Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7790 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום:wave2: ,

כבר נמאס לי להציק לכם. (באמת שכן:twisted: ).

 

אם הינכם צעירים ולא חסרי חיים עברו ישר לחלק הII.:arrow:

 

חלק I.

חבר של אבי זקוק לרכב יד שניה.

הבן אדם מבוגר (45~ זה מבוגר?:roll: ), עבר טסט לפני כשנה, טסט חמישי (לפחות) נראה לי.

אז כך, הבן אדם לא הכי טכני שקיים, אין לו דרישות מוגזמות. ואני לא רוצה להמליץ לו על אוטו שאח"כ הוא יצטער שקנה.

 

עד כה הוא חיפש פיאט בראבו 2.0. (בגלל המחירון הנמוך :rofl: ) כשהסברתי לו שמדובר ברכב שלעולם לא ימצא, ואם כן אז לא במחירון. הוא הפסיק.

 

אח"כ עבר לחפש אסיאתית "אמינה", כגון דייהו, יונדאי וכד'. שוב התאכזב מהקרטונים שבאוטו.

 

חלק II.

התקציב שלו לא מוגדר, אך ייעצתי לו בכל זאת לא לקחת הלוואה בשביל לקנות רכב. שיקנה עם מה שיש לו ביד. כי אחר-כך זה לא יגמר.

 

הדרישות מן הרכב:

  • שנתון גבוהה כמה שאפשר. (כך ניתן למצוא יד נמוכה+קילומטראז' נמוך+ספר טיפולים+מרופא :oops: ).
  • מנוע 1.5 ומעלה. (יש להפעיל מזגן ושהרכב עדיין ייסע).
  • אמינות סבירה. שוב, האיש לא הכי טכני בעולם. כנראה, לא יידע לקנות ולהחליף לבד דברים.
  • מחירי חלקים זולים, אולי אפילו מאוד זולים. אם כבר קונים לבד, אז להחליף זו לא בעיה.
  • מזגן.
  • מחיר סביב ה20 אלף ש"ח.

חשבתי אולי ZX בגרסאות ה1.6 וה1.8, אבל התפתח פה למטה ת'רד שהפחיד אותי.

מה עם טווינגו? יש למכונית הזו מזגן?

הוא רוצה קסארה כמו שלי, אבל קסארה כמו שלי עולה 40~. ואני לא רוצה שהבן אדם יוציא 20 אלף שאין לו.

 

אם תעזרו לו זה יהיה נורא נחמד,

תודה לכל מי שינסה לעזור. בתקווה שבסוף נמצא משהו הולם.

 

ניר סבירסקי.

משכנתא זה קל

פורסם

אני לא בקיע במחירונים, אבל...

 

פיאט פונטו מהשנים הראשונות - אמנם מנוע קטן יחסית, אבל הרכב נוסע בסדר גמור גם עם מזגן דולק.

פיג'ו 205 - איך אפשר שלא להמליץ? בסכום שיש לו אפשר לקנות אחת חדשה יחסית..

סיאט איביזה - איביזה דור שני אמורה להכנס בתקציב הזה ללא בעיות מיוחדות.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

סיאט איביזה משנת 98 תיהיה לו קנייה נהדרת, אם הוא ימצא אחת שמורה ומטופחת מרופא אז עוד יותר ואם אל אז עדיין היא שווה גם ברמה בינונית+ כי הרכב די אמין והטיפולים זולים.

הוא יכול למצוא אחת יד ראשונה במצב נהדר ואפילו להוסיף את הרופא איפשהו בדרך(תחפש בבית חולים ראיתי שם כמה למכירה).

תמונות של הבובה http://Ami18.pic.co.il :razz:

פורסם

אפשרויות שעולות בדעתי :

 

1. סקודה פליסיה 1.6 - עונה על כל הדרישות חוץ מחלקים זולים (רציתם פולקסווגן קיבלתם פולקסווגן), קשה למצוא ויש עליה דעות קדומות לא מוצדקות.

 

2. סיטרואן סקסו 1.4 - לא עונה על דרישת הנפח אבל נוסעת יפה גם עם מזגן.

 

3. כנ"ל פונטו 60 או 75 עם מזגן מקורי.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

×
×
  • תוכן חדש...