Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7757 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קודם כל חבל סתם לזרוק סיסמאות לפני שבודקים את המציאות.

האמת רוני, שאני קורא הרבה פעמיים (בהנאה) את דבריך ,אבל הליאנה כן נבדקה במבחני הריסוק האמריקאים.ולפני שאנשים כמו תמיד יתחילו לזלזל,אני מתכוון לאיגוד מבחני הריסוק מטעם חברות הביטוח (IIHS),מדובר במבחני ריסוק מחמירים ביותר שכוללים פגיעה חזיתית במהירות 64 קמ"ש,כמו גם פגיעת צד ופגיעה מאחור.מעניין לגלות, שבחלק מהפרמטרים הם אפילו מחמירים יותר מהאירופאים.

הליאנה בטוחה משמעותית מהאופטרה (אגב האופטרה משווקת בארצות הברית כסוזוקי!!!)בכול פרמטר של הבדיקה. כתובת האתר: WWW.IIHS.ORG.

 

אגב לדעתי האישית,באמת מדובר במכוניות הפחות טובות בקטגוריה,ובמקרה והייתי נאלץ לבחור,הייתי בוחר את הליאנה,בעיקר את דגם החמש דלתות שלא נראה רע.

למרות מידות קטנות ,בזכות תיכנון טוב יותר (בעיקר גובה)מציעה הליאנה מקום ל4 מבוגרים וילד.היא זריזה יותר ובפער משמעותי מהאופטרה,היא מאובזרת יותר וגם עפ"י ירחונים מחו"ל וגם בבדיקה אישית לדעתי, היא יותר מהנה לנהיגה מהאופטרה.

הדלתא חוזרת! (לא הרומנית, האמיתית)

פורסם
הרבה אנשים חושבים שבליסינג פרמטר האמינות לא חשוב מהסיבה הפשוטה שהם אינם משלמים על התקלות... מה שהם לא לוקחים בחשבון זו עוגמת הנפש, העיכובים ובזבוז הזמן מתי שהרכב מחליט להתקע (ויש מכוניות שזה קורה בהן דיי הרבה) וזה דווקא פרמטר שכן כדאי להתייחס אליו אם אתה רוצה להבטיח את מרב הסיכויים שהרכב ישרת אותך כמו שצריך ולא להפך.

 

איציק

זה כבר תלוי ברכב ובחברת הליסינג. כשהיתה לי רנו מגאן בליסינג אשתי הספיקה להכיר את כל צי הרכב של באדג'ט ודי אהבה את האפשרות לנסות רכבים שונים (להפתעתי...)

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

פרמטר האמינות הוא הנעלם הגדול ביותר בכל מכונית.אף אחד לא יכול להיתחייב על אמינות או בעייתיות של מכונית מסויימת.לי לדוגמא,היה ניסיון טוב עם מכוניות רנו שונות,בעוד שלשכן שלי שיפצו את המנוע 3 פעמים בטויוטה היי-לקס,שאמור להיות סמל האמינות.כל עוד אין סקר מקיף ומבוסס,מיסתמכים בעיקר על שמועות.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם
קודם כל חבל סתם לזרוק סיסמאות לפני שבודקים את המציאות.

האמת רוני, שאני קורא הרבה פעמיים (בהנאה) את דבריך ,אבל הליאנה כן נבדקה במבחני הריסוק האמריקאים.

 

לא יודע אם התכוונת אלי - אבל אני לא זרקתי שום סיסמא. לא טענתי כלל שהליאנה איננה בטוחה. רק טענתי שהיא לא נבחרה לרכב הבטוח בישראל וגם אם כן - זו שטות גמורה.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

×
×
  • תוכן חדש...