שלום,
כבר זמן רב אני מחפש יונדאי אקסנט ידנית מ 99' - 01'. מניסיון של המשפחה - היינו מאוד מרוצים מרכב דומה במהלך השנים האחרונות, ללא בעיות ומאוד נהיניתי לנהוג על המכונית.
אתמול מצאתי אחת בסוכנות "דיל-קאר" בנשר, חיפה. 70,000 ק"מ, לבנה, ידנית, 2001,
ראיתי רישיון - יד ראשונה מחברת תוכנה במרכז, מצורפת החותמת של מנהל הרכב של החברה.
מבחינה חיצונית הרכב נראה טוב מאוד. לאחר החג אעשה נסיעת מבחן ואקח את הרכב לבדיקות.
המחיר המבוקש - 47,000 ש"ח.
האם למישהו ניסיון בקניית רכב מסוחר רכב? האם למישהו ניסיון עם"דיל-קאר"?
למה אתם ממליצים לשים לב במהלך התהליך?
אשמח לקבל יתרונות וחסרונות לעסקה כזו.
תודה רבה.