Jump to content

Eranc

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

הנקודות של Eranc

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

10

מוניטין

  1. מה דעתכם על סיאט איביזה מ 2001, ידנית, 78000 ק"מ? דיברתי עם אנשים והם אומרים שבכסף הזה אפשר לרכוש רכב יותר מתקדם. נהגתי בו והיה נחמד, תיבת הילוכים קצת קשה (לא חלקה כמו של האקסנט). האם קשה למכור אותו? האם ערכו יורד מהר? אם לא זה - מה מומלץ יותר - בשוק בו באמת קשה לי למצוא רכב שמוצא חן בעיניי - וגם לסמוך על הבעלים שלו?
  2. שלום, כבר זמן רב אני מחפש יונדאי אקסנט ידנית מ 99' - 01'. מניסיון של המשפחה - היינו מאוד מרוצים מרכב דומה במהלך השנים האחרונות, ללא בעיות ומאוד נהיניתי לנהוג על המכונית. אתמול מצאתי אחת בסוכנות "דיל-קאר" בנשר, חיפה. 70,000 ק"מ, לבנה, ידנית, 2001, ראיתי רישיון - יד ראשונה מחברת תוכנה במרכז, מצורפת החותמת של מנהל הרכב של החברה. מבחינה חיצונית הרכב נראה טוב מאוד. לאחר החג אעשה נסיעת מבחן ואקח את הרכב לבדיקות. המחיר המבוקש - 47,000 ש"ח. האם למישהו ניסיון בקניית רכב מסוחר רכב? האם למישהו ניסיון עם"דיל-קאר"? למה אתם ממליצים לשים לב במהלך התהליך? אשמח לקבל יתרונות וחסרונות לעסקה כזו. תודה רבה.
  3. שלום רב, מבקש המלצות על מכונים אמינים לבדיקת מכוניות משומשות לפני קניה באזור חיפה - קריות. בתודה מראש.
×
×
  • תוכן חדש...