Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7806 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב.

רוצים לשמוע קטע משעשע מהסרטים?!

אבא שלי מתקשר אלי לפני שעה ואומר לי שהוא מצא 306 עם 68K שנת 99 והוא רוצה לעשות טרייד.

בהתחלה התבאסתי, כי השקעתי מלא ב205 שלי והיא גם קטנה ונוחה והדברים שעשיתי בפנים הרכב הם משוגעים.

אני די ברגשות מעורבים לגבי המעבר ל306 אבל אני יודע שזה טוב יותר. ועכשיו מה שנקרא BACK TO THE SKETCH BOARD ולהתחיל הכל שוב מחדש.

בכל אופן מה אתם חושבים כדאי ללכת על ה306 הזאת ? אני מניח שזאת XN. או להשאר עם ה4EVER שלי ולהמשיך להשקיע בה?.

פורסם

306 XSI או GTI 6?

אם לא, אין כל כך טעם, לפי דעתי.

גם אל תמשיך להשקיע ב- 4ever, חסוך כסף למשהו קצת יותר ספורטיבי - כמובן אם בזה עיניינך.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

לדעתי המעבר לא שווה.

כל רכב שתקנה יזדקק ליישור קו ולא משנה מה קורה.

מה שכן, כנראה שתוכל להעביר את הג'נטים לרכב החדש אם וכאשר.

 

אם אתה בכל זאת עובר, יש לי קונה מיידי בשבילך לFOREVER...

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

השאלה היא באיזו 306 מדובר.

306 XN 1.4 היא לא ממש פנינה, למרות שניתן להפיק ממנה חיוכים לרוב.

ה-306 באופן כללי, מכונית טובה ונעימה יותר מה-205.

MCS 2008

פורסם

אני לא מבין משהו, כאשר מדובר בצרפתיות אז צריך ישור קו. מאיפה זה בא כל פעם? אני קניתי 2 מכוניות משומשות בעבר ואף פעם לא עשיתי ישור קו.

פורסם

זה לדעתי מאוד תלוי במצב הרכב,ולא קשור רק לצרפתיות :| כל אוטו כמעט צריך יישור קו אחרי קנייה.

Fiat Tipo Media 1.4Ei 1994

Citroen Xsara 2001 1900 Diesel

Opel Corsa 2000 1200

פורסם

ווקה, כדי להנות מהרכב בנסיעות קצת יותר ממנהלתיות, הוא צריך להיות תקין ב-100%.

 

יש כאלה (ואני מקווה שאתה לא) שקונים רכב רק ככלי שינוע מנהלתי. להם לא משנה אם הרכב תקין ב-100%, אלא יתקנו אותו כשיתקע, או יחליפו צמיגים כשייכשל בטסט.

אלו בעלי תרבות מוטורית לא יחכו לכשלון בטסט, אלא ידאגו למצב תקין תמיד (ומשום מה לא תמיד יעדיפו אלמרה או אקסנט).

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם
ווקה, כדי להנות מהרכב בנסיעות קצת יותר ממנהלתיות, הוא צריך להיות תקין ב-100%.

 

יש כאלה (ואני מקווה שאתה לא) שקונים רכב רק ככלי שינוע מנהלתי. להם לא משנה אם הרכב תקין ב-100%, אלא יתקנו אותו כשיתקע, או יחליפו צמיגים כשייכשל בטסט.

אלו בעלי תרבות מוטורית לא יחכו לכשלון בטסט, אלא ידאגו למצב תקין תמיד (ומשום מה לא תמיד יעדיפו אלמרה או אקסנט).

 

אני לא.

פורסם
אני לא מבין משהו, כאשר מדובר בצרפתיות אז צריך ישור קו. מאיפה זה בא כל פעם? אני קניתי 2 מכוניות משומשות בעבר ואף פעם לא עשיתי ישור קו.

 

זה לא קשור לצרפתיות.

 

כשאני קונה רכב (לפחות בפעמיים שאני רכשתי בעצמי ובשאר הפעמים שהמשפחה רכשה),

אני אחליף כל דבר שעושה רושם של טיפה בלוי .

בראש ובראשונה רביעיית צמיגים, אלא אם כן הם נקנו בחצי שנה האחרונה ונראים כחדשים.

דבר שני טיפול גדול כולל ברקסים , ולא מעניין אותי מתי הרכב עבר טיפול. כל הנוזלים יוחלפו.

הלאה לכיוון פרונט ואיזון גלגלים , החלפת כל הדברים הכי קטנים כגון מגבים , ווקס פלוס תיקון כל פגם צבע נראה לעין וכו' וכו'....

 

ככה עושה חובב מוטוריקה אמיתי, ולא אחד כמו SUBI4 שממליץ להמתין בהחלפת מסרק הגה (ע"ע פורום טכני)

 

רוצים לחסוך? סעו באוטובוס.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

×
×
  • תוכן חדש...