Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7805 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מישהו פה מכיר רכב קבריולט עם חמישה מקומות???
בזאת יש אפילו שישה, והיא מוצעת למכירה בפחות ממאתים אלף ש"ח.....

thumbnail1.jpg

thumbnail2.jpg

MGC Roadster 1969

Jaguar 420 1967

פורסם

לפי דעתי לך על רכב משומש

 

וכמו שאני תמיד מציע למי שמבקש רכב קבריולט--- תקנה במוו 328 קבריולט!

או 325 קבריולט במודלים 97-00. שים לב רק שב99 יש צורה חדשה.......

 

 

אחלה אוטו, פוזה מספר 1 על הכביש. מרווח לכל הנוסעים (וביקשת חמש....)

וים חיישנים שעושים רק כיף לנהג וגורמים לך להתפעל כל פעם מחדש......

 

 

קובי.

"נשים זה כמו חנייה,או שהן תפוסות או שהן שמורות לנכים"

"עדיף כלב חבר מחבר כלב"

KOBY

פורסם

קובי מילוא... שקלתי להוסיף "למעט תוצרת אמריקה"... אבל אז לא הייתי זוכה לתמונות האלה... שלך?

 

נראה לי שגם ב BMW יש ארבעה מקומות.

dirty old man

need love too

פורסם
לפי דעתי לך על רכב משומש

 

וכמו שאני תמיד מציע למי שמבקש רכב קבריולט--- תקנה במוו 328 קבריולט!

או 325 קבריולט במודלים 97-00. שים לב רק שב99 יש צורה חדשה.......

 

 

אחלה אוטו, פוזה מספר 1 על הכביש. מרווח לכל הנוסעים (וביקשת חמש....)

וים חיישנים שעושים רק כיף לנהג וגורמים לך להתפעל כל פעם מחדש......

 

 

קובי.

אם אתה מחפש את אפקט ה"הגעתי למועדון ויש לי באוטו בלונדיניות כוסיות" אין כמו ב.מ.וו קבריולט בשביל המשימה(וגם אתה מרוויח "חווית נהיגה כפי שמעולם לא הכרת")

במודלים 97-00 הדגם הוא 328 ולא הייתה 325 ובתקציב שנתת אתה יכול להרשות לך שנת 2000 הצורה החדשה.

פורסם
קובי מילוא... שקלתי להוסיף "למעט תוצרת אמריקה"... אבל אז לא הייתי זוכה לתמונות האלה... שלך?
לא, היא לא שלי. אני מעדיף את הקבריולה שלי (ב-"ה" ולא "ט"...) עם שני מושבים בלבד, כלומר מה שנקרא בעברית Roadster. שהילדים יישארו בבית.

המכונית היא לינקולן קונטיננטל ושייכת לידידיה סולל, חבר וותיק במועדון החמש. היא אכן מוצעת למכירה, ובפחות ממאתים אלף ש"ח... פרטים נוספים באתר של ידידיה: www.oldcars.co.il

 

בברכה,

 

קובי

MGC Roadster 1969

Jaguar 420 1967

פורסם
מישהו פה מכיר רכב קבריולט עם חמישה מקומות???

פתוחות עם 5 מושבים שאפשר גם לנשום באותה הזדמנות (בניגוד ל206CC למשל) כולן פתוחות: אאודי A4, סידרה 3, סאאב 9-3, 306, קוואליר ויש עוד.

 

גיא

פורסם
פתוחות עם 5 מושבים שאפשר גם לנשום באותה הזדמנות (בניגוד ל206CC למשל) כולן פתוחות: אאודי A4, סידרה 3, סאאב 9-3, 306, קוואליר ויש עוד.

 

גיא

A4, סידרה 3 והסאאב - לכולן 4 מושבים בלבד.

 

A4

DSC00076.jpg

 

 

 

יניב

You can always count on Americans to do the right thing - after they've tried everything else.

W. Churchill

פורסם
A4, סידרה 3 והסאאב - לכולן 4 מושבים בלבד.

יניב

וגם לקוואליר ולפיז'ו. האמריקאיות של שנות השישים... שם יש מקום גם לששה מבוגרים, ושם זה נגמר פחות או יותר.

dirty old man

need love too

×
×
  • תוכן חדש...