הי לכולם,
אני מחפש בנרות פורד פוקוס שנתון 2002-2003 עם קילומטרא'ז נמוך ברמות ה45-55 אלף ק"מ.
כרגע אני מבין שליסינג הוא המקור העיקרי למציאת הרכב הנ"ל.
האם בכלל ניתן למצא רכבים ברמת הקילומטרא'ז הנ"ל בליסינג? במידה ויש האם צריכות להידלק לי אלו נורות אדומות? (:
והשאלה המכרעת- מבדיקות שערכתי חברות הליסינג מורידות כ-4% ממחיר המחירון, אולם הבנתי שכאשר יבוא היום ואמכור את הרכב ירידת הערך תהיה בין 15-20%
לכן מה דעתכם, על כמה אחוז ירידה מהמחירון רצוי להתמקח עם חברות הליסינג?
תודה על כל תשובה,
שייקה