ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,546 נושאים בפורום הזה
-
- 1 תגובות
- 797 צפיות
ברצוני לקנות מכונית בסכום של עד 40000 ש"ח. מה הייתם ממליצים? מה היתרונות והחסרונות בכל אוטו?
הודעה אחרונה מאת Guy, -
- 5 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום, חבר שאל אותי היום לגבי רכב יד שנייה במחיר של כ-80,000 ש"ח. אמרתי לאותו חבר שאני אישית לא הכי יודע מה האפשרויות שיש לו ולכן אני פונה אליכם. אנחנו מדברים על כמה נקודות: * מכונית בטוחה. * מחיר כאמור של 80,000 ש"ח פחות או יותר. * רכב יד שנייה. * רצוי של חברה יפנית. אם יש לכם המלצות אני אשמח לקבל. בתודה, אדם.
הודעה אחרונה מאת Guy, -
- 2 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
מבחינת אמינות ביצועים צריכת דלק וכל מידע נוסף שמעתי שעד שנתון 1998 יש בעיה עם המנוע שעשוי מאלומיניום ומיוצר באנגליה אך מ-99 המנוע יפני מה מצב השוק שלה ומפרט טכני תודה נדב
הודעה אחרונה מאת Guy, -
-
- אחראי פורום
- 15 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
שלום לכם, אז ככה אני מחפש רכב ספורטיבי עד 100 אלף ש"ח (גמיש).הדרישות הם: - ידני - גג נפתח - 2 דלתות - כמה שיותר חדש יותר טוב תודה רבה לכל העוזרים!
הודעה אחרונה מאת Big Chevy, -
-
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
מחפש רכב עד 40.000ש"ח משהו לצעירים מה אתם ממליצים לי?? יכול ליהיות כל דגם וחברה!
הודעה אחרונה מאת XENON, -
-
- עוקב אחד
- 11 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום אנשים, קודם כל, קראתי הרבה מאוד מידע בפורום הזה וזה פורום תותח! ראיתי שעניתם לעוד הרבה אנשים שביקשו המלצות לרכישה אבל בכל זאת החלטתי לבקש גם המלצה לרכב שיתאים לדרישותי. אני בן 23, סטודנט, אני מחפש רכב שיעמוד בקריטריונים הבאים: 1. רכב אמין וטוב שיעמוד בנסיעות ארוכות (אני גר בדרום והחברה גרה בצפון!) 2. רכב שלא יקרע אותי בדלק ובחלקים. 3. לא הכי חשוב אבל רצוי שיראה טוב, יהיה מהנה לנסיעה, שאני יוכל לאהוב אותו. 4. גיר אוטומטי או ידני, לא משנה לי כל כך, תאמינו או לא, רק עכשיו עשיתי רישיון. 5. שנת יצור לא פחות מ 96. 6. מנוע, אין צורך במנוע 2000סמ"ק, גם 1600 סבבה, רק שהאוטו לא יזחול. אני חושב שזה מספיק, לא? אם יש עוד שאלות אני יענה במהרה... …
הודעה אחרונה מאת derazon-h, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
מה אתם אומרים על הרכב הזה? מבחינת אמינות וצריכת דלק. וגם יש סיכוי למצוא רכב כזה במצב סביר? והכי חשוב כמה המחירון שלו? תודה מראש לעונים.
הודעה אחרונה מאת shlomub, -
-
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
אני כנראה מוותר על הסובארו בשביל להתקדם קצת בשנתון. היא טובה, אני אוהב אותה כמו כל דבר טוב גם זה היה צריך מתישהו להגמר. לעניין: חשבתי על כמה דגמים בסביבות ה15 אלף מחירון. 106,205,אונו,פונטו, קליאו ואיביזה. אם יש הצעות אז להוסיף. אבל אני מקווה שהבנתם את הרעיון (1400 קטנה\בינונית עדיפות לקופה ). 106= הבנתי שקשה מאוד להשגה גם בדגמי הXR, אני גם לא אוהב את המרחב הפנימי של האוטו, מיושן מדיי לטעמי ומזכיר את ה205. 205= מיושנת למדיי, מבפנים ומבחוץ, אין את הניצוץ. אני רוצה להתחדש וה205 לא מספקת. אונו= פשוטה למדיי, חסכונית אם שמורה, אבל שוב פשוטה. אני רוצה קצת יתרונות וחידוש. פונטו= אחת מהחביבות עליי, עונה על רוב הדרישות אבל אני חושש של…
הודעה אחרונה מאת איציק נ., -
-
- 5 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום לכם... אני די חדש פה..זאת ההודעה הראשונה שלי כמו שאתם רואים..ויש לי שאלה כזאת... אני מחפש רכב שלא יהיה כדאי לי לעשות עליו ביטוח מפני גניבה...רק חובה וצד ג' וצעירים... יש לי הצעה לרנו קליאו B שנת 2000 ידני,חלונות חשמל,נעילה מרכזית,הגה כוח חניה,אזעקה אימובילזר,דיזל נפח מנוע 1900.המחירון של הרכב הוא 36000 ש"ח...אני יכול להביא אותו יד ראשונה ב 23000 ש"ח. תראו אני יודע שהמחיר הוא טוב מאוד אבל לפני שאני קונה השאלה כזאת... זה נכון שבמאי משווים את מחירי הטסט לרכב דיזל שיהיה כמו טסט רכב בנזין... ועוד משהו המחיר של הדיזל הולך לעלות זה נכון? ומשהו אחרון לסיום..איך האוטו? תודה לכל מי שיכול לעזור לי.. גל
הודעה אחרונה מאת אייל, -
-
- אחראי פורום
- 13 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
אני שוקל אם לקנות פיאט פונטו 2003 sx60 ידנית עם 80 אלף ק"מ מהשכרה. בעל המגרש מכוניות עשה תיקוני פחחות נתן אחאריות לשנה ושם מערכת. האם 47 אלף שקל הוא מחיר טוב? מה עלות האחזקה והאם זו רכישה כדאית.
הודעה אחרונה מאת VCluBBer, -
-
מחפש המלצה עד 180K 1 2
מאת ludu-
- אחראי פורום
- 28 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
שלום, אני מחפש רכב עד 180K. התקציב לא מאפשר לי שקל יותר. דרישות מהרכב: - מנוע בנזין. - הנאה מנהיגה: הגה, שילדה ומתלים מחוברים לכדי הרמוניה של תענוג מוטורי. - מינימום 170 כוחות סוס. - ידני. - הצ'בק. - חדש או משומש ( לא לפני 2003 ). אשמח לשמוע את עצתכם. תודה!
הודעה אחרונה מאת איציק ט, -
-
- 19 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
בשעה טובה אני מחליף את המגאן קופה ,ואני מתלבט בין כמה רכבים ספורטיבים בתקציב של עד 70 אלף . האפשרויות שחשבתי עליהם הם: 1.איביזה טורבו 1800 סמק 150 כוח סוס 2.רנו קליאו ספורט 2000- סמ"ק 170 כוח סוס 3.רנו מגאן קופה 2000 סמ"ק 150 כוח סוס כרגע אני נוטה לאיביזה טורבו בגלל הכוח שהאפשרות לשפר אותה בקלות יחסית אבל אני לא יודע איך האחיזה שלה וההיתנהגות בכביש לעומת המיתחרות ובכלל.. אז מי שמכיר את האוטו ויכול להגיד לי את ההיתנהגות שלו וגם להציע מכוניות נוספות שידבר... תודה מראש!!
הודעה אחרונה מאת VW RaCiNg, -
- 17 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
אני מעוניין לקנות רכב עד 80K. האוטו עצמו הוא לצעיר מינימום שנתון 2000 רכב בעל מראה ספורטיבי. לא חייב שהאוטו יהיה מהיר במיוחד והעיקר שיהיה בטוח תודה רבה
הודעה אחרונה מאת Leon, -
- 4 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום לכולם. אני מתלבט בין 2 מכוניות בעיקררר: אני צריך חוות דעת במיוחד על הונדה פרלוד 2200 VTI שנתוני 97 ומעלה ידע שקשור לצריכת הדלק, למחיר ביטוח, לנהיגה עצמה ברכב, אחיזה, מה הכוח שלה,איכות מנוע ומכנית, בעיות אופינייות ובכלל כל מידע שיכול לעזור לי.. וגם על הונדה סיוויק דופה גם השנתונים של 93-95 וגם 96 ומעלה, גם כן כל מידע שישנו אני ממש מתלבט ואין לי מושג מה לעשות כי אם אני יחליט על הפרלוד שאני מאד אוהב אני ישקיע תכסף*** תכסף = את הכסף ***, אם לא אני ילך על סיוויק 93-95 שגם אותה אני אוהב ובמחיר יותר זול... אבל אם למישהו יש עוד הצעות לגבי רכבים אחרים אני ישמח לשמוע.. במיוחד למי שיש או היה ניסיון עם הרכבים הנ"ל... תודה לעו…
הודעה אחרונה מאת d.j king, -
האם מאזדה 121 מגיעה אוטומטית עד 98 או רק עד :roll:95?
הודעה אחרונה מאת Guy, -
-
- אחראי פורום
- 14 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
ומאיזה שנה היא יצא (הגירסה החדשה מאיזה שנה ) כמה היא אוכלת דלק ביטוח שלה בערך כמה עולה ? ואם שווה לקנות רכב מסוג זה ?? תודה מחכה לתשובה !
הודעה אחרונה מאת audi A8, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 18 תגובות
- 5.8 אלף צפיות
אני צריך לבחור חוזה ליסינג תפעולי בין שתי המכוניות הנ"ל (מודל 2006), בתנאים דומים. המלצות תתקבלנה בתודה ובברכה
הודעה אחרונה מאת sronis, -
-
- 2 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
אוקי אז ככה, אחרי 11 שנות בעלות הגיע הזמן להחליף את השקודה פורמן היקרה לליבי. אני בן 18.. חשבתי יחד עם ההורים בנתיים על סקודה אוקטביה וכולם מרוצים מהבחירה הזאת. מה שחשוב לי במיוחד שברכב יהיה מקום לרגלים מאחר ואני גבוה 1.85 אני זקוק לזה. וכמובן שהרכב יהיה אמין, כמה שפחות תקלות, נוח ומהנה לנסיעה (גם לי מגיע אחרי מה שהיה לי!) אוטומט או ידני לא משנה לי הרכב צריך להיות לפחות משנת 2003 ומעלה. אני לא זקוק לרכב חזק במיוחד מנוע 1.6 יספק אותי לא צריך מכוניות קטנות וספורטיביות אני לא בקטע הזה, אבל אוטו שנראה טוב, מתנהג טוב, משהו כמו סקודה אוקטביה. וכמובן האם כדאי לי באמת ללכת על האוקטביה? תודה לכל העונים.
הודעה אחרונה מאת מקלארן F1, -
מה דעתכם על מאזדה 121 ? שמעתי שלאוטומטיות אין הגה כח! נשמע הגיוני?
הודעה אחרונה מאת meital, -
- 6 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
מדובר בשנתון 01 תודה רבה
הודעה אחרונה מאת Shays, -
- 8 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
שלום , ולמי שלא זוכר הנני יוני (בעבר עם ה 106 ראלי) טוב נראה לי שאף אחד לא זוכר אותי , מכרתי את הראלי שלי לפני שנה בגלל חוסר $$$. יום שישי האחרון אני מסתובב ברחובות הרצליה, רואה איזה ערס עם ראלי לבנה ואומר לעצמי , "אהה אולי הוא מוכר? " ואללה מוכר! אז ככה ראלי 96 לבנה יד 3 , היד 2 הוא אמר שהיה שייך לבחור בשם אלעד בערך בן 29 , הוא קנה אותה לפני 4 חודשים והוא רוצה למכור, למה? שאלה טובה ותירוצים יפים יש לו 130 אלף קילומטר וזה לא רע , אז אם מישהו יודע משהו על אותה הראלי ודוגאמות ובלה בלה בלה ויכול לנדב לי אני אשמח, שאלה עוד יותר חשובה היא מה המחירון של ראלי שנת 96 עם כל התוספות של השנה כולל המזגן ח"ח נעילה מרכזית והשטויות האלה, יש לו גבות שזה ממש מענ…
הודעה אחרונה מאת Moti - Miata R, -
- 7 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
שלום! אני מחפש אוטו ספורטיבי בשבילי....אז אני עושה בירורים . מה דעתכם על האוטו? כמה כאלה יש בארץ?..הם די נדירים לא? אני מתעניין באלה משנת 94-5, עם אפשרות ליותר ישנים (אבל לדעתי הם יותר נדירים)
הודעה אחרונה מאת אייל, -
- עוקב אחד
- 15 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
שלום לכם , במסגרת חיפושי אחרי רכב קטן ואמין לזוגתי , נתקלתי היום במזדה 121 (בינבה) הרכב שייך (איך לא) לסבתא במשפחה , מודל 95 , עם ק"מ נמוך ביותר (85K) עשיתי סיבוב על הרכב (אוטומט שכחתי לציין) , הכל הרגיש לי בסדר (אני לא מבין גדול) העניין שבו רציתי להתייעץ אתכם - 1) לרכב יש עוד חודשיים טסט - האם לבקש מבעל הרכב שיעביר אותו טסט ? , אם הוא יסרב ? כמה עולה להעביר רכב כזה טסט ? הייתי מעדיף שהוא יעביר את הרכב טסט ... 2) עוד כ 5K ק"מ יש להעביר את הרכב טיפול 90K + טיימינג. כמה זה אמור לעלות בערך (כדי שאוכל להתמקח איתו על המחיר) 3) לרכב יש כ 4-5 דפיקות פח (אחת די רצינית) , המוכר טוען שזה לא תאונות אלא "מעיכות פח" כהגדרתו (להזכירכם - הרכב של סבתא) , שוב , איך מערי…
הודעה אחרונה מאת Yaro, -
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
שתיים אוטומטית ושנת 2002 5 דלתות ורמת גימור XT ומפרטי 1400 עם 97000 ק"מ בלי תאונות ובלי שאסי רוצים עליה 68K 1600 עם 78000 ק"מ בלי תאונות ובלי שאסי רוצים עליה 75K איזה רכב עדיף יותר ? אני בעקרון צריך את הרכב לאילת, ושאני אוכל לעלות איתו פעמיים בחודש צפונה למרכז. תודה רבה בברכה עודד נ.ב את שני הכלי רכב ראיתי בטרייד אין של לובנסיקי האם אמין לקנות משם ?
הודעה אחרונה מאת odedi, -
-
- 4 תגובות
- 981 צפיות
כמה אמורה לעלות 106 ראלי דור ראשון וכמה דור שני?
הודעה אחרונה מאת מקלארן F1, -
- 3 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
שלום חברים, לא מזמן יצאה לנסר חדשה . הדגם האוטומטי, בנפח 1600 סמ"ק, לא הרשים במיוחד והתקבל בקרירות במדורי הרכב. אותי מעניין הדגם הספורטיבי יותר, שלא ננהג ולכן לא נכתב עליו בעיתונים. לדגם זה גיר ידני, מנוע 2000 סמ"ק, 135 כ"ס ועיצוב חיצוני ופנימי משופר. הייתי שמח לדעת האם מדובר ברכב דינמי ומהנה עם התנהגות כביש ראויה או שמדובר באותו שיעמומון משפחתי יפני. השאלה מופנית רק למי שנהג בפועל ברכב ולא למי שחושב או שמע או אמרו לו וכו'.. תודה דן
הודעה אחרונה מאת איתיRallye, -
- עוקב אחד
- 14 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
אמין שנתון 98 לפחות אוטומט חובה (יש רשיון רק לאוטומט) כמו שכתוב בכותרת עד 30 אלף... היעוץ עבור חבר, אני העלתי למשאל: טויטה סטארלט או דייהטסו שרייד יש אלטרנטיבות אחרות? לי אישית יש דעה, כל עוד אוטומט אז רק יפני. נ.ב כמוהן שגם בטיחות משחקת עניין ולכן סוויפט נפסלה.
הודעה אחרונה מאת ג'רמי, -
- 1 תגובות
- 859 צפיות
שלום, אני מעוניין לקנות רכב מסוג 106 XS 1.6 לאחר חיפוש של שבועיים מצאתי שרוב הרכבים למכירה מהסוג הזה מגיעים עם גיר אוטומטי. קראתי שבפורום לא ממליצים על הגיר הנ"ל. השאלה היא האם ניתן להחליף את הגיר בידני? אם ניתן,האם ההחלפה היא פשוטה (לא נדרשים תיאומים מיוחדים)?היכן אפשר לבצע את ההחלפה?האם יש צורך באישור משרד התחבורה לפני או אחרי הביצוע? כמה זה יעלה? והאם זה משתלם מבחינת מחיר וביצועי רכב?
הודעה אחרונה מאת אורן 16V, -
-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
איזה רכב יוכל לעמוד בנסיעה של כ 25 אלף ק''מ בשנה בצורה הזולה ביותר? דרישות: חסכוני ואמין, לא צריך להיות: אוטו, נוח, יפה או משוכלל גם השנה של הרכב לא משנה רק שיסע... מחיר: אם אני יגיד לכם אתה תצחקו עלי אבל זה בשביל ידידה טובה שלי היא אומרת שיש לה כרגע רק 20, אני יודע שזה בלתי אפשרי למצוא רכב מתאים במחיר הזה, לכן תתנו לי הצעות כמה שיותר זולות בבקשה. הרכב אמור ליסוע מאשדוד לגבעתיים 5 פעמים בשבוע הלוך וחזור ולכן זה יוצא קרוב ל 100 ק''מ כל נסיעה, ובשנה 24 אלף ק''מ וזה בלי להוסיף ק''מ על סיבובים יציאות וכ''ד. אני חשבתי על כמה אופציות: (בגלל הק''מ הגבוהה הכי מתאים לפי השיקול שלי זה רכב דיזל) טנדר (לא ממש משנה איזה), פונטו, פולו, וסקודה. היית…
הודעה אחרונה מאת אורן 16V, -
-
- 0 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
לאחר חיפוש שלא הניב תוצאות... אני צריך חוות דעת ממי שיש לו או מכיר מי שיש לו אחת מהבאות: אימפאזה NEW AGE 1.6 אוטומאטית אימפרזה 2.0 NEW AGE GX 4X4 אוטומאטית כמובן שבדגש על ה2 ליטר... נוחות, אחיזה,תאוצה,בלימה, אמינות,צריכת דלק....ולא בהכרח בסדר הזה. תודה לכולם
הודעה אחרונה מאת roei,
-
מי מחובר 53 משתמשים רשומים, 12 אנונימיים, 621 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- GTאי
- Mr.Hybrid
- fatboy1340
- aviaviavi
- ELI001
- דובצע
- Igalz
- chilcom
- urich
- ronrobin
- Speedool
- דניאל1983
- IsraCar
- אביעד9
- PASHUT
- Avia
- מחכה
- poune
- Dan___
- amosbmw
- natco
- דאבל קלאצ
- MRobot
- Mech Morphix
- daniel.asu
- TomerP
- Pavlik
- יבגניפ
- Itzik-b
- garicho
- gpm11
- matanff
- GKME
- hans
- אריה שאג
- פאר האורה
- ypz
- yaba
- mottis
- meny5
- unreliablebazooka
- yd b-4
- fishmanl
- M H
- Step
- makatuvkan
- yohai71
- yahaga
- bigfoot7375nadav
- eladns
- adir10
- שלמה 30
- gpro
