Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7808 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

למה?

 

כי אני רוצה יותר מהאוטו שלי. חד וחלק.

 

הסובארו שלי אמינה ואני אוהב את זה שהיא אמינה. אבל חוץ מזה כלום.

 

אני רוצה להתקדם לרכב קופה צעיר וקטן ושבעיקר יהיה נוח.

 

ברכב שלי אין לי ח"ח, נ"מ, אזעקה, ה"כ (רכב גדול) ואחיזה (כמו בכל סובארו אחרת) לא מהטובות.

 

אני רוצה רכב שלא יקרע אותי כספית, אבל בכל מקרה אני לא מחפש ביצועים אבל שיהיה נוח נוח ושוב פעם נוח. ואני מקווה שזה לא נוגד אמינות מינימלית.

 

אני רוצה לעלות מדרגה לרכב שיהיה מהנה לנהיגה ולא בהכרח ספורטיבי כמו קולט (שיקרה לי) או פונטו\106.

 

בגלל זה גם אני לא ממש מתכנן על הXR כי אני מוכן להוסיף מעט ולקבל יותר אבזור (שלשם זה אני בכלל רוצה להחליף). בגלל זה XS (הXSI קצת יקרה עליי).

 

מתחיל להמאס עליי לבדוק שכל הדלתות נעולות בכל יציאה מהאוטו ולהעלות כל חלון באופן ידני. נמאס לי מהגה קשה בחניות ועוד דברים שטותיים כאלה שאפשר לחיות בלעדיהם אבל רצוי לחיות איתם.

 

ה106 עולה על הקריטריונים של הנוחות לפחות על הנייר.

 

 

מי יודע. יכול להיות שאם הייתה לי GL בכלל לא הייתי מתלונן.

 

אבל אין לי. ובגלל זה אני פה.

 

ואם כבר להחליף רכב אז שיהיה הבסט שהתקציב של עד 14 15 אלף שקל יכול להקנות לי.

 

 

 

יוסי.

I should win a fucking AWARD for being me

פורסם

מק'יוסי, במקרה שלך אפשר בהשקעה של אלף גג אלפיים ש"ח לאבזר את האוטו שלך בכל החישמולים שתרצה. ח"ח, נ"מ, ואזעקה זה ממש שטויות וכל חשמלאי יתקין לך את זה בשעתיים. אני שמעתי על הרבה מקומות שמתקינים ה"כ בעלויות מצחיקות (אני לא זוכר האם היה דגם של הליאונה עם ה"כ).

לגבי האחיזה והתנהגות זה כבר משהו שאי אפשר לשנות בסובארו (או שזה יעלה יותר מדיי), האם ההתנהגות כ"כ חשובה לך ???

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

רדזון, שיחליף צמיגים ובולמי זעזועים ואז נראה אם ישאר לו על מה לדבר...

 

(ובכל מקרה, איבזור לא פוסל רכב...זה שמק'יוסי עשה טעות ולקח רכב לא מאוזבר זה סיפור שלא קשור בכלל ל"נוחות" - כי תכל'ס כל רכב בשנתון הזה דורש בולמי זעזועים חדשים וצמיגים טובים בשביל לנצל את הנוחות שלו, ובתור אחד שכבר יצא לו לנהוג על DL-ים משלל מודלים - ההבדל בינן לבין אחת עם רביעיית בולמי זעזועים חדשים וצמיגים חדשים הוא שמיים וארץ - ובהחלט מדובר במשהו שאפשר לחיות איתו בקלות ביום יום. האוטו של מק'יוסי אולי שמור, אבל זה לא אומר מאומה על מצב הבולמים/צמיגים שלו.)

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

כמו שכשתבתי לך בפרטי, אני לא חושב שיש לי בעיה עם הבולמים, עם זאת אני חושב שהצמיגים צריכים החלפה וזה כבר ייעשה אם אני אחליט להשאר עם הרכב.

 

זה לא רק הנוחות, או רק האבזור, או רק השנתון. זה הכל ביחד.

 

זה לא הסובארו, אותה אני באמת אוהב ואני גאה לומר שאני הבעלים שלה. אבל אני פשוט רוצה קצת יותר.

 

הבנתי שאני לא צריך רכב סדאן משפחתי 1600 גדול וישן כשאני עוד לא בן 18. אני לא זקוק למשפחתית, אני בטוח (בע"ה ) שתהא לי משפחתית כשאני אהיה בעל משפחה. ואני מעדיף להתקדם לרכב זריז קופה קטן ויותר חדשני ומאובזר.

 

בהתחלה זה לא הפריע לי, אבל חצי שנה אחרי שרכשתי את הרכב אני מבין שאני רוצה יותר מהאוטו, לאו דווקא מבחינת ביצועים (גם ל106 שאני מדבר עליה אין יותר מ75 כ"ס) ואם יהיו ביצועים טובים יותר אז מה טוב. אבל גם מבחינת אבזור ונוחות פנים וחדשנות.

 

אני מוכן לסבול אם ה106 תהא קצת פחות אמינה אבל אם היא תהא הרבה יותר מהנה, אז יש על מה לדבר.

 

 

 

יוסי.

I should win a fucking AWARD for being me

פורסם
לא יודע איך לבשר לך את זה

אבל ה106 היא לא קופה....

היא הצ'בק 3 או 5 דלתות

...Works for me

 

 

העיקר שיהיה 2 דלתות ולו רק בשביל העיקרון שאני לא צריך יותר מזה ואני לא רוצה לקחת אנשים מאחור גם ככה.

 

חבר או חברה יושבים ליד ומקסימום עוד חבר שנדחף מאחורה

 

אם היית אומר לי קח את אותו הרכב בלי ספסל מאחור ב1000 שקל פחות בברכה הייתי לוקח את הרכב הזה. בלי לחשוב פעמיים (כמובן שאני מדבר על רכב שבא ככה מהחברה ולא אחד שתלשו לו את הספסל :) ).

 

כי תחשבו על זה, גם ככה תא המטען של הרכבים האלה קטן :)

 

 

יוסי.

I should win a fucking AWARD for being me

פורסם

מק'יוסי, לפי מה שאמרת, אני לא בטוח שמבחינה כלכלית תוכל להחזיק 106. לפחות, הרושם מהדברים שסיפרת הוא שעוד מעט אתה תתגייס, ואין עבודה, - אז בוא תהיה ריאלי, (נכון, מדיאל ל-106 זה קפיצת מדרגה..) - כרגע אתה פחות או יותר מסתדר עם האוטו.

 

אני במקומך הייתי נשאר עם האוטו - כמה שזה אולי מבאס לרצות משהו אחר ולהסתפק במה שיש (שהוא לא רע כ"כ...). ואם אתה לא מסכים איתי, אז לפחות תחשוב על ההוצאה החודשית על החזקת אוטו.

 

ואולי אני מאלה שהולכים על בטוח... :|

 

בהצלחה

 

 

סער

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

פורסם
OrSe אתה בסדר?מרגיש טוב?

סובארו DL לא סחירה?????

סובארו DL נמכרת באותה מהירות כמו סופגניות בחנוכה...

כן בטח נימכרת... (עם תבקש חצי מחיר..)

וטוב שהם לא בשמיים מבחינת מחיר... מי שלא הבין המחיר לא שווה את המוצר..

פורסם

לא צריך להגזים עד לירידה של חצי במחיר, אני בעלים כרגע של סובארו, ובעלים לשעבר של עוד 2סובארו, אחת הורדה מהכביש בתאונה, אחת נמכרה, זו שנמכרה נמכרה במחיר של 4 מתחת למחירון, עם גיר גוסס, ללא טסט, ללא בלמים, ועוד קצת...

מי שיודע למכור, מוכר הכל חביבי...

נכון, הסובארו לא נמכרת כ"כ מהר וכמו שמוכרים 106, אבל הכל אפשרי.

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם
למה?

אני רוצה לעלות מדרגה לרכב שיהיה מהנה לנהיגה ולא בהכרח ספורטיבי כמו קולט (שיקרה לי) או פונטו\106.

 

הקולט לא יותר ספורטיבית מהDL שלך.

ואין שום הבדלים בנוחות הנסיעה לDL ו-GL (ואני אומר לך את זה בתור אחד שהעביר לא מעט שנים בנסיעה על GL, גם אחרי שהיה לי צהובה, קולט צהובה, קולט צהובה שריסקתי בתאונה. מאומן.) כל השטויות מסביב בGL זה רק אביזרים. אם בעיית האבזור מפריעה לך כמו שאמרו פה לפני, כמה מאות או אלפי שקלים יפתרו את זה (למרות שאני חושב שכדאי לוותר על זה) וגם אם אין לך עבודה ואתה עדיין תלמיד אז תמשיך בזה, תלמד ותהנה מהגיל, אל תתעסק עכשיו עם איזה מכונית אתה רוצה לקנות. אלה דברים שיבואו עם הזמן.

 

למה שלא תתפשר על 205? לדעתי האישית היא יותר תתאים לך מ106. וגם לא פחות יפה ממנה.

:idea:חשוב כאיש נהיגה, נהג כאיש מחשבה :idea:

 

_

"במקום שאליו אני הולך

אני נזהר שלא לשמוע שלא לדרוך שלא לזכור

וטוב לי שאתה איתי וגם אתה וגם את..."

("היה לי חבר", דודו טסה)

פורסם
מק'יוסי, לפי מה שאמרת, אני לא בטוח שמבחינה כלכלית תוכל להחזיק 106. לפחות, הרושם מהדברים שסיפרת הוא שעוד מעט אתה תתגייס, ואין עבודה, - אז בוא תהיה ריאלי, (נכון, מדיאל ל-106 זה קפיצת מדרגה..) - כרגע אתה פחות או יותר מסתדר עם האוטו.

 

אני במקומך הייתי נשאר עם האוטו - כמה שזה אולי מבאס לרצות משהו אחר ולהסתפק במה שיש (שהוא לא רע כ"כ...). ואם אתה לא מסכים איתי, אז לפחות תחשוב על ההוצאה החודשית על החזקת אוטו.

 

ואולי אני מאלה שהולכים על בטוח... :|

 

בהצלחה

 

 

סער

כל מילה נוספת מיותרת...

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

×
×
  • תוכן חדש...