שומעע אחי *** עריכה - עם אחיך תדבר בבית. קרא את כללי הפורום *** אם באמת אתה רוצהה אז אתה יכול להביא *** להביא = לרכוש *** הונדה סיוויק שנת 97 ידנית שהיא אפילו פחות מ50000 אלף ויש כאלו ידניות השאלה אם אתה רוצה אותה קופה או רגילה 4 דלתות...?
האמת שאני גם מחפשש רכב בסכום כזה אבל הביטוח של ההונדה סיויק מאוד יקרר לנהגים חדשים וצעירים הביטוח תלוי גם באיזור מגורים שלך אם זה באיזור המרכז אז שווה לך כי הביטוח זולל יותרר ואם זה באיזור הדרום אז לי הביטוח אמור לעלות 9500 ודורשים ממני להרכיב לו איתוראן
*** עריכה - לפני שאתה לוחץ על ENTER תקרא את ההודעה שלך שוב, תוודא שהיא קריאה, תוסיף לה סימני פיסוק ותמחקקקקק אותיות כפוללללות, כך תהיה מובן וקריא יותר. תודה. ***