Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7809 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב!

אחרי חיפוש ארוך סבוארו ידנית מצאתי דגם לא מזהיר במיוחד, אבל בכל זאת רציתי לשמוע את דעתכם.

הרכב סובארו אמפרזה 1.6 97 ידני יד 3 128K. הרכב נראה שמור למדיי המנוע נראה נקי מנזילות. לפנים המנוע אני לא יכול להכנס וזאת רק בדיקה במכון בדיקה.

כמה דברים שהעלו בי חשדות:

הרכב מוצע למכירה יותר מחודש.

יד ראשונה חברה ציבורית.

הבחור נוסע על הרכב חזק, לא מעביר לפני שהטורים מגעים ל 5 בנסיעת מבחן בהילוך שני סגרנו קרוב ל80 קמ"ש.

הוא יד 3 אני 4 הבא 5 ני יקנה 5 עם מפרט הנ"ל?

 

המחיר הדרוש על הרכב הוא 34 למרות שמחירו אחרי כל השיקלול מהאתר של לוי יצחק הוא 30. הדירשה 4K+ היא על התוספות של הרכב. מגנזיום ב 7K, מערכת שמע יקרה, פילטר פתוח, אגזוז זרימה חופשית.

כמו כן אני רוצה לציין שלמרות הנסיעות החזקות של הבעלים ברכב הוחלפו לא מזמן כמה חלקים חשובים. כמו טיימינג, רדיאטור, מצמד, גומיות של הציריות, בלמים במצב מצויין.

הבעלים מתחייב לשלדה בבדיקה.

 

מה אתם אומרים?

 

תודה מראש

סוף שבוע טוב

L.A

פורסם
התוספות של הרכב: מגנזיום ב 7K, מערכת שמע יקרה, פילטר פתוח, אגזוז זרימה חופשית.

 

L.A

אהה... ועכשיו זה אוטו ספורט? לא, נכון? זה גם לא יהיה... אז לדעתי כדאי לך לחפש אוטו ספורט אמיתי או אוטו רגיל, ללא תוספות מיותרות.

החלקים לא הוחלפו "למרות" הנסיעה החזקה של הבעלים אלא בגללה.

אימפרזה שמורה לא קשה למצוא, לדעתי תוותר על ה"מציאה" ותחפש משהו שיותר מתאים לך.

dirty old man

need love too

פורסם

היי

 

סביר להניח שהבחור קורע תרכב*** תרכב = את הרכב ***, אני לא הייתי מתקרב למרות שמדובר באחד הרכבים הכי אמינים שיש.

 

תמשיך לחפש...אל תמהר.

פורסם

(לדעתי) תתרחק מהרכב!

תוספות כאלה וסגנון נהיגה כזה - זה מתכון לרכישת מכונית שהיא לא "סובארו" במובן שמי שמחפש סובארו.

 

חוץ מזה, יש סימנים מחשידים לבעל רכב לא חכם במיוחד...

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

בגלל שהוא משקיע ברכב,ובגלל שהוא מושך הילוכים ,לא אומר כלום על חוכמתו של הבחור.

 

סה"כ, אגזוז,פילטר וחישוקים קלים = מוסיף זמינות כוח ובסיס כלשהו לשיפורים עתידיים אם יהיו ולא משנה באיזה רכב מדובר.

פורסם

תגיד לו שייקח את התוספות איתו.

פתאום תראה איך הוא מוכן לתת לך אותן במחיר המחירון.

אני בכלל לא הייתי נוגע באוטו, גם יד גבוהה, גם של ערס מתלהב. תמשיך הלאה, יש המון כאלה בשוק.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
שלום רב!

אחרי חיפוש ארוך סבוארו ידנית מצאתי דגם לא מזהיר במיוחד, אבל בכל זאת רציתי לשמוע את דעתכם.

הרכב סובארו אמפרזה 1.6 97 ידני יד 3 128K. הרכב נראה שמור למדיי המנוע נראה נקי מנזילות. לפנים המנוע אני לא יכול להכנס וזאת רק בדיקה במכון בדיקה.

כמה דברים שהעלו בי חשדות:

הרכב מוצע למכירה יותר מחודש.

יד ראשונה חברה ציבורית.

הבחור נוסע על הרכב חזק, לא מעביר לפני שהטורים מגעים ל 5 בנסיעת מבחן בהילוך שני סגרנו קרוב ל80 קמ"ש.

הוא יד 3 אני 4 הבא 5 ני יקנה 5 עם מפרט הנ"ל?

 

המחיר הדרוש על הרכב הוא 34 למרות שמחירו אחרי כל השיקלול מהאתר של לוי יצחק הוא 30. הדירשה 4K+ היא על התוספות של הרכב. מגנזיום ב 7K, מערכת שמע יקרה, פילטר פתוח, אגזוז זרימה חופשית.

כמו כן אני רוצה לציין שלמרות הנסיעות החזקות של הבעלים ברכב הוחלפו לא מזמן כמה חלקים חשובים. כמו טיימינג, רדיאטור, מצמד, גומיות של הציריות, בלמים במצב מצויין.

הבעלים מתחייב לשלדה בבדיקה.

 

מה אתם אומרים?

 

תודה מראש

סוף שבוע טוב

L.A

רדיאטור זה לא רכיב שצריך ללכת בגיל הזה - ואם הלך, סימן שהרכב הוזנח / לא טופל כראוי / עבר מכה בחזית.

בנוגע לטיימינג, מצמד וכד' - מצויין שהוחלף - יתרון.

 

היד סבירה ביחס לגיל (מדובר ברכב בן 7-8) - אבל אופי הנהיגה של המוכר לא עושה רושם שהוא יודע לשמור על האוטו, או שהוא פשוט רצה לעשות עליך קצת פוזות.

 

יחידת המנוע והגיר ברכב הנ"ל מאוד עמידות ואין ממה לחשוש גם מכאלה ש"נקרעו".

 

בכל מקרה, אני מציע לחפש מכונית אחרת - או שלפחות יוריד את מה שצריך להוריד על זה שהרכב היה בחברה ציבורית בעבר. את התוספות שישמור לעצמו (מיותר להחריד לאוטו הזה, בגרסה הידנית על setup מקורי אתה שומר על קצת מעולה בכל מצב - וגם ההאצות לא רעות בכלל !).

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

איציק,

תודה על ההסבר על הרדיאטור אבדוק זאת באלף עניים. אני והמוכר הגענו לעמק השווה בקשר למחיר. אני מתכוון לקחת אותו בכל זאת לבדיקה בסוף שבוע. לבדיקה הזאת כמובן מגיע עוד חבר שלי מכונאי, שיבדוק את הרכב בפעם השנייה. אז נמשיך למכון בדיקה נחתים על שלדה ואם הרכב במצב טוב ולא קרוע ואם אין לו בעיות מנוע, קומפריסה, שורף שמן, סדקים בבלוק ועוד אלף ואחד דברים שיכולים להיות אפילו קטנים אז אולי אני אממש את הקנייה.

 

אלפי תודות לכל העוזרים, שבוע טוב L.A

פורסם
איציק,

תודה על ההסבר על הרדיאטור אבדוק זאת באלף עניים. אני והמוכר הגענו לעמק השווה בקשר למחיר. אני מתכוון לקחת אותו בכל זאת לבדיקה בסוף שבוע. לבדיקה הזאת כמובן מגיע עוד חבר שלי מכונאי, שיבדוק את הרכב בפעם השנייה. אז נמשיך למכון בדיקה נחתים על שלדה ואם הרכב במצב טוב ולא קרוע ואם אין לו בעיות מנוע, קומפריסה, שורף שמן, סדקים בבלוק ועוד אלף ואחד דברים שיכולים להיות אפילו קטנים אז אולי אני אממש את הקנייה.

 

אלפי תודות לכל העוזרים, שבוע טוב L.A

נדיר ביותר למצוא בעיות קומפרסיה בדגמים הללו, כמו גם שריפת שמן וסדקים בבלוק או בראשים. יחידת המנוע והגיר, כפי שציינתי קודם, עמידה מאוד.

 

אם הרדיאטור הוחלף כתוצאה מתקלה והרכב התחמם, צריך לבדוק היטב את המנוע.

 

שכחתי לציין משהו נוסף: את הפילטר הפתוח להעיף - ומהר !!!!

הפילטר הפתוח גורם לנזק משמעותי לחיישן זרימת האויר והוא עלול להשמידו תוך זמן קצת מאוד (עלות משוערת של החיישן היא באיזור ה 1000-2000 שח).

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

שלום רב!

 

את הרכב לא קניתי מהרבה סיבות ומהסיבה העיקרית הדעות שלכם.

נמשיך בחיפשו אחריה.

 

רק יש לי שאלה קטנה אליך איציק.

איך פילטר אוויר פתוח גורם בחיישן למבדה?

האם זה רק בסובארו או בכל רכב?

 

תודה מראש L.A

פורסם
שלום רב!

 

את הרכב לא קניתי מהרבה סיבות ומהסיבה העיקרית הדעות שלכם.

נמשיך בחיפשו אחריה.

 

רק יש לי שאלה קטנה אליך איציק.

איך פילטר אוויר פתוח גורם בחיישן למבדה?

האם זה רק בסובארו או בכל רכב?

 

תודה מראש L.A

לא הבנתי מה הקשר לחיישן למבדה - דיברתי על חיישן זרימת האויר שמותקן בתעלת יניקת האויר של המנוע.

 

השמן שנמצא על הפילטר עצמו ניתז לתוך תעלת יניקת האויר, מרטיב את החיישן בשמן וגורם להרס שלו. החיישן צריך להישאר י-ב-ש.

זה תקף לכל המכוניות עם חיישן זרימת אויר HOT WIRE, גם ברוב המקרים הן מתחילות לגמגם בסרק ברגע שהחיישן נרטב.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
למה שיהייה שמן על הפילטר?

וכאשר מורכב פילטר מקורי זה לא קורה?

על פילטר אויר פתוח יש שמן.

 

פילטר מקורי/רגיל הוא פילטר יבש - אין את הבעיה הזו עם פילטר רגיל...

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

×
×
  • תוכן חדש...