Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סובארו XT טורבו


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7763 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אין לי רגשות סנטימנטלים לאוטו הזה, וגם לא מטעמי פוזה חשקתי באוטו, חשבתי שהוא מהיר וספורטיבי

 

אז אתם אומרים שבעצם לא כדאי, כי האוטו לא ספורטיבי במיוחד?

מהיר? - במונחי התקופה ההיא, שזה יוצא במציאות "סביר" במונחי היום

(ובמיוחד אם נתחשב ברכב בגיל מתקדם של XT שכבר ראה מן הסתם ימים טובים יותר)

ספורטיבי? - כלומר יציבות והתנהגות: ממש לא! יכולה להיות מהנה רק בקו ישר (גם במצבה המקורי).

 

זו לפחות דעתי.

פורסם
אין לי רגשות סנטימנטלים לאוטו הזה, וגם לא מטעמי פוזה חשקתי באוטו, חשבתי שהוא מהיר וספורטיבי

 

אז אתם אומרים שבעצם לא כדאי, כי האוטו לא ספורטיבי במיוחד?

רד מזה, הרכב לא בשבילך. אני ממליץ לך לפרסם את הפרטים שלו בשרשור בפורום אספנות כדי שאנשים רציניים יוכלו לקנות ולשמר את הרכב הנוסטלגי הזה ...

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

נראה לי באמת שאני ארד מהאוטו הזה, אני ידבר איתו ואשים את הפרטים בפורום אספנות....

 

אני לא יודע את המספר שלו כי רק דיברתי איתו, הוא אפילו לא שם פתק על האוטו כי הוא לא בטוח שהוא רוצה כ"כ למכור, אז אם ירצה חשיפה אני יפרסם....

פורסם
חבל שאתה לא עורך חיפוש - כי דנו בכך כבר לפחות פעמיים!!

 

מעבר לכך - היא בעצם סובארו ליאונה בתחפושת - את היכולות הדינמיות של הליאונה אתה בטח מכיר...

אני בשוק :shock:

 

היכולת הדינמית של הליאונה ממש לא כמו של הXT

1: 0-100 ב9.8 שניות (שלי הגיעה בטיפה פחות כשלחצתי, בערך 9.4)

2: מנוע, כמה סוגים. א: 132 כ"ס משהו כזה....

ב: 150 כ"ס , מנוע מיובא בלבד (שלי בא בסטנדרט, אבל שלי 4X4 מה2 היחידות בארץ)

3: צורה יפה... אבל האוטו ככככככבדדדדדדד וארוווווך. ממש לא חורך אספלט מצוי.

דינמיות? מעולה. אני אישית אוהב את ההגה של הXT (ה"כ.... לא כמו של הליאונה...)

תבדוק טורבו! ומנוע.

מנוע וטורבו מיבוא יגיעו לכ7 אלף שקל.

חלקים כמעט ואי אפשר למצוא. יש מספר מוסכים בודדים בכלל.

סחירות ? מאז שנת 2000 המחירון נשאר כמו שהיה. 30 אלף.

(במחירון רשום שיש גם שנת 87, אני מעולם לא נתקלתי באחת...)

גאנטים של ליאונה. (אפשר לאשר 14אינץ).

דיסק מקדימה, אצלי גם מאחורה.

תיבה ידנית (יש מספר בודד שהוא גם אוטומט, אבל רק מיבוא).

מה עוד?....

אמינות? גבוהה. למעט הטורבו.

מנוע הXT יכול והגיע ברכבים מסויימים אל עבר קו ה200 אלף מבלי שיפוץ ראש....

וקשה למצוא כאלו במצב מקורי וטוב. מצאת אחת? דבר איתי, אבוא איתך לראות...

תהנה... עוד שאלות? דבר איתי.

האוטו באמת נאה, עיצוב נחמד שמעלה חיוך בבוקר ללא ספק!

 

אבל, אני לא יודע אם היא חזקה בקו ישר כ"כ, מ 100-0 היא עושה 9.5 (אופטימי) ויש לה רק 134 סוסים שזה לא כ"כ הרבה בימינו...

מה אתם אומרים על הביצועים וההנאה בנהיגה בסובארו?

יש יותר מ-2, הרבה יותר....האוטו מהשנים 86-88 נראה לי, ואין לו ה"כ..

רק לתקן אותך

בארץ בשנת 86 בלבד.

ויש לו ה"כ

בחו"ל הוא קיים אל מעבר לשנות ה90. שם שונה דגמו לXT6. עם מספר רב של מנועים. כולל מנוע מוגדש בעל 2 ליטר 4X4 שרץ מ0 ל100 במתחת ל8 שניות.

134 סוסים זה לא הרבה? קח את 86

רנו 5GT? כמה יש לה?

פיזו 205GTI כמה יש לה?

האלפא דאז?

האקסטי שברה את כולן.

פורסם
אין לי רגשות סנטימנטלים לאוטו הזה, וגם לא מטעמי פוזה חשקתי באוטו, חשבתי שהוא מהיר וספורטיבי

 

אז אתם אומרים שבעצם לא כדאי, כי האוטו לא ספורטיבי במיוחד?

 

אם ככה האוטו לחלוטין לא בשבילך.

לדעתי, תוך כמה שנים האוטו הזה יהפוך לקלאסיקה אמיתית, לא נמכרו הרבה מידי כאלה בארץ, מאלה שכן נמכרו מעטות בלבד במצב שניתן לומר עליו "סביר" ומכיוון שמדובר בכל זאת באוטו לא רגיל, אני מאמין שתוך כעשור לכל היותר ערכו האספני יהיה רב.

אם אתה מחפש רכב ספורט קנה 106 ראלי או זבל צרפתי אחר.

הסובארו הזו היא אוטו שצריך לקנות מתוך אהבה לא מתוך רצון לעשות 0-100 בפחות מעשר שניות.

 

 

רון.

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

פורסם
הייתה בסביבות הקריות אחת אדומה ובצפון יש כ5 כאלה

מבינהם יש אחת בירכא לבנה אם בודי קיט מוגזםםם...

רכב לדעתי חמוד ביותר

והשאלה

אם יתן להגדיל טורבו ושפר אותה קצת?

קשה לי להבין אתכם.

האוטו שנת 86

עתיק.

מה לכם ולו? תתרחקו ממנו. זה דוחה ומגעיל לראות מישהו שלוקח XT נוסטלגית והורס אותה לרכב של ערסאוואתי צעצועי ביותר.

הרכב הזה נועד לאנשים שיוכלו לשמור עליו.

יש הרבה בארץ (יותר מ5 זה בטוח, לי ידוע על 20 לערך במצב נסיעה)

מה שכן, ככל שהזמן עובר, נשארות פחות ( לרוב חוסר תקציב בייבוא מנוע) או תאונה. (הייתה אחת לפני חודש שחורה יפייפיה, עם מספר מקומבן אפילו. נכנסה בחומה של חצי חינם. ביזיון!. זה מה שקורה כשנותנים לילד להתעסק עם אוטו שממש לא מתאים לנהג חדש.

בקיצר, כל הנהגים החדשים, עזבו אתכם משטויות. תנו לאדם מבוגר, אחראי, ואחד שכן ישמור על האוטו לקנות אותו.

בקשר לטורבו, ניתן להחליפו, וניתן להוסיף.

נתקלתי בXT בארצנו עם הספק מדוד של 203 כ"ס. גם כן 4X4. השנייה שבארץ. צבע תכלת יפה. עם צג דיגיטלי.

זה ממש נדיר.

------------

לבעל המודעה המקורית. אני בתור בעלים של אחת כזו, מוכן לקנות גם את זו. אין לי בעייה להחזיק 2.

אולי בסופו של דבר אהיה הבעלים החוקיים של כלללללל הXT בארצינו

×
×
  • תוכן חדש...