Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מחפש רכב שני ב 50K+-


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7735 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

אני מחפש המלצה לרכב שני, קטן, באזור ה50 אלף +-, שנתון 2000+.

חשוב שהרכב יהיה חסכוני (תיקונים,צריכת דלק)

בטיחותי,

אוטומטי,

חשבתי על רנו קליאו בתור אופציה, מה אתם אומרים?

 

תודה.

"It's always funny until someone gets hurt...

...and then it's absolutely friggin' hysterical!"

פורסם

אני תומך בדעה שלך קליאו נותנת את מה שאתה מחפש,אני אישית לא נהנתי לנהוג בה היא הרגישה אנמית מידי

לעומת זאת פולו או יאריס יכולות להיות עוד אופציות ששווה לשקול אותם

 

 

חג שמח.

A MACHINE , KEPT ALIVE BY HIS LOVE

פורסם

מניסיוני האישי ולמיטב ידיעתי רנו קליאו אינה נהנית מאמינות גבוהה.

תנסה יפנית קטנה. טויוטה יאריס טובה אך יקרה.

פורסם

אין לי תקציב ליאריס,

מה עדיף, קליאו B או 206?

"It's always funny until someone gets hurt...

...and then it's absolutely friggin' hysterical!"

פורסם

לפי ידעתי טוב בשבילך

פיזו 206 היא טובה מאד

רנו לא לקחת כי חלקים שלו יקר מאשר פיזו

פיאט לא לקחת חבל על הזמן רואים במוסך !!

שיהיה לך חג שמח קנייה נעימה

פורסם

אוטו קטן ב50K שנת 2000, יש כמה אופציות :

 

אופל טיגרה

פג'ו 206

רנו קליאו B

אופל קורסה

פורד פיאסטה

פולו

 

אתה יכול לעשות את זה הרבה יותר קל ולעשות חיפוש גם בפורום פה

וגם במחירון רכב של יצחק לוי " לפי תקציב "

פורסם

אופל טיגרה לא נכנסת לתקציב,

במידה ואני מחליט ללכת על ידני, שווה לשקול את הקליאו?

"It's always funny until someone gets hurt...

...and then it's absolutely friggin' hysterical!"

פורסם

עם ניסיון נרחב עם שני הדגמים קליאו 1.4 אוטומטית (16V) ו 206 1.4 אוטומטית, אני ממליץ בחום למצוא אופציות אחרות.

 

שתיהן לא נהנות ממוניטין אמינות טוב כלל וכלל (אם כי כמו בכל דבר יש יוצאים מן הכלל) , אני עדיין דבק בדיעה שרכב צרפתי ותיבה אוטומטית זה מתכון לצרות. וזה שיש אחד שלא היו לו אף פעם צרות עם ה206 שלו שנת 2000, אוטומטית, הכול טוב ויפה (כנראה הוא שכח לציין ממוצע של 5000 ק"מ בשנה....) - כמובן שהרכב והאדם המדובר שניהם פיקטיביים, ונלקחו לשם דגמא.

 

אז או שתתפשר על רכב ידני, ואז ההיצע יהיה רחב מאוד,

או שתמצא אופציה אחרת.

 

בהצלחה,

 

גיא

×
×
  • תוכן חדש...