Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מזדה לנטיס


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7763 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מרגיש צורך מסויים לתת חוות דעת אישית על הלאנטיס, ממנה יצא לי להתרשם עמוקות בשנה שעברה.

תא נוסעים צפוף (מיועד לילדים???), תא נהג צפוף (יפנים קטנים...), מנוע חלש ורועש (אין לו כוח אז הוא צורח), גיר אוטומט ממש דביל (ועוד הם קוראים לזה טכנולוגיה), קיקדאונים כמו מים (הגיר חייב להוריד הילוך, כי למנוע אין כוח), פתח המזגן מקפיא את היד (אבל לא את השנייה), הרגשה של פחית קולה (אבל מהדקות, לא מהעבות של פעם), יציבות לוקה בחסר (בקו ישר, עוד לפני שמגיעים לסיבובים), הרוח מותירה את חותמה על נתיב הנסיעה (אפילו תהיה רוח קלילה של בין הערביים), מרגישים לפי תגובות המנוע כמה שוקלת הבחורה שלידך (שלא נדבר על ארבעה מבוגרים באוטו), והרשימה עוד ארוכה...

אבל מי אני שאדבר... 160K ישראלים לא יכולים לטעות... אמינות חשובה מהכל... בלה בלה בלה...

dirty old man

need love too

פורסם

הביטוח ללאנטיס הוא יקר מהסיבה שהרכב הזה גניב.

 

בשטחים ניתן למצוא אף לאנטיסים (מהדור השני) שמשמשות את בני דודינו לצורכי שינוע (8 ילדים+אמא במושב האחורי ובגאז' עמוס בכל-טוב)

עברתי לכתובת חדשה

(יותר מדי בעיות בהתחברות-משתמש).

פורסם

אם אתה מחפש רכב אמין אז זה זה.

אם אתה מחפש עוד משהו מעבר לאמינות אז זה לא זה (הרכב לא מציע מאום)

שזה בעצם מה שהצרכן הישראלי מחפש.

פורסם
האוטו לא רע יחסית למחיר.

הוא די מרווח ונוח מאחורה ולא כל כך "קשה" לנהיגה.

כמו כן הוא קצת רועש זה לא סוף העולם.

 

אה ודרך אגבNakamichi מה רע בלנסר?שאין לה תא טייס מקדימה אלא פשוט הכפתורים הנחוצים?

ממש לא נוח, ובטח ובטח שלא מאחור.

השאלתי לשבוע את הרכב לאימי, ונסעתי עם חבר'ה מהעבודה בלנטיס ליסינג.

מהרכבים הבודדים שלא הצלחתי להרדם בו, והספסל האחורי בכלל סיוט.

הרנו קנגו של אבי נוחה בהרבה!!!

גלעד

בברכה,

גלעד

פורסם

אלי יהרגו אותי על מה שאני הולך להגיד...

 

אבל אני דווקא מאוד מחבב את הלאנטיס. כאמור לאמא שלי יש פיג'ו 206 מליסינג שאוהבת לבלות במוסכים לפחות אחת לחודש. כיום היא כבר 5 ימים במוסך, וקיבלנו לנטיס 2004 חלופית. אני חייב לציין שלטעמי מושב הלאנטיס טוב יותר פי כמה מהמושב בצרפתייה ה"אגדית", גיר אוטומטי נעים והגה המספק מספיק פידבק. בנוסף הנדסת האנוש טובה מאוד לטעמי.

 

חוץ מ 3 כוכבים במבחני הריסוק, אני לא רואה סיבה לא לקנות לאנטיס למי שלא מחפש לתקוף סיבובים.

פורסם

 

ומחירי הביטוח יקרים משמעותית משל רוב המכוניות האחרות מאותה הקבוצה (אתם מוזמנים לבדוק את זה, אותו הדבר קורה עכשיו גם עם ה-3 החדשה. אצלנו ביטוח מקיף ללנטיס 99 היה גבוה בכ-1500 ש"ח משל כל מכונית אחרת שהיינו יכולים לקנות, וביותר מסוכנות אחת).

 

 

רוני

הייתה לכם לנטיס?:shock::wink:

פורסם
אלי יהרגו אותי על מה שאני הולך להגיד...

 

אבל אני דווקא מאוד מחבב את הלאנטיס. כאמור לאמא שלי יש פיג'ו 206 מליסינג שאוהבת לבלות במוסכים לפחות אחת לחודש. כיום היא כבר 5 ימים במוסך, וקיבלנו לנטיס 2004 חלופית. אני חייב לציין שלטעמי מושב הלאנטיס טוב יותר פי כמה מהמושב בצרפתייה ה"אגדית", גיר אוטומטי נעים והגה המספק מספיק פידבק. בנוסף הנדסת האנוש טובה מאוד לטעמי.

 

חוץ מ 3 כוכבים במבחני הריסוק, אני לא רואה סיבה לא לקנות לאנטיס למי שלא מחפש לתקוף סיבובים.

 

אתה בוודאי צוחק... אני לא יודע איך המושבים ב-206 שלכם, אבל מושבי הלנטיס איומים ונוראים. הגיר אמנם עדיף לנהג הלא ספורטיבי אבל ההגה - מספיק פידבק? אני לא מאמין שאתה אומר את זה. ההגה בלנטיס מרמה את הנהג בהתקשחות ספונטנית ללא קשר לשום דבר, הוא לא מדויק, לא מתקשר, וסובל מלחימה קשה למדי. הנדסת האנוש אכן פשוטה וטובה, אבל מלבד זה אין לרכב כלום.

 

הייתה לכם לנטיס?:shock::wink:

 

אכן, עבר שחור משחור... אני מתבייש :oops:

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

רוני, שכנעת אותי בתגובה שרשמת בדף הראשון.

 

כאחד שעובד על לנטיסים,אני גם לא אוהב אותם. למרות שהן דיי קלות לטיפול והן דיי פשוטות. כאשר אני לוקח אותן לנסיעות מבחן, אני לא מצפה שיהיו להן ביצועים בשמיים. אך, לנהג הישראלי הן בהחלט מספיקות. מנועי ה-1800 וה-2000 דיי זריזים ומספקים רצועת כח סבירה.

 

לא הייתי נותן ללנטיס ציון גרוע, אך לא ציון מצטיין. הייתי נותן לה ציון 7-7.5.

 

שמוליק

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

×
×
  • תוכן חדש...