Jump to content

מיכל

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

הנקודות של מיכל

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

10

מוניטין

  1. היי תודה על התגובה. בדקתי לפי מחירון לוי יצחק לדגמי 2000: קורולה 66,000 ש"ח / לאנטיס 60,000 ש"ח / לנסר 50,000 ש"ח האם בשקלול של איכות ומחיר לנסר לא עדיפה ?
  2. שלום, עד כה חיפשתי לקנות מאזדה לאנטיס מליסינג שנת 2002~2001. אתמול ראיתי מיצובישי לנסר GLX 1.6 שנת 2000, אוט', יד ראשונה מפרטי, קילומטרז' 80000 (מחיר 50,000 ש"ח). האם תמליצו לי על מיצובישי או על מאזדה? איזה אוטו יהיה לי קל יותר למכור (בהתחשב בהבדלי מחירים/ליסינג/קלומטרז' גבוה יחסית של מאזדות מליסינג)?
×
×
  • תוכן חדש...