שלום,
עד כה חיפשתי לקנות מאזדה לאנטיס מליסינג שנת 2002~2001. אתמול ראיתי מיצובישי לנסר GLX 1.6 שנת 2000, אוט', יד ראשונה מפרטי, קילומטרז' 80000 (מחיר 50,000 ש"ח).
האם תמליצו לי על מיצובישי או על מאזדה? איזה אוטו יהיה לי קל יותר למכור (בהתחשב בהבדלי מחירים/ליסינג/קלומטרז' גבוה יחסית של מאזדות מליסינג)?