Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יעוץ לגבי VR6


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7810 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

רציתי חוות דעת על VR6

הכוונה ל כוח? שניות למאה? אחיזת כביש?

צריכת דלק? ביטוח? תקלות? ואם אתם ממליצים על הרכב?

תודה לעונים רז.

פונטו GT בגדישה של 1.6 באר רוצה ליראות רכב לידה...

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

בחיפוש אני בטוח שתמצא את מה שאתה מחפש, אם אני זוכר נכון - דובר על זה רבות בפורום.

 

אבל אם כבר VR6 אז אני חייב לספר לך משהו ששמעתי\ קראתי איפשהו על ה VR - ברכב יש מין "פטנט" כזה שבכול הורדת הילוך הרכב מאותת לבד ימינה - לתחנת דלק הקרובה ...

:-)

 

בהצלחה

פורסם

כוח - 174 כח סוס

לא ספורטיבית אבל כיף לשמוע את השאגה של המנוע

שניות למאה? - 7.5 +

אחיזת כביש? :hihi: מתנדנדת כמו הונדה

צריכת דלק? תלוי בכובד הרגל שלך... אתה יכול להגיע ל 1:8 ואפילו 1:9 בעיר בנסיעה סופר רגועה

ומצד שני אתה יכול לרדת ל 1:5 בנסיעה מאומצת...

תקלות? התחממות

ביטוח? יקר

 

דעתי האישית, לא ממליץ .

Greddy Type S - טעם החיים 8)

פורסם

כן בגדישה של 1.6 באר אני רואה איך המנוע של הפונטו עף באויר. היית רוצה 1.6 באר.

אולי תנסה 0.6 באר.

 

אם הפונטו שלך היתה 1.6 באר אני לא היית צריך לחפש רכב אחר או למכור אותה. לא משנה מה הסיבה (עובדה אתה עכשיו מחפש רכב חדש שאמור להיות הרבה יותר חלש מהפונטו).

פורסם
כן בגדישה של 1.6 באר אני רואה איך המנוע של הפונטו עף באויר. היית רוצה 1.6 באר.

אולי תנסה 0.6 באר.

 

אם הפונטו שלך היתה 1.6 באר אני לא היית צריך לחפש רכב אחר או למכור אותה. לא משנה מה הסיבה (עובדה אתה עכשיו מחפש רכב חדש שאמור להיות הרבה יותר חלש מהפונטו).

הפונטו באה 1.1 באר מקורי מהחברה

אז איך 0.6?

 

אדון ג'וקר תלמד דבר או שניים לפני שאתה רץ לפטפט :)

Greddy Type S - טעם החיים 8)

פורסם

אז מה ההספק בדיוק ב 1.6 באר אמור להיות ?

זה טורבו ממש קטן, יחסית. אכן קפיצה מעל הפופיק. לא חשבתי על זה.

הספק מקורי עומד על 136 כ"ס. ב 1.6 באר אמור להיות..... ?

פורסם
אז מה ההספק בדיוק ב 1.6 באר אמור להיות ?

זה טורבו ממש קטן, יחסית. אכן קפיצה מעל הפופיק. לא חשבתי על זה.

הספק מקורי עומד על 136 כ"ס. ב 1.6 באר אמור להיות..... ?

150+-

 

לא שזה עוזר לו כמו שרשום בחתימה שלו

אבל עדיין :hihi:

Greddy Type S - טעם החיים 8)

פורסם

למי שזה מעניין אותו ה VR בישביל בחור מהשכונה ..

הוא מוכן גם ליקנות פונטו GT למי שיש לימכור..

ובפונטו שלי היה 1.6 באר בעזרת המזרקים המוגדלים...

שהיא נימכרה היא ישבה על באר אחד בערך לאחר שעשיתי ראש מנוע הורדתי את הגדישה ...

גם ב 1 באר לא ההיתי רואה הרבה מכוניות

רז...

פורסם
למי שזה מעניין אותו ה VR בישביל בחור מהשכונה ..

הוא מוכן גם ליקנות פונטו GT למי שיש לימכור..

ובפונטו שלי היה 1.6 באר בעזרת המזרקים המוגדלים...

שהיא נימכרה היא ישבה על באר אחד בערך לאחר שעשיתי ראש מנוע הורדתי את הגדישה ...

גם ב 1 באר לא ההיתי רואה הרבה מכוניות

רז...

מזדות 1.8 וסובארו 1.8?

איזה מכוניות לא היית רואה? בסיבוב :-P

Greddy Type S - טעם החיים 8)

פורסם
שלום לכולם

רציתי חוות דעת על VR6

הכוונה ל כוח? שניות למאה? אחיזת כביש?

צריכת דלק? ביטוח? תקלות? ואם אתם ממליצים על הרכב?

תודה לעונים רז.

פונטו GT בגדישה של 1.6 באר רוצה ליראות רכב לידה...

טוב אז בתור אחד שמכיר מישהו שהיה לו VR6

האוטו הזה הוא מפלצת יש לו המון כוח ( 170 ) אחיזת כביש שלו חמודה הכל תלוי באמת באיך שאתה נוסע

הצריכת דלק שלו מאוד גבוהה אפשר להגיד עם אתה הולך לתחנת דלק ולא מכבה את האוטו המיכל אף פעם לא יתמלא עד הסוף . ביטוח יקר גם כן

אבל עכשיו לדבר הרציני תקלות ? באוטו הזה יש מלא בעיות וזאת הסיבה שלו כדי לקנות אותו אחי

ההשקעה באוטו הזה מאווד גבוה

ואם אני ממליץ ? האוטו הוא אוטו ספורט אבל לא ספורטיבי ( אני אישית אוהב יותר את הV6 אבל זה כבר משהו אחר )

הוא יקר מהיר מאוד ומבחינת נוחות הנסיעה הוא בינוני

תחשוב לבד ותחליט

פורסם
טוב אז בתור אחד שמכיר מישהו שהיה לו VR6

האוטו הזה הוא מפלצת יש לו המון כוח ( 170 ) אחיזת כביש שלו חמודה הכל תלוי באמת באיך שאתה נוסע

הצריכת דלק שלו מאוד גבוהה אפשר להגיד עם אתה הולך לתחנת דלק ולא מכבה את האוטו המיכל אף פעם לא יתמלא עד הסוף . ביטוח יקר גם כן

אבל עכשיו לדבר הרציני תקלות ? באוטו הזה יש מלא בעיות וזאת הסיבה שלו כדי לקנות אותו אחי

ההשקעה באוטו הזה מאווד גבוה

ואם אני ממליץ ? האוטו הוא אוטו ספורט אבל לא ספורטיבי ( אני אישית אוהב יותר את הV6 אבל זה כבר משהו אחר )

הוא יקר מהיר מאוד ומבחינת נוחות הנסיעה הוא בינוני

תחשוב לבד ותחליט

איש יקר, כפי שהניק שלך מרמז, אתה חי באשליות. :x

בסטנדרט הרכב לא מפלצת. 170 כ"ס זה לא חזק.

אחיזת כביש זה לא דבר חמוד, ולא תלוי באיך שאתה נוסע. האחיזה של הרכב מספיקה לכח הסטנדרטי. במידה ותחזק אותה תצטרך לשפר את האחיזה. השילדה והמתלים אומנם יותר טובים מהדור הרביעי (V6 4motion) אבל צרפתיה ספורטיבית עולה עליה.

תצרוכת הדלק אינה כה קשה כפי שאתם מתארים אותה. אין הספק בלי דלק. בשביל ביצועים צריך לשלם. אין מדובר באמריקאית ישנה אלא במנוע הזרקה גרמני מתוחכם.

הרכב אינו סובל מחוסר אמינות. יש שפע של רכבים כאלו בארץ ואין בעיה של חלפים, וניסיון. אם אתה מכיר את האנשים הנכונים יאתרו לך תקלות במהירות ויתקנו אותן בזול.

אוטו ספורט אבל לא ספורטיבי :roll: ?!

זהו רכב משפחתי, עם מנוע חזק. זה הכל. להרבה מאוד אנשים זה מספיק. לשיוט בארצנו זה מצויין.

ה- V6 4 motion שאותה אתה מעדיף ובאה אחריו, כבדה ממנו בהרבה ונחשבת אף פחות ספורטיבית, מהדור הקודם. בעיקר בגלל שילדה, איבודי כח לאחוריים, ויחס הספק/משקל.

 

אם תרצה חוות דעת מקצועית ביותר, ודוגמא למה הרכב הזה מסוגל להגיע עם מעט השקעה, כנס ל- www.vag-club.com וצור קשר עם VRT .

פורסם
ובפונטו שלי היה 1.6 באר בעזרת המזרקים המוגדלים... רז...
הגדלת הגדישה בעזרת מזרקים...... מעניין.

אבל האגזוז הפתוח בטח נתן לך עוד איזה כמה באר, לא?

יניב

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
הגדלת הגדישה בעזרת מזרקים...... מעניין.

אבל האגזוז הפתוח בטח נתן לך עוד איזה כמה באר, לא?

יניב

תן לו לחשוב שהוא גדש 1.6 חופשי

 

בטח עפו לו בוכנות כל שני וחמישי

Greddy Type S - טעם החיים 8)


×
×
  • תוכן חדש...