Jump to content

le-bons bay

  • הודעות

    5
  • כאן מאז:

הנקודות של le-bons bay

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

10

מוניטין

  1. תודה גיא, איזו כרית אוויר חסרה בדגם ה-4 דלתות? הבנתי מאנשי המכירות שמשנת 2002 ישנן 2 כריות אוויר ברכב. אני מעדיף את דגם ה-4 דלתות בגלל גודלו הפיזי. הרכב מיועד לאישתי והתינוק ואני יוצא מנקודת הנחה ששני הדגמים עומדים באותם תקני בטיחות ולכן הגודל/מסיביות יכול להוסיף מבחינה בטיחותית. כשאתה רושם בסוגריים הרץ לגבי אוטוסנטר האם זה אומר שהרכבים שהם מציעים מגיעים כולם מהשכרה? אני אישית מעדיף רכב מליסינג ודווקא לאוטוסנטר יש כמה אופציות מענינות. גיא מה דעתך, האם רכב עם קילומטרא'ז נמוך הוא בגדר חלום מליסינג או שצריך פשוט מזל וסבלנות (: אשמח להמלצה למכון- אני גר באזור קרית אונו ועובד בפתח-תקוה. תודה שוב על עזרתך. שייקה
  2. הי לכולם, אני מחפש בנרות פורד פוקוס שנתון 2002-2003 עם קילומטרא'ז נמוך ברמות ה45-55 אלף ק"מ. כרגע אני מבין שליסינג הוא המקור העיקרי למציאת הרכב הנ"ל. האם בכלל ניתן למצא רכבים ברמת הקילומטרא'ז הנ"ל בליסינג? במידה ויש האם צריכות להידלק לי אלו נורות אדומות? (: והשאלה המכרעת- מבדיקות שערכתי חברות הליסינג מורידות כ-4% ממחיר המחירון, אולם הבנתי שכאשר יבוא היום ואמכור את הרכב ירידת הערך תהיה בין 15-20% לכן מה דעתכם, על כמה אחוז ירידה מהמחירון רצוי להתמקח עם חברות הליסינג? תודה על כל תשובה, שייקה
  3. עצות נהדרות גיא, תודה שוב. בהחלט איישם אותן. אני באזור המרכז ומדובר ברנו מגאן כל טוב שייקה
  4. תודה גיא, לצערי דף הבדיקה אינו ברשותי- זה היה לפני כמה שנים ואין לי מושג היכן זה. אולי אקח את הרכב שוב לבדיקה על חשבוני כך שאוכל לדעת היכן ממקומת הפגיעה. האם מכון הבדיקה יוכל להגיד לי מה ירידת הערך הצפויה בהתאם לפגיעה? דרך אגב, יופי של עצות וחומר בדביקים. המון תודה על ההשקעה. תודה, שייקה
  5. הי, לפני כשלוש שנים רכשתי רכב מסוחר (שהתחזה לפרטי כמובן)- בבדיקה התגלה שהרכב עם פגיעת שלדה מלפנים- לטענת הבודקמ מכון הבדיקה לא היה מדובר במשהו רציני. הייתי קצת תמים ונפלתי בקסמו של המוכר שהייתי מוכן להישבע שהוא האדם המתוק והאמין ביותר בעולם. בקיצור שילמתי כמעט מחיר מחירון (בגלל ששאר הפרמטרים היו תקינים והקילומטרא'ז נמוך). בדיעבד לאחר שהחלו להופיע בעיות ברכב הבנתי שכנראה נפלתי בפח והולכתי שולל ע"י הסוחר (כמובן שהייתי פתי לבצע את הבדיקה במכון שהוא המליץ). זה היה קצת סיפור רקע. כיום אני מתכוון למכור את הרכב והייתי מעוניין לדעת מהי ירידת הערך של הרכב כתוצאה מפגיעת השלדה. כיצד ניתן לברר זאת? האם בכל מכון בדיקה? האם צריך להזמין שמאי במיוחד? תודה על עזרתכם, שייקה
×
×
  • תוכן חדש...