ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,546 נושאים בפורום הזה
-
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
חברים אני רוצה לקנות מזדה לנטיס הישנה יעני הצורה הקודמת מנוע 1800 סמ"ק אוטומט וגם יש מנוע 1600סמ"ק אני צריך את דעתכם על אוטו מה יתרונתיו ?!ומה חסרונתיו ?!
הודעה אחרונה מאת אביעד, -
- 7 תגובות
- 3.1 אלף צפיות
בע"ה שלום, אני מעוניין לרכוש תומקאר, אני מודע למחירים, ולתכונות שלו. בכל מקרה אני לא יודע מהם הסוגי מנוע שלו, איזה סוגי מנוע יש לתומקאר, אם תוכלו בבקשה לפרט לי את סוגי המנועים ומחירהם, בבקשה. עוד שאלה, שמעתי שאם אני קונה תומקאר חדש, אז בתקופת ההרצה שלו הוא נוסע 60 קמ"ש, אני לא כ"כ מודע לכל הדברים שקשורים למנוע, ולכל מה שקשור. אם תוכלו בבקשה לעזור לי, אשמח. בברכת חג שמח, ושבוע טוב, L-Boy
הודעה אחרונה מאת רפי לין, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 13 תגובות
- 4.7 אלף צפיות
שלום קוראים לי עידו- אני בן 17 כמעט וחצי.. יש לי רישיון מגיל 17 - כמה ימים אחרי גיל 17... אני מעוניין לקנות רכב לעצמי, כמובן ההורים יעזרו קצת... רכב קטן- אפילו 3 דלתות- ההגבלה לעד 2 נוסעים דפקה אותי חזק... רכב אמין, רכב שאני לא אצטרך מנוי שנתי למוסך בשבילו.. רכב עם הוצאות מינימליות, בין אם זה צריכת דלק וביטוחים למיניהם... רכב ידני בלבד- זול יותר והוצאות נמוכות יותר... לא מחפש רכב פוזות... מחפש רכב שיעבור מנק' A לנק' B... מחיר עד 15K מקסימום של מקסימום 17K.. ולא רכב יפני- היפנים לא חוסכים בדלק... רכב שאני אוכל לרדת איתו לאילת ולא להתקע בדרך... חשבתי על מספר רכבים: פיג'ו 106 3 דלתות, רנו 19 5 דלתות (אמנם לא קטן אבל זה גם אפשרות), פיאט אונו ל…
הודעה אחרונה מאת Spring2005, -
-
- 10 תגובות
- 3.2 אלף צפיות
מעוניין בהמלצות למכון בדיקה באזור חדרה וגם מחיר של בדיקה תודה מראש
הודעה אחרונה מאת אייל, -
- 9 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום, אני מחפש המלצה לרכב שני, קטן, באזור ה50 אלף +-, שנתון 2000+. חשוב שהרכב יהיה חסכוני (תיקונים,צריכת דלק) בטיחותי, אוטומטי, חשבתי על רנו קליאו בתור אופציה, מה אתם אומרים? תודה.
הודעה אחרונה מאת beresford, -
- 0 תגובות
- 927 צפיות
שלום, כבר זמן רב אני מחפש יונדאי אקסנט ידנית מ 99' - 01'. מניסיון של המשפחה - היינו מאוד מרוצים מרכב דומה במהלך השנים האחרונות, ללא בעיות ומאוד נהיניתי לנהוג על המכונית. אתמול מצאתי אחת בסוכנות "דיל-קאר" בנשר, חיפה. 70,000 ק"מ, לבנה, ידנית, 2001, ראיתי רישיון - יד ראשונה מחברת תוכנה במרכז, מצורפת החותמת של מנהל הרכב של החברה. מבחינה חיצונית הרכב נראה טוב מאוד. לאחר החג אעשה נסיעת מבחן ואקח את הרכב לבדיקות. המחיר המבוקש - 47,000 ש"ח. האם למישהו ניסיון בקניית רכב מסוחר רכב? האם למישהו ניסיון עם"דיל-קאר"? למה אתם ממליצים לשים לב במהלך התהליך? אשמח לקבל יתרונות וחסרונות לעסקה כזו. תודה רבה.
הודעה אחרונה מאת Eranc, -
-
- אחראי פורום
- 26 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
טויוטה יאריס שנת ייצור 2000 מנוע 1000 סמ"ק גיר ידני 73,000 ק"מ יד ראשונה - פרטי איבזור סטנדרטי (ח"ח קדמיים, רדיו-טייפ וכו') ללא תאונות ספר טיפולים מלא דורשים עליה 50,000 ש"ח (לא גמיש), כאשר המחירון עומד על 47,000 ש"ח, להזכירכם! מה דעתכם על כך? האם להתעקש, או ש-3K מעל למחירון ליאריס כזו במצב 'מצוין' זה דבר שכיח? אני מתכוון לקחת אותה למכון בדיקה... על איזה מכון בדיקה אתם ממליצים באיזור חיפה והקריות? תודה לכם!
הודעה אחרונה מאת Guy, -
-
- 1 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום רב, מבקש המלצות על מכונים אמינים לבדיקת מכוניות משומשות לפני קניה באזור חיפה - קריות. בתודה מראש.
הודעה אחרונה מאת מקלארן F1, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום, האם בעקבות תחילת שנת הדגם החדשה בחודש מאי ישנה ירידה של מחירי המשומשות בחודש זה? אני מעוניין לקנות רכב משומש ותוהה האם מחיר ירד בעוד חודש שכן אוטומוטית הוא מתיישן בשנה אחת... תודה וחג שמח
הודעה אחרונה מאת razmel, -
-
- 0 תגובות
- 928 צפיות
שלום וחג שמח! רציתי לקבל חוות דעת על אלפא 147 מודל 2002 1.6 אני מעוניין לקבל מידע כללי על עלויות אחזקה בסיסיות, אמינות האלפות החדשות, ביטוחים, ובכלל מה שתוכלו לספר לי על האלפא המדהימה הזאת... תודה רבה וחג שמח!
הודעה אחרונה מאת noameshel, -
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום לכולם אני מתעניין ברכישת ב.מ.וו סדרה 3 שנת 90-89 (הדור השני?)או משנת 91-92 (הדור השלישי?) העדיפות היא ל320 או במקרה הטוב והנדיר ל325. אז ככה מעבר להבדלים בדגמים שאותם אני מכיר רציתי לברר על מחירי חלפים (שחיטה כמו שאומרים?) על מחירי ביטוח(גם די יקר להבנתי),חשוב לציין שהאחזקה תתבצע לבד ובעזרת היינס מטעמי כיף וחיסכון. עוד שאלה, יש בכלל סיכוי למצוא רכבים כאלה במצב סביר? מהחיפוש שביצעתי עד כה די התאכזבתי... רכבים שנראים כאלו עבר עליהם כול זמר מזרחי/סוחר סמים/רועה זונות בעשור האחרון. תודה על התגובות. רני
הודעה אחרונה מאת BMW_525_89, -
-
- 1 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום לכל חברי הפורום! כיום אני נוהג על פונטו ספייס 03', ולא מתלונן. אבל לאחרונה (ובעקבות חבר שלי שרכש) התחלתי להתעניין בהונדה הצ'בק 94' ידנית 1600 ESI, גם ביצועים טובים, גם מאוד אהבתי את המראה החיצוני. לפי מה שהבנתי ניתן להשיג כאלה במצב טוב ב35. מה שישאיר לי בערך 5K - 7K ממחירת הפונטו (מהשכרה, קילומראז' גבוה). אבל רציתי לדעת מה עלויות האחזקה שלה? האם יהיה שינוי מהותי מהפונטו? ואיך היא כאוטו באופן כללי מבחינת ביצועים אמינות וכו'. תודה.
הודעה אחרונה מאת אביעד, -
-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
שלום, עד כה חיפשתי לקנות מאזדה לאנטיס מליסינג שנת 2002~2001. אתמול ראיתי מיצובישי לנסר GLX 1.6 שנת 2000, אוט', יד ראשונה מפרטי, קילומטרז' 80000 (מחיר 50,000 ש"ח). האם תמליצו לי על מיצובישי או על מאזדה? איזה אוטו יהיה לי קל יותר למכור (בהתחשב בהבדלי מחירים/ליסינג/קלומטרז' גבוה יחסית של מאזדות מליסינג)?
הודעה אחרונה מאת Nakamichi, -
-
- 2 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
אני לוקח אלפא רומיאו לבדיקה איפה כדאי? אני מפתח תקווה-זמין לכל המרכז
הודעה אחרונה מאת מתן נחום, -
פיזו 205 1.1
מאת -Galant-- 2 תגובות
- 769 צפיות
כמו שהזכרתי בכותרת מדובר בפיז'ו 205 עם מנוע 1.1 דגם GL שנת 88 הרכב שמור ועבר 180000 רציתי לדעת האם המנועים 1.1 מוצלחים לעומת ה1.4 לגבי צריכת דלק של הרכב ונתונים...ממי שיכול ויודע... תודה נתי.
הודעה אחרונה מאת מצמץ, -
שאסי פגום
מאת solimaster-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 9 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
שלום, אני מעוניין לרכוש רכב טויטה קורולה 98, פול אוטומט, יד ראשונה.. בנתיים הכול טוב ויפה הבעיה היחידה היא שהשאסי של הרכב פגום והרכב קיבל 8% נכות (אחוזי פגיעה). הצלחנו להוריד אותו במחיר לארבעים אלף.. אבל אני לא בטוח שאני יודע מהי המשמעות של שאסי פגום. מה הסיכונים שלי מבחינה ביטוחותית וגם כמובן מבחינה כספית ? האם השאסי הפגום הוא כמו כרטיס כניסה לעולם של תיקונים וצרות לרכב? אשמח לקבל תשובה וכמובן חג שמח וכשר לכולכם! בכבוד רב, אלון
הודעה אחרונה מאת אייל, -
-
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
שלום! הייתי רוצה ח"ד על האוטו. מבחינת ביצועים, אחיזת כביש, נוחות...בקיצור הכל. אני יודע שמ0-100 זה לא הצד החזק שלו, אבל הוא די ספורטיבי לא? תודה רבה יונתן
הודעה אחרונה מאת מקלארן F1, -
-
-
- אחראי פורום
- 40 תגובות
- 4.3 אלף צפיות
שלום אחרי תקופה של הרבה זמן בלי אוטו ספורט אני מוכר את הפג'רו קינג ומעוניין ליקנות יד שניה האופציות הם 1 אודי טיטי (לא קווטרו) 2 לאון טורבו 3 הונדה טייפ אר, שזאת האופציה שאני נימשך אליה יותר 4 אימפרזה או גי טי או wrx 5 בקיצור כל אופציה עד 140 אלף אני לא איש מישפחה ולא אכפת לי אם האוטו נוח ליום יום אני רוצה ספורטיווית ללא פשרות עם שילדה טובה ובסיס טוב לשיפורים. תודה...יום טוב
הודעה אחרונה מאת MONTERO, -
-
- 6 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
יש לי 3 מכוניות בראש 1) אופל אסטרה GSI 2) מזדה MX3 3) טויוטה סיליקה אני צריך את הזרתכם שתגידו לי מה יותר טוב מבחינת 100-0?? מה יותר טוב מבחינת כוח סוס??? מבחינת יציבות ??? ועוד??
הודעה אחרונה מאת The Delusion, -
- 1 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
שנת 2002 מנוע 1800 ו-2000. ראיתי 2 רכבים מהסוג הנ"ל...אחת עם נפח מנוע 2000 ואחת נפח מנוע 1800..שניהם זהות לחלוטין חיצונית...ושניהן משנת 2002. האם מישהו מכם יכול לפרט יתרונות\חסרונות\המלצות מנסיון אישי או מחבר קרוב אם כדאי בכלל ללכת על דגם זה. שמעתי שחווית הנסיעה בדגם ה-4 דלתות היא איומה...האם זה נכון גם לדגם ה-5 דלתות? (כי מהישיבה בפנים שמתי לב בשוני מסויים) הרכב עם נפח מנוע 1800 עשה 90000 ק"מ - האם זה לא מוגזם יחסית? האם החלפת שרשרת הטיימינג קרובה? (אולי ב-100000 ק"מ??)אם כן קרובה אז כמה זה אמור לעלות בערך? אשמח לקבל פה הערות\הארות... תודה מראש
הודעה אחרונה מאת sronis, -
- 4 תגובות
- 1 אלף צפיות
אני מכיר מישהו שיש לו פולקסגוון והוא אומר שזה עירבוב של Golf ו Polo, משהו כזה. על האוטו רשום polo ובצד שמאל 16v . זה יבוא אישי .. מישהו מכיר משהו כזה ? אפשר פרטים על האוטו לפי הנותנים האילה? תודה
הודעה אחרונה מאת Guy, -
- 3 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
אני מתלבט בין 2-3 רכבים , רציתי לשאול , מה עלות אחזקה של גולף גם מבחינת טיפולים וגם מבחינת ביטוח , ואם ידוע על כל מיני "מחלות" שיש לרכב, מדובר על גולף שנת 2000 ,2000 סמ"ק ג'נריישן. תודה לעונים!
הודעה אחרונה מאת ultras_monkeys, -
-
- אחראי פורום
- 1 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום.. אני מעוניין לרכוש איביזב בקרוב... רציתי לדעת מה ההבדל בין שני הנפחים מבחינת ביצועים,דלק?? הבדלים כל כך משמעותיים? האוטו גם ככה לא כזה מהיר אז מה אתם אומרים? לחפש 1600? תודה מתן
הודעה אחרונה מאת razmel, -
-
- 6 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
רכב יד ראשונה שנת 83 80 אלף קילומטר לא עבר תאונות מצב מצוין כמו חדש בקושי נוסע עליה מה המחירון שלו ? רק לדעת לא מוכר אותה (: תודה ..
הודעה אחרונה מאת sronis, -
רכב קבריולט 1 2
מאת joker2k-
- אחראי פורום
- 16 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
המלצות אנשים המלצות לרכב קבריולט במחיר של עד 170K . יד שניה גם כן מתקבל בשמחה. אני לא מחפש פרקטיות, נטו פאן + פוזה. MX5 כרגע על הפרק, עוד המלצות בבקשה. כמו כן טויוטה MR-2 קשה מאוד מאוד להשיג, למרות שאני ישמח לרכב שכזה, למצוא אותה קשה מאוד.
הודעה אחרונה מאת ~VIPER~, -
-
אז ככה, חיפוש עשיתי, אבל בכתיבת צירוף המלים XSI 306 יש באג ונאמר כי המילים ארוכות או קצרות או שכיחות מידי. לכן: רציתי את חוות דעתכם על XSI שנת 95: 1. עלויות אחזקה משוערות. (יש לציין שהיא מחליפה קורולה ואני יודע שהיא לא קורולה, לכן הייתי שמח לתשובות ענייניות מניסיון של אנשים, אם אפשר כולל עלויות ודוגמאות; אני לא רוצה תשובות אינפנטיליות כמו: "אם אתה מחפש רכב זול לאחזקה קנה טויוטה"... עברנו את גיל 4!) 2. צריכת דלק משוערת (לא שזה קריטי). 3. הכי חשוב: הבנתי שחסר לרכב כוח. האם זה נכון? אשמח אם תרחיבו דעתכם בנושא. 4. לגבי כריות האויר: מומלץ לבודקן בחלק מהרכבים כעבור עשור. האם גם כאן זה כך? אם כן, איך בודקים? ...אה, ועוד משהו: עדיף ח"ד מאנשים שיש / היה להם את הר…
הודעה אחרונה מאת עומר ב, -
Volkswagen Toureg 1 2 3
מאת HoMbre-
- אחראי פורום
- 31 תגובות
- 3.6 אלף צפיות
התלבטתי בינו ובין ה- xc90 של וולבו. העפתי את הוולבו ונשארתי איתו (ובעיקרון גם הג'יפ של bmw x5 נשאר ברשימה(. את האוטו הזה אני קונה כביש-שטח לכל דבר ולטיולים משפחתיים... יש עוד 5 נפשות במשפחה. רציתי לשאול - האם האוטו הזה מתאים לי או לשקול דברים אחרים? ומה עם הג'יפ של במווה? מה אתם אומרים על האוטו הזה בכללי? תודה מראש
הודעה אחרונה מאת Spidey, -
-
-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 3.3 אלף צפיות
ישנן חברות שיש להם רכבים גם מליסינג אך גם מהשכרה. שם החברה הוא שם של חברה להשכרת רכב, איך יודעים אם מדובר בליסינג או בהשכרה?
הודעה אחרונה מאת morpheus1234, -
-
סיאט איביזה 1 2
מאת מתן נחום- 21 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
מצאתי איביזה בלוח פוקוס שנת 95, 1600 סמ"ק יד 2, עשתה 145 דיברתי איתו הוא רוצה עליה 17 וחצי...(יש לה מגנז) מה אתם אומרים: 1)על איביזה משנה זאת בכלל-אמינות-חשוב,מהירות,אקוסטיקה.... 2)ההצעה תודה מראש מתן
הודעה אחרונה מאת מתן נחום, -
- 3 תגובות
- 937 צפיות
שלום אני מעוניין לקנות רכב נפח מנוע 1600 שנה לא משנה לי... אבל שלא ירד מ 94 לא משהו טורבו, משפחתית חמודה או מכונית קטנה (כמו פג'ו 306 5 דלתות) אין לי מושג מה עומד לי בתקציב המעפן שלי.... בבקשה תעזרו לי! בתודה!
הודעה אחרונה מאת מתן נחום,
-
מי מחובר 4 משתמשים רשומים, 1 אנונימיים, 203 אורחים (הצג רשימה מלאה)
