Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7778 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שיהיה אוטו אמין

רק מנוע 1600

רק ידני!!!

שיהיה מהיר :wink:

4 דלתות או 5

שנתון גבוהה עדיף

תודה מראש!

פורסם

שומעע אחי *** עריכה - עם אחיך תדבר בבית. קרא את כללי הפורום *** אם באמת אתה רוצהה אז אתה יכול להביא *** להביא = לרכוש *** הונדה סיוויק שנת 97 ידנית שהיא אפילו פחות מ50000 אלף ויש כאלו ידניות השאלה אם אתה רוצה אותה קופה או רגילה 4 דלתות...?

האמת שאני גם מחפשש רכב בסכום כזה אבל הביטוח של ההונדה סיויק מאוד יקרר לנהגים חדשים וצעירים הביטוח תלוי גם באיזור מגורים שלך אם זה באיזור המרכז אז שווה לך כי הביטוח זולל יותרר ואם זה באיזור הדרום אז לי הביטוח אמור לעלות 9500 ודורשים ממני להרכיב לו איתוראן

 

*** עריכה - לפני שאתה לוחץ על ENTER תקרא את ההודעה שלך שוב, תוודא שהיא קריאה, תוסיף לה סימני פיסוק ותמחקקקקק אותיות כפוללללות, כך תהיה מובן וקריא יותר. תודה. ***

פורסם

רכב 1600 מהיר וידני? אם הוא לא מחפש פוזה אז סוזוקי בלנו הבחירה המושלמת... אתה לא מאמין כמה הרכב הזה מהיר. הבעיה היחידה היא למצוא אחת כזאת הילוכים, ואם אתה מוצא אתה יכול להביא אפילו שנת 2000

×
×
  • תוכן חדש...