Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מחירון הונדה?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7772 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לקחתי הונדה SR שנת 97 לבדיקה במכון..

הרכב יד ראשונה

עבר בסך הכל 117,000 ק"מ..

מבחינה חיצונית סבבה לאללה חוץ מאיזה שפשוף קטן..

הגה כוח,נ"מ אין כריות אוויר ולא ABS

יש טסט ל-3 חודשים.

+ קודן ואזעקה מקורית של הונדה..

הבחור הראה לי ספר טיפולים שהרכב מטופל באופן קבוע רק בהונדה.

 

עכשיו הוא אמר לי שהמחירון של ההונדה הזאת הוא 49,000 ..

רציתי לדעת האם זהו באמת המחירון או שפחות....

הבעיה שבמכון(ויש לציין שגם הבנאדם אמר לי את זה לפני הבדיקה) אמרו לי שהיתה תאונה מאחורה וכרגיל הוחלפו חלקי מרכב וכל השטויות האלה ויש כיפופים בקצה שילדה..

הבחור הראה לי את זה ויש להונדה מתחת לאוטו שני ריבועים כאלה , אחד מכל צד ואחד מהם מכופף מעט..

הבוחן (שאני מכיר אותו) אמר לי שזה לא רציני אבל תהיהי לי בעיה למכור את האוטו כי זה שאסי וכל זה..

הבחוא הסכים להוריד את המחיר ך- 45,000

השאלה האם שווה לקנות אוטו כזה עם נתונים נחמדים ביותר אבל עם שאסי (שוב רק בקצה השילדה)

ובמחיר הזה?

תודהההה מראש

פורסם

1. כנס למחירון המקוון של לוי יצחק באתר YNET וברר את המחירון של האוטו.

2. אם לקנות רכב עם שאסי ב 4K שח פחות - שיקול שלך.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

בדקתי במחירון של יצחק לוי ..לפי המחירון שלו המחיר של ההונדה הזאת הוא XXXש"ח

ולפי השקלול של הק"מהנמוך ושזה יד 1 ..המחיר הוא XXX...

עכשיו הבנאדם רוצה 45,000 ואני מאמין שאני יכול להוריד אותו ל-43,000

שווה עם שאסי (רק נגיעה בקצה שילדה) ?

פורסם

לפי דעתי תוותר על הרכב.

יש מלא סיוויקים במצב הרבה יותר טוב בשנה זאת.

גם קצה שילדה וגם אין ABS וכריות אוויר. זה קצת מוזר לרכב שנת 97.

פורסם
VOVKA

איך הגעת למסקנה כזו נחרצת?

ומי יקח את מונדיאל 2014?

בטוח לא נבחרת ישראל...

 

 

הארץ מלאה בסיביקים.

אין סיבה להתקע עם אחת שעברה תאונה , אלא אם כן המחיר אטרקטיבי במיוחד...

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

צמד המילים "קצה שילדה" גורם להרבה אנשים ללבוש מהר מדי את חגורת הצניעות שלהם.

לדעתי אם לטענת פותח השרשור הוא יכול לרדת ל 43,000 ש"ח זה מספיק אטרקטיבי {אם לוקחים בחשבון שהרכב יד ראשונה ומטופל/שמור}.

לקבוע שזה בלתי אפשרי למכור רכב עם קצה שלדה זה מוגזם.

 

מצד שני אם זה כל כך קל למצוא סיביק "נקייה" , כנראה שעדיף יהיה לוותר הפעם.

GOT סחוג?

פורסם

בשביל מה להכניס ראש בריא למיטה חולה אל תנגע באוטו עם מכה בשלדה

 

אני מבין תהתלהבות שרוצים לקנות אוטו אבל תמשיך ותחפש אחת אחרת אחרכך תרצה למכור תקבל ניתוקים בפנים אם מדובר ב 15-20 מתחת למחירון אז זה נשמע כבר יותר טוב.

וד"א הונדות לא חסרות בשוק

פורסם
בשביל מה להכניס ראש בריא למיטה חולה אל תנגע באוטו עם מכה בשלדה

 

אני מבין תהתלהבות שרוצים לקנות אוטו אבל תמשיך ותחפש אחת אחרת אחרכך תרצה למכור תקבל ניתוקים בפנים אם מדובר ב 15-20 מתחת למחירון אז זה נשמע כבר יותר טוב.

וד"א הונדות לא חסרות בשוק

20 מתחת למחירון זה 40% מערך הרכב :roll:

אם תוריד ל-43, זה 14% מערך הרכב, שזה נשמע מכובד לרכב עם קצה שילדה בלבד.

אם אין לנזק משמעות בטיחותית, הרכב נוסע בסדר ואתה לא מתכונן למכור אחרי יומיים,

זו נשמעת לי עיסקה לא רעה. אם אתה קונה את הרכב, תדאג לקבל מהמוכר את כל הדוחות

הקשורים לתאונה, לרגע המכירה.

ילדים הורגים נמלים בצחוק- נמלים מתות ברצינות

כל יום אני משכר את עצמי מחדש

בצי המשפחתי- סיויק האצ'בק 96, E30 87

פורסם

אני לא מבין משהו, קונים רכב כדי למכור אותו אחרי זה?

אם ככה, למה לקנות ולבזבז כסף על העברת בעלות, תמשיך לסוע באוטובוס.

 

 

אני מוכן להתערב פה עם כל אחד שהוא לא יבדיל בין רכב עם קצה שלדה לבין רכב נקי מתאונות!

 

וזה שהרכב עבר תאונה לא אומר שהמצב שלו לא טוב!

המחיר נשמע טוב, תקנה את הרכב, תהנה ממנו! תגיע למקומות שאתה צריך להגיע, אני לא רואה עוד משהו שסיוויק יכולה לתת, חוץ מפוזה לכמה אנשים.

 

רמי מינץ

חבר הפורום רמי מינץ נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך.

 

DFC

פורסם

חבר'ה,

 

כולכם כותבים שלא חסרות סיויקים למכירה?

 

למה אני לא מוצא אחת במצב ראוי וממוכר ישר והגון, כבר כמה חודשים?

מעונין לקנות סיויק או קורולה שנים 1996-1999:idea:

פורסם

טוב בוא אני יגיד לך משהו אחותי מוכרת הונדה סיוויק שנת 98 ואני יכול להבטיח לך שהיא נקייה לגמרי ושמורה יותר ממה שאתה יכול אפילו לדמיין...רוצה פרטים דברים איתי בפרטי

DSCF901111111105_resize1.jpg
×
×
  • תוכן חדש...