Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7775 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

אני מחפש אוטו שאני לא "ארגיש" את הנסיעה בו...

הכוונה היא לאוטו שלא שומעים את המנוע...

כמו ההונדה של אמא שלי למשל... (אקורד 98 EX מנוע 3 ליטר)

לא להאמין שהאוטו מותנע בכלל... המנוע כל כך שקט שזה פשוט חלום,

אתה לא מרגיש שאתה נוסע אלא "מרחף"...

 

התקציב שלי הוא באיזור ה70K

הסיבה היחידה שאני לא קונה אוטו כמו אמא שלי היא מהסיבה שהוא "אוכל" דלק...

 

תודה לכל העונים,

נתנאל.

פורסם
שלום לכולם,

אני מחפש אוטו שאני לא "ארגיש" את הנסיעה בו...

הכוונה היא לאוטו שלא שומעים את המנוע...

נתנאל.

וזאת הדרישה היחידה מהאוטו?

אין חשיבות לכל מאפיין אחר?

יניב

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

אם מנוע שקט זה המאפיין אזי התשובה הברורה היא ניסן מקסימה שמאז ומעולם הצטיינה בתחום זה

(אולי ה2.0 תהיה חסכונית יותר עבורך). עם זאת כפי שבגירה ציין, רצוי שתתן פרטים בעניין דרישותיך וצרכיך מהרכב כך שנוכל להתאים לך רכב שירצה אותך.

פורסם

רכב אמריקאי יענה לך על בקשותיך.

בתקציב הנ"ל תוכל למצוא מאליבו שנת 2000, מנוע 3.1 ליטר ולא זללנית מדי.

רכב טוב בסה"כ, תערוך חיפוש בפורום נכתב עליו(גם על ידי) רבות.

פורסם

3.1 לא זלננית? הבן אדם אמר שהוא לא רוצה 3 ליטר... נסה אולי אקורד מנוע 2000.

כמו של אמא אבל יותר חסכונית...

פורסם

דווקא מאליבו ? הצחקת אותי.

כל יפנית משפחתית נראה לי יותר חסכונית ממנה! כל יפנית 1.6 ליטר נפח חסכנית הרבה יותר מאמריקאית של 3 ליטרים, וחוץ מזה הוא לא רוצה אוטו של שלושה ליטרים כמו של אימו, אז אתה אומר לו לקחת מאליבו של 3.1 ליטרים? לקחת לחם ושמת אותו בפיתה...!

Pure freedom it's in the mind and spirit, up in the sky where the dragon flies...

פורסם
רכב אמריקאי יענה לך על בקשותיך.

בתקציב הנ"ל תוכל למצוא מאליבו שנת 2000, מנוע 3.1 ליטר ולא זללנית מדי.

רכב טוב בסה"כ, תערוך חיפוש בפורום נכתב עליו(גם על ידי) רבות.

הנתונים שלה ושל ה2.4 כמעט זהים,אז אם כבר לך על ה2.4
פורסם

אני נסעתי באחת כזו, קוראים לה רנו קליאו. אם חיסכון חשוב לך, אתה תקבל פה חיסכון עצום בדלק, נוחות נסיעה ואת המנוע לא שומעים בכלל אפילו עם מגיעים לסיבובי מנוע גבוהים. אתה יושב בפנים ואתה פשוט לא מאמין עד כמה הרכב הזה שקט(אני מדבר על הדגמים החדשים של קליאו ולא הישנים)

עד מתי ספטמבר 08.:(

פורסם
דווקא מאליבו ? הצחקת אותי.

כל יפנית משפחתית נראה לי יותר חסכונית ממנה! כל יפנית 1.6 ליטר נפח חסכנית הרבה יותר מאמריקאית של 3 ליטרים, וחוץ מזה הוא לא רוצה אוטו של שלושה ליטרים כמו של אימו, אז אתה אומר לו לקחת מאליבו של 3.1 ליטרים? לקחת לחם ושמת אותו בפיתה...!

פשוט לא נכון. המאליבו שלנו, לדוגמא, יותר חסכונית מהלגאסי שהיא החליפה, במיוחד בצריכת הדלק. המאליבו חסכונית כמו שאתה לא מאמין, שקטה ונעימה לנסיעה כמו שרק חלמת.

אילו קראת את ההודעה שלי, היית מתייחס ל- 2.4 נטולת הסטיגמות על צריכת דלק, מה גם שה- 3.1 בסדר.

לדעתי זה שאוורמה בלאפה.

dirty old man

need love too

×
×
  • תוכן חדש...