Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קליאו 95 ידנית.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7793 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קליאו ידנית, 95, 120,000 ק"מ

יש שנייה

מוחזקת ע"י בחורה כ30-35 ב4 השנים האחרונות

מוכרת כי עוברת לאוטומט

 

האוטו נראה נקי, עמד יומיים, ולא מצאתי נזילות מתחתיו

מטופח מבחוץ ומבפנים ונראה שמור

כתם שמש קל וקטן בגג, ונוסף על המכסה של המנוע - מלבד זאת אין דפיקות על האוטו, אבל שום חלק לא נראה חדש וייתכן שהוא באמת לא עבר תאונות כפי שהבחורה טורחת להדגיש

 

מחר בדיקה

ואני שואל -

 

קליאו ידנית - 95 עם ק"מ יחסית נמוך עד בסיידר:

 

1. אמינות

2. הוצאות ואחזקה שוטפת

3. תאוצה. הדגם הידני שונה באופן מורגש מהאוטומטי ?

4 - נוחות לא מעניינת אותי :-) אני ירדתי מקטנוע 50 עכשיו ונסעתי שנתיים לתל אביב כל יום מראשון.. אז בלי פקטור של נוחות

 

בבקשה דעתכם....

אגב - מחירון 21,000 (זו הדרישה לפני בדיקה גם) אבל אל דאגה, איש שיווק אנוכי

 

מציאה או מציצה ?

דעתכם בבקשה!

:type:Driving is cooooool

פורסם

אז ככה...

נשמע לי כמו מציאה..אם הכל נכון.

הצבע הוא בעיה בכל הקליאו מהשנים האלו צפה להתפשטות וקילופים(שווה הפחתה במחיר)

אמינות-גיר ומנוע אמינים מאוד(שלי חצה את ה-200K בלי ציוץ) ,חשמל לא משהו.

שווה לבדוק ברצינות תותבים של המתלה האחורי , אטם ראש וכול דבר חשמלי ברכב.

אחזקה-זולה וחסכונית(מוזרקת),חלפים זולים אבל לא נוחה לטיפול עצמי.

מנוע טוב יחד עם גיר מוצלח-לטעמי עדיפה על ה-205 באספקט הזה.

נוחות-דגם RT מפואר יותר RN פחות , לבדוק טוב את מערכת הבולמים/מתלים-נקודת תורפה של הקליאו.

בהצלחה.

אנו הולכים בדרך, כדי להבין את הדרך שבה אנו הולכים.

פורסם

אני רק אוסיף :

ה - RN גם מאובזרת {ח"ח , נ"מ , ה"כ } בשנה שציינת..

בדוק תקינות מזגן חום/קור.

GOT סחוג?

פורסם

מדובר בדגם המפואר, הגה כח, ח"ח, נעילה, קודנית והכול, מזגן עובד.

אבל לצערי לא מפואר כמו מרצדס, ויצחקו עלי קצת בעבודה. חפיף. נעשה ניתוח לשינוי מין.

 

אף אחד לא ענה לי על התאוצה

עגלה או סוסה?

:type:Driving is cooooool

פורסם

עגלה עם סוסים :wink: ?

אני נהנה ממנה {RN , 95 , ידנית}, זריזה ונוחה לתמרון {כל מה שאני אגיד מעבר לזה יחשב למשוחד}.

בכל מקרה לנסיעת מבחן יש הרבה יותר משקל מהעיצות שתקבל פה לגבי תאוצה/סחיבה וכד'..

GOT סחוג?

פורסם

נשמעת באמת עסקה טובה.

 

בדוק מתי בוצעה החלפת חגורת טיימינג לאחרונה. לפי הספר, ההחלפה השניה מקניית האוטו אמורה להתבצע השנה! (פעם ב100K או 5 שנים)

 

לגבי ביצועי הרכב :

 

שילוב מנוע גיר טוב מאד. תאוצה ל100 סביב 11-12 שניות.

 

לקליאו אחיזה טובה והתנהגות בטוחה אבל זוויות הגלגול מוגזמות.

×
×
  • תוכן חדש...