Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יעוץ לגבי VR6


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7809 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ה VR6 הוא רכב אשר נכנס לקבוצה קלאסית של מכוניות שבעיקר הן גרמניות. קוראים לקבוצה AUTHBHAN STRUMER (וסליחה על האיות) ובתרגום חופשי זה אומר: מגהצי אוטוסטרדות.

מכוניות שנועדו לגמוא מרחקים ארוכים על האוטוסטרדות במהירויות גבוהות ובנוחות מיירבית.

יומרות ספורטיביות אין לאוטו הזה או למי שתיכנן אותו!

מה שכן, הוא יכול לשמש פלטפורמה לא רעה לחלוטין לשיפורים, ועם השיפורים הנכונים במקומות הנכונים (ז"א לעזוב בהתחלה את המנוע ולהתמקד בשילדה)יכול לצאת אוטו עם יכולות ספורטיביות אמיתיות.

יניב

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
איש יקר, כפי שהניק שלך מרמז, אתה חי באשליות. :x

בסטנדרט הרכב לא מפלצת. 170 כ"ס זה לא חזק.

אחיזת כביש זה לא דבר חמוד, ולא תלוי באיך שאתה נוסע. האחיזה של הרכב מספיקה לכח הסטנדרטי. במידה ותחזק אותה תצטרך לשפר את האחיזה. השילדה והמתלים אומנם יותר טובים מהדור הרביעי (V6 4motion) אבל צרפתיה ספורטיבית עולה עליה.

תצרוכת הדלק אינה כה קשה כפי שאתם מתארים אותה. אין הספק בלי דלק. בשביל ביצועים צריך לשלם. אין מדובר באמריקאית ישנה אלא במנוע הזרקה גרמני מתוחכם.

הרכב אינו סובל מחוסר אמינות. יש שפע של רכבים כאלו בארץ ואין בעיה של חלפים, וניסיון. אם אתה מכיר את האנשים הנכונים יאתרו לך תקלות במהירות ויתקנו אותן בזול.

אוטו ספורט אבל לא ספורטיבי :roll: ?!

זהו רכב משפחתי, עם מנוע חזק. זה הכל. להרבה מאוד אנשים זה מספיק. לשיוט בארצנו זה מצויין.

ה- V6 4 motion שאותה אתה מעדיף ובאה אחריו, כבדה ממנו בהרבה ונחשבת אף פחות ספורטיבית, מהדור הקודם. בעיקר בגלל שילדה, איבודי כח לאחוריים, ויחס הספק/משקל.

 

טוב אז קודם האוטו חזק מאוד הוא אולי לא אימפרזה אבל הוא חזק .

ולגבי ה V6 עם אתה לא מבין אז אל תדבר כי הV6 יותר חזקה מהVR לגבי השילדה והמתלים בכלל אין מה לדבר ברור שבV6 הם יותר טובים.

וחוסר אמינות? אני לא יודע עם היה לך את האוטו הזה ?

אבל בתור אחד שמכיר כמה שהיה להם האוטו בכלל לא אמין ועושה מלא בעיות וזה לא קשור לחלפים בכלל ברור שיש חלפים ושרות טוב.

ולקטע החשוב הV6 יותר קלה מהVR אתה יכול לבדוק את זה. הVR שוקלת בערך 2 טון והV6 שוקלת בערך 1700 ק"ג זה לא הרבה הבדל אבל זה עדין הבדל

בתור אחד שמכיר את שתי המכוניות אני אומר לך שהV6 הרבה יותר כיפיית ספורטיבית ובטוחה

ולגבי איבודי כח ה4 MOTION משתלב רק שהאוטו מרגיש שהוא צריך את זה זאת אומרת בפניות וכאלה שהאוטו צריך אחיזה יותר טובה חוץ מי זה לאוטו יש הנעה של 90 % קדמי 10 % אחורי

האוטו גם פותח לפי סטטיסטיקה יותר מהר מהVR

פורסם
איש יקר, כפי שהניק שלך מרמז, אתה חי באשליות. :x

בסטנדרט הרכב לא מפלצת. 170 כ"ס זה לא חזק.

אחיזת כביש זה לא דבר חמוד, ולא תלוי באיך שאתה נוסע. האחיזה של הרכב מספיקה לכח הסטנדרטי. במידה ותחזק אותה תצטרך לשפר את האחיזה. השילדה והמתלים אומנם יותר טובים מהדור הרביעי (V6 4motion) אבל צרפתיה ספורטיבית עולה עליה.

תצרוכת הדלק אינה כה קשה כפי שאתם מתארים אותה. אין הספק בלי דלק. בשביל ביצועים צריך לשלם. אין מדובר באמריקאית ישנה אלא במנוע הזרקה גרמני מתוחכם.

הרכב אינו סובל מחוסר אמינות. יש שפע של רכבים כאלו בארץ ואין בעיה של חלפים, וניסיון. אם אתה מכיר את האנשים הנכונים יאתרו לך תקלות במהירות ויתקנו אותן בזול.

אוטו ספורט אבל לא ספורטיבי :roll: ?!

זהו רכב משפחתי, עם מנוע חזק. זה הכל. להרבה מאוד אנשים זה מספיק. לשיוט בארצנו זה מצויין.

ה- V6 4 motion שאותה אתה מעדיף ובאה אחריו, כבדה ממנו בהרבה ונחשבת אף פחות ספורטיבית, מהדור הקודם. בעיקר בגלל שילדה, איבודי כח לאחוריים, ויחס הספק/משקל.

 

טוב אז קודם האוטו חזק מאוד הוא אולי לא אימפרזה אבל הוא חזק .

ולגבי ה V6 עם אתה לא מבין אז אל תדבר כי הV6 יותר חזקה מהVR לגבי השילדה והמתלים בכלל אין מה לדבר ברור שבV6 הם יותר טובים.

וחוסר אמינות? אני לא יודע עם היה לך את האוטו הזה ?

אבל בתור אחד שמכיר כמה שהיה להם האוטו בכלל לא אמין ועושה מלא בעיות וזה לא קשור לחלפים בכלל ברור שיש חלפים ושרות טוב.

ולקטע החשוב הV6 יותר קלה מהVR אתה יכול לבדוק את זה. הVR שוקלת בערך 2 טון והV6 שוקלת בערך 1700 ק"ג זה לא הרבה הבדל אבל זה עדין הבדל

בתור אחד שמכיר את שתי המכוניות אני אומר לך שהV6 הרבה יותר כיפיית ספורטיבית ובטוחה

ולגבי איבודי כח ה4 MOTION משתלב רק שהאוטו מרגיש שהוא צריך את זה זאת אומרת בפניות וכאלה שהאוטו צריך אחיזה יותר טובה חוץ מי זה לאוטו יש הנעה של 90 % קדמי 10 % אחורי

האוטו גם פותח לפי סטטיסטיקה יותר מהר מהVR

 

2 טון? :lol:

תגיד לי אתה משוגע? מה זה ג'יפ?

הVR6 שוקלת 1370 רטוב + 30 ליטר דלק

בקיצור קום מאשליה שVR6 הוא רכב חזק וספורטיבי...

Greddy Type S - טעם החיים 8)

פורסם

ולקטע החשוב הV6 יותר קלה מהVR אתה יכול לבדוק את זה. הVR שוקלת בערך 2 טון והV6 שוקלת בערך 1700 ק"ג זה לא הרבה הבדל אבל זה עדין הבדל

מהVR

מה???? מאיפה הנתונים האלה? 2 טון? רכבת ישראל?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

היא שוקלת בערך 1800-1900 ק"ג

השלידה שלה שונה יש לה תוספת של סגסוגת ברזל

וכל המוטות חיזוק בגלל המנוע

הVR6 מאוד כבדה

אבל העקרון הוא שהVR6 יותר כבדה מהV6 4 MOTION

פורסם

אשליה- תקשיב לקרסטי, הוא מבין הרבה יותר ממך בכל הנוגע לפולקסווגן, ואל תנסה להתווכח!

 

ובנוגע לפותח השירשור: זה אכן אוטו חזק ומהיר אבל בלי יומרות ספורטיביות!

כמו שאמרו, מגהץ אוטוסטרדות!

פורסם
היא שוקלת בערך 1800-1900 ק"ג

השלידה שלה שונה יש לה תוספת של סגסוגת ברזל

וכל המוטות חיזוק בגלל המנוע

הVR6 מאוד כבדה

אבל העקרון הוא שהVR6 יותר כבדה מהV6 4 MOTION

מה זה אוסף הגיבובים והשטויות הללו??? :shock:

מאיפה אתה מביא את השטויות הללו???

הוי אר שוקלת בסביבות 1350

בנטלי קונטיננטל עם מנוע 12 צילינדרים ו6000 סמ"ק ובודי ארוך מאוד לא שוקלת 2 טון!!!

מאיפה המספרים הללו??:drinking:

* צריך לבצע תמיד ברמה גבוהה יותר מאחרים זהו סימן ההיכר של מקצוען אמיתי

* המקום היחידי שבו הצלחה מופיעה לפני עבודה קשה הוא במילון

* ברגע שאתה מתחיל לדבר על מה שתעשה כשתפסיד, הפסדת

* אל תשקיע בהירהורים על העבר, אך אל תשכח אותו

פורסם
מה זה אוסף הגיבובים והשטויות הללו??? :shock:

מאיפה אתה מביא את השטויות הללו???

הוי אר שוקלת בסביבות 1350

בנטלי קונטיננטל עם מנוע 12 צילינדרים ו6000 סמ"ק ובודי ארוך מאוד לא שוקלת 2 טון!!!

מאיפה המספרים הללו??:drinking:

 

1370 רטוב + 30 ליטר דלק

אם רוצים להיות מדוייקים :-P

Greddy Type S - טעם החיים 8)

פורסם
ה VR6 הוא רכב אשר נכנס לקבוצה קלאסית של מכוניות שבעיקר הן גרמניות. קוראים לקבוצה AUTHBHAN STRUMER (וסליחה על האיות) ובתרגום חופשי זה אומר: מגהצי אוטוסטרדות.

מכוניות שנועדו לגמוא מרחקים ארוכים על האוטוסטרדות במהירויות גבוהות ובנוחות מיירבית.

יומרות ספורטיביות אין לאוטו הזה או למי שתיכנן אותו!

כבעל VR6 (אחרי שתי GTI 16V) ההנאה מתחילה בכביש פתוח מ 150-140קמ"ש, זה השלב שבאמת מרגישים את הכוח של הרכב הזה! ככול שהמהירות גבוהה יותר כך הרכב נדבק לכביש ומבקש ללחוץ עוד. אני לא יודע אם ההרגשה זהה בVR סטנדרטית מכיוון שבVR שלי הוחלפו הקמשפטים, צי'פ, קוויק שיפט והותקנו בולמי קוני וקפיצי הנמכה כך שגם בסיבובים היא יותר יציבה. מבחינת 0-100... כבד, הGTI 16V יותר זריזות לדעתי. מבחינת דלק- 1:9 בין עירוני עם רגל קלה, 1:7 בתוך העיר. ביטוח מקיף 3500 ש"ח. בעיות? רק שתיים מאז שהרכב אצלי (8 חודשים) 1. החלפת משאבת מים חשמלית (200 ש"ח משומשת) 2. החלפת צינור מים יבש. אם מטפלים בVR בזמן ולא מתעללים במנוע לא צריכה להיות שום בעיה! ראיתי מספר שירשורים שמדברים על התחממות יתר של המנוע זה לא קורה ב VR שלי...
פורסם
היא שוקלת בערך 1800-1900 ק"ג

השלידה שלה שונה יש לה תוספת של סגסוגת ברזל

וכל המוטות חיזוק בגלל המנוע

הVR6 מאוד כבדה

אבל העקרון הוא שהVR6 יותר כבדה מהV6 4 MOTION

 

תוספת סגסוגת ברזל לשלדה? בן כמה אתה? יש לך רישיון?

 

גולף VR6 שוקלת כמו שנאמר בין 1270 ל-1370 קילוגרם, כתלות במספר הדלתות ועוד. הנה לינק:

 

http://www.supercars.net/garages/Moonracer/138v2.html

 

במקום אחר נכתב 1155 ק"ג, אבל זה כבר ממש נראה לי מופרך: (שימו לב שזה לגרסה הידנית 3 דלתות, האוטומטית 5 דלתות לפי אותו אתר שוקלת 1315)

 

http://www.parkers.co.uk/choosing/specs/pdf/5885.pdf

 

 

גולף V6 בגרסת 3 דלתות שוקלת 1401 ק"ג:

 

http://www.parkers.co.uk/choosing/specs/data.aspx?id=18512

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

שלום לחברי הפורום

תקנו אותי אים אני טועה,מנוע 2.8 V6 בעל 174 סוסים צוהלים ומיאוץ למאה ב-7.5 לא מהיר מספיק? אני מנוי ותיק של מגזין אוטו ,ואני זוכר שבאחד מגליונותיו המוקדמים במיבחן דרך לVR6 ממש שיבחו והללו את השילדה והמנוע.ואפילו רשמו לסיכום (ואני מצטט) בעד= אדרנלין נגד= אין תא כפפות סיכום= GTI למיתקדמים ואין תחליף לVR6 ז"ל. :? ?

יש רגעים שאתה פשוט מודה לבורא שאתה חי (אברהם פורת ז"ל)

פורסם

אתם יכולים להגיד מה שאתם רוצים ולהביא לי דגמאות

אבל תסתכלו ברישיון רכב של VR6 ותראו

יכול להיות שאני טועה

אבל העקרון הוא שהV6 4 MOTION יותר חזקה, יותר מפנקת, יותר זריזה, יושבת יותר טוב על הכביש ולדעתי גם יותר יפה

ולאיש ( מנהל ?) ששאל אם יש לי רישיון ?

אז כן יש לי רישיון

פורסם
אתם יכולים להגיד מה שאתם רוצים ולהביא לי דגמאות

אבל תסתכלו ברישיון רכב של VR6 ותראו

יכול להיות שאני טועה

אבל העקרון הוא שהV6 4 MOTION יותר חזקה, יותר מפנקת, יותר זריזה, יושבת יותר טוב על הכביש ולדעתי גם יותר יפה

ולאיש ( מנהל ?) ששאל אם יש לי רישיון ?

אז כן יש לי רישיון

אתה ט-ו-ע-ה פעם עשירית....

Greddy Type S - טעם החיים 8)

פורסם

המשקל שרשום ברישיון אשליות , הוא משקל כולל שהוא המשקל המקסימלי שמותר לרכב לשאת , כי אם כן אז גם האוטו שלי , 306 שוקל 1600 קילו ... פששש כמעט כמו מוסטנג ממוצעת.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם
אתה ט-ו-ע-ה פעם עשירית....
אמרת שאני טועה ?

רק שאלה לי אליך ?

אתה נסעת על שתי המכוניות שאתה יודע ?

ולפי הטעם וההרגשה שלי זאת דעתי

רוצה לשמוע ולקרוא תעשה את זה

לא רוצה לא צריך


×
×
  • תוכן חדש...