דלק נמוכה(1600) 4 ידני העדיפות הראשונה שלי: איבזה שנים 94-99 (או אולי כדי להוסיף כסף ולקנות מול 2000) עדיפות שנייה:306 (אם יש לכם המלצות נוספות תגידו) איזה רכב אתם ממלצים לי לפי הדרישות
הודעה אחרונה מאת SEAT1, -
-
-
- אחראי פורום
- 12 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
סובארו B4 2003 מליסינג 50000 ק"מ צבע כסף יפה, מלאה שריטות ממפתח שאיזה חרא עשה לה. טוען שמחירון 107 רוצה לסגור ב- 100 מה דעתכם?
הודעה אחרונה מאת איציק נ., -
-
-
- אחראי פורום
- 11 תגובות
- 2 אלף צפיות
ערב טוב לכולם האם יש מישהו שיכול לנדב מידע לגבי אופל קורסה GT (הצורה המרובעת ) משנות ה80? תודה
הודעה אחרונה מאת fixxxer, -
-
אימפרזה טורבו 1 2
מאת רנזי- 17 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
אני מעוניין לקנות אימפרזה טורבו משומשת. מה אתם אומרים על האוטו ? אני רוצה לשמוע את כל התגובות לפני שאני מתחי לחפש ולבזבז את זמני על כך. מאיזה שנים כדאי לקנות ? בעיות מיוחדות שאתם מכירים שישנן לאוטו הזה ? אשמח כמובן לשמוע על מעלותיו....ועל חסרונותיו.... בקיצור - תשפכו כל מידע אפשרי שמי מכם יודע. הרבה הרבה תודה על העזרה.
הודעה אחרונה מאת sronis, -
-
- אחראי פורום
- 14 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
שלום, לשתי המכוניות, על הנייר, נתוני ביצועיים דומים פחות או יותר. ובכל זאת, לנסיעות יומיומיות, הנאה מנהיגה ורכב איכותי, על מה הייתם הולכים? הכוונה לגולף דור 5 מנוע TDI2.0 גיר ידני, 5 דלתות, מודל 2005. מול אלפא 147 מנוע 2 ליטר בנזין, 3 דלתות, גיר ידני, מודל 2005. תודה.
הודעה אחרונה מאת Krusty, -
-
- 0 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
בוחן רכישה של שברולט אופטרה 5 דלתות (מנוע 1.6) חדשה. המכונית (על פניו) מצוידת מאוד ובמחיר סביר. יצא לי לקרוא כמה ביקורות לא מחמיאות על הבלמים שלה, אבל לא מעבר. אם למישהו יש דעה קצת יותר מוצקה לגביה - אני אשמח לשמוע. נ.ב. במחיר דומה מאוד לזה של האופטרה ניתן לרכוש רכבים קצת פחות מצוידים ויותר קטנים כמו: סיטרואן C3, טויוטה יאריס ודומיהם - האם האופטרה בודאות עדיפה עליהם ? תודה
הודעה אחרונה מאת Athlete, -
סיבות לשידרוג
מאת ד ו ד- 1 תגובות
- 825 צפיות
משתמש בלנטיס 97 1800, מכונית במצב מעולה מכל הבחינות עם ממוצע של 9 אלפים קמ לשנה. האם נתקלתם בסיפור דומה ואיזה שיקולים בעד ונגד שידרוג לרכב יותר חדיש הסתובבו לכם בראש
הודעה אחרונה מאת Olechko, -
- 5 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
שלום לכולם ראיתי הבוקר פאסט יד ראשונה הרכב מצא חן בעניי רציתי יעוץ קל. 1. בבדיקה נאמר לי שהמנוע קצת חלש כמה עולה מנוע אם יהיה צורך. 2. ומה ההמלצות שלכם לגבי הרכב הנ"ל תודה רבה.
הודעה אחרונה מאת Nakamichi, -
Polo Vs Golf 1 2
מאת tsachi1- 15 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
בימים הקרובים אני אתחיל לחפש מכונית. אני נהג חדש ( פחות משנה רישיון), וחשבתי על שני מכונית: או פולו או גולף. מה יותר זול לאחזקה? שותה פחות דלק? מהנה לנהיגה? חזק? אמין? בהנחה שמדובר על אותו השנתון שיהיה נגיד 97
הודעה אחרונה מאת אורן, -
- 5 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
האם כדאי לי לרכוש פיאט טמפרה שנת 92 ב3500 שלא הונעה הרבה זמן? תודה מראש
הודעה אחרונה מאת רפי לין, -
- 3 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום רב! זה כנראה יהייה הרכב הבא שלי. התחלתי בחיפשוים. אבל אני נדהם כמה קשה למצוא דגם שמור גיר ידני. תגידו השוק של הרכב באמת כולכך טוב? האם הרכב באמת נסחר [עם שיפורים (בעיקר יופי)] מעל המחירון? האם הרכב נסחר כמו דגמי הפגו' הספורטיבים או הסיויק הפוזאיסטית כלומר דגם שמור נחטף מייד? האם מצפה לי חיפוש ארוך ומייגע? מבקש לענות ברצינות, התראד נפתח ברצינות מלאה!!! ייתכן והדוגמאות שלי אינן נכונות לא לקחת קשה בבקשה. הדוגמאות הן מחיפושים עברו שלי ושל חברים שלי. תודה L.A
הודעה אחרונה מאת lioroko7, -
- 1 תגובות
- 843 צפיות
שלום בדקתי שתי פונטו (שנת 95, 140000 ק"מ, דגם 1600) בשתיהן כאשר פתחתי את מכסה השמן של ראש המנוע הושפרץ שמן החוצה, לא משהו היסטרי, אבל יצא. אצלי במזדה זה לא קורה.... רציתי לדעת אם זה תקין, המכונית עוברת טיפולים ואין עשן שיוצא מהאגזוז. תודה, רמי
הודעה אחרונה מאת R'n'B, -
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום לכולם ! ביררתי בסוכנות תיווך וטרייד אין לגבי מכונית פג'ו 206XS שנת 2001 (נפח מנוע 1600), גיר רגיל, 3 דלתות, יד שניה (שתי הידיים מפרטי), 105,000 ק"מ, ללא תאונות, חלונות חשמל, הגה כוח, נעילה מרכזית, מזגן, חישוקי מגנזיום וטסט עד ה-11.5. המוכר טוען שהמחירון לרכב הזה הוא 63,000 - והוא מעוניין לקבל עליו 57,000. כרגע בדקתי במחירון "דיסקברי" באינטרנט, להעריך את מחיר המחירון של הרכב, והתוצאה עמדה (לאחר שקלול של ממוצע חריג של 25,000 ק"מ לכל שנה וקנייה ממשרד "טרייד אין") על מחיר של 65,000 שקלים. האם ישנם דברים המעוררים חשד בעסקה הזאת ? האם אתם חושבים שהעסקה כדאית ? אשמח לשמוע תגובות והצעות בכל נושא. בהתאם לשקולים, אני מחר אולי אגש למשרד הטרייד…
הודעה אחרונה מאת מקלארן F1, -
-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
אהלן לכולם, אנ צריך רכב בנתונים הבאים: 85,000 ש"ח תקציב, תיבה אוטומטית 1. בטיחות 2. אמינות 3. מקום להעמסת עגלת תינוק וציוד תינוק 4. אם אפשר קצת נשמה וכיף אשמח לשמוע את דעתכם המלומדת, כרגע אני בוחן: וולבו S40 T5 שנת 2001 מרצדס A190 2000-2001 אולי טויוטה ראב 4 ? איזה שנה ?
הודעה אחרונה מאת zvih, -
-
- 1 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום לפורום , ותודה מראש על העזרה אני מחפש רכב לאשתי , התקציב הוא 30-35K הדרישות הן : רכב קטן אמינות צריכת דלק נוחות נתקלתי באופל קורסה ידנית 1200 סמ"ק שנת 2000 בעל ק"מ נמוך (76K) האם אופל קורסה משנים אלו אמינה ? האם חלפים\טיפולים ברכב זה יקרים משמעותית מרכבים אחרים באותו ס"ג ? האם כדאי לשקול את הקניה בחיוב ? אשמח לשמוע את דעתכם
הודעה אחרונה מאת redroze, -
-
- אחראי פורום
- 11 תגובות
- 2 אלף צפיות
אהלן כולם ! אני מחפש רכב בנפח מנוע בסביבות ה-1300\1400, בעל הילוכים ידניים, צריכת דלק נמוכה, חסכוני, ובעל מראה צעיר משנים 2000 - 2002. הרכב צריך להתאים לנהג גבוה (1.93), וצריך להיות מרווח ונוח. אני מתלבט כרגע בין פג'ו 206XT לבין טויוטה יאריס 1300. האם יש לכם העדפה מסויימת ? מהם השיקולים שלכם ? אשמח לשמוע דעות והמלצות. תודה, עומר.
הודעה אחרונה מאת קאקאשי, -
-
- 4 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
מה צריכת דלק של האוטו ? ומה המחיר בערך של הביטוח ? תודה מראש!
הודעה אחרונה מאת ultras_monkeys, -
מכונית עד 12 אלף 1 2
מאת מקלארן F1-
- אחראי פורום
- 17 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
שלום! חבר שלי מעוניין באוטו, עדיפות גבוה לרכב ספורטיבי, בתקציב של 12K. יש משהו? אני הצעתי לו 205 GTI, יש לו כסף לתיקונים ואחזקה, אבל רכישה נטו זה 12K. מה אתם אומרים, איזה עוד מכוניות ספורטיביות יש בתקציב הזה? ועם אין, אז מכונית שהכי קרובה לספורטיבית (כמו 205 רגילה).. תודה רבה יונתן
הודעה אחרונה מאת יאשה והפיצפוצים, -
-
- 3 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
אני על סף קניית מיצובישי קולט.. שנת 93 צבע צהוב 115000 ק"מ הבן אדם אמר לי שיש לאוטו קצה שלדה.. השאלה שלי : מה זה בדיוק? ואיך זה משפיע על הנסיעה...? תודה רבה תומר
הודעה אחרונה מאת Guy, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 9 תגובות
- 4.3 אלף צפיות
מעלה נושא לדיון - מחירון . מי באמת מתייחס אליו ולא כרפרנס להורדה של כמה K ? מי מכר/קנה במחירון ובאיזה מצב ? לדעתי במצב טוב הקונים רוצים לקנות בהרבה פחות ממחירון .
הודעה אחרונה מאת דניאל, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 3.2 אלף צפיות
חוות דעת על יונדאי לנטרה 96', אוט', GLS? האם היא עדיפה על ניסאן סאני 93 אוט SLXI?
הודעה אחרונה מאת Hector1234, -
-
- 0 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שנת 91.... האם ישנן המלצות לגביו? לכמה הוצאות דלק וטיפולים עלי לצפות??? תודה למומחים!
הודעה אחרונה מאת garbel, -
- 0 תגובות
- 1 אלף צפיות
מדובר בטרקטורון סוזוקי 250 4 על 4(לא יודע מה שם הדגם) שנת 91'--חבר הציע לי על החיפושית שלי. אם מישהו מכיר את הטרקטורון הזה ויוכל לתת לי מידע עליו: אמינות, יכולת שטח, כמה שווה הכלי, וכולי אני מאד אודה לו. יום טוב!
הודעה אחרונה מאת אליה, -
- 4 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום לכם, אבא שלי רוצה לקנות אוטו והוא מתלבט בין המכוניות הללו... יש לנו כבר 12 שנה סובארו ואבא שלי התכוון ללכת בליינד על סובארו אך שמועות ממס' אנשים שהדגמים האחרונים של האימפרזה לא ממש מוצלחים.. האם זה נכון? אם לא אימפרזה, אוקטביה עדיפה עליה? אם כן אז במה? תודה רבה מראש.
הודעה אחרונה מאת Spliff, -
- 2 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
התקציב שלי הוא 20,000 ש"ח +- לאוטו בלבד. אני מתלבט בין מאזדה 323f לבין פיאט פונטו. המאזדה בסביבות שנתון 94 והפונטו בסביבות ה-95. אני צריך מהאוטו שיהיה אמין, מהנה לנהיגה עד כמה שניתן ושתהיה לו פוזה בקטנה, לא הדבר שהכי חשוב לי. מה לדעתכם עדיף לי ? אני נהג חדש ... עוד שאלה, כמה ק"מ למכוניות כאלו זה ק"מ סביר ? האם למכוניות כאלו מספר הק"מ משמעותי ? עד כמה קשה למצוא מכונית מהשתיים במצב טוב ?
הודעה אחרונה מאת LittlE_SeLaNski, -
- 7 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
אלו הפרטים, מדובר כאמור בניסאן אלמרה מודל 96 סטיישן, ככל הנראה מדובר בדגם SLXI, יד שלישית והאוטו עבר 150,000 ק"מ. מבירורים שעשיתי ניסאן אלמרה זה דגם יחסית מוצלח בכל מה שקשור לאמינות, צריכת דלק ונוחות נסיעה, האם כך הדבר באמת? כמו כן המחיר של האוטו הוא 32,000 המוכר מבקש 31,000, יחסית לקילומטארז' שעבר האוטו צריך להוריד לו יותר במחיר או שזה קילומטארז' נורמלי? אבא שלי הלך לראות את האוטו והוא נראה בסדר, אין פגיעות והאוטו לא עבר תאונה, רק הוא שם לב שיש מעט חלודה מתחת לפנסים אך אני מבין שזה נורמלי לרכב בן 9 שנים. הביטוחים של האוטו האם הם יקרים? הודה לכם אם תענו לי על השאלות ותחוו את דעתכם על האוטו והדגם הספציפי הזה. תודה מראש לכולם
הודעה אחרונה מאת 144, -
פוקוס גיר ידני
מאת אורן-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
ראיתי שבמחירון מופיע מחיר לפורד פוקוס עם גיר ידני. האם בארץ ניתן למצוא פוקוס ידנית ?
הודעה אחרונה מאת Guy, -
-
-
- אחראי פורום
- 18 תגובות
- 3 אלף צפיות
בקשת העזרה שלי שונה קצת מההודעות האחרות שראיתי בפורום. היא לא עוסקת ברכב ספורט, ואין כל נגיעה למחיר... אני עומד בפני בחירת רכב דרך מקום העבודה, ולמרות שאין מדובר ברכישה לפי ההגדרה הקלאסית, עדיין הייתי מעוניין לבצע בחירה נבונה. כל הרכבים הם בעלות זהה, כולם 1.6L אוט'. אשמח לשמוע עצות/הערות לגבי הרכבים הבאים: צרות, נוחות נסיעה, "מרווח מחייה" בפנים... פורד פוקוס LX, מזדה 3 ACTIVE, טויוטה קורולה SUN, מיצובישי לנסר EXE, רנו מגאן 2 (4 דלתות). אשמח לכל הערה/הארה, תודה מראש
הודעה אחרונה מאת codec, -
-
מי מחובר 48 משתמשים רשומים, 12 אנונימיים, 378 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- נולד לליסינג
- ypz
- lanosforce
- hgilad123
- yoav911gt2
- שביט
- גולדן191
- BoazB11
- sperial
- נירו72
- ANUTKK
- ArikB
- natco
- Shay Shd Dave
- tan tan
- Ron Poh
- נעם101
- BassDriver
- הדיין
- yuvk
- RK
- pooh-bear
- David32
- dorgo
- חוםואבק
- Shai.sku
- ברווז
- אורח לרגע
- laviil
- ronrobin
- hans
- Boris
- orankohn
- פריג'י
- NEW10
- mikk
- דובצע
- מחכה
- פינדר
- EliC25
- סולל הדרך
- adir10
- GTI33
- farkash7
- צוק
- אביתר א.
- Mech Morphix
- DIVON
