Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אלפא 145 מנוע 1700, מה אומרים?


מקלארן F1
שימו לב! השרשור הזה בן 6971 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

רכב נחמד לאללה חזק במחיוד יחסית למנוע 1700 לאח שלי הייתה אחת כזו אחלה של רכב מבחינת נהגיה כוח יציב מרווח אבל והנה באה האבל אח שלי מכונאי רכב והוא בסוף החליט שזה רכב שצריך לטפל בו יותר מדיי לכן מכר אותה ואגף הרכב סחיר והוא נמכר כמו כל רכב ספורט יש לו דרישה בשוק

106 ראלי -VR-6 - V-5 -- קינג קצר-- MGVVC-נמכרו

wv-v6 גולף + WRX- GTI306 *GTI -נמכרו

נמכרה ---Sti

clio sport כיום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בעייה נפוצה בדגם זה ובכלל באלפא היא אמינות!

 

אם אתה לא רוצה לבלות במוסך יותר מהכביש תחשוב על אופציה נוספת..

חוץ מבעיה זאת הוא אוטו מהיר ,ביצועים נחמדים ביותר

מתן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בעייה נפוצה בדגם זה ובכלל באלפא היא אמינות!

 

אם אתה לא רוצה לבלות במוסך יותר מהכביש תחשוב על אופציה נוספת..

חוץ מבעיה זאת הוא אוטו מהיר ,ביצועים נחמדים ביותר

מתן

אני משער שאתה אומר זאת לאחר שנהגת והיו בבעלותך מספר אלפות, שלאורך שנים של בעלות גיבשת את הדעה המלומדת שלעיל. ה-145/6, והדגמים שבאו אחריהן אינם חורגים, מבחינת אמינות, ממכוניות אירופאיות בנות גילן. כמובן שיש לתת את הדעת למכוניות שהוזנחו, כמו שיש לתת את הדעת לכל רכב שהוזנח. מעבר לכך, ולמערכת חשמל רגישה מעט אין שום בעיות מיוחדות, גם אם זו לא טויוטה קורולה.

הערות מסוג "מבלה יותר במוסך מאשר על הכביש" אינן יאות לפורום המכבד את עצמו, ולכותב בר דעת ונימוס אלמנטריים, ביחס לכל רכב.

לגופו של עניין, הרכב אינו מהיר באופן מיוחד בהאצה מהמקום, אך סביר ביותר בהאצות ביניים, בשל הילוכים בעלי יחסי העברה השומרים את המנוע בתחום היעיל. זאת, מן הסתם, על חשבון צריכת הדלק. ההתנהגות מאוזנת, מהנה וסלחנית. ההגה מתקשר, אם כי לא ברמה של ZX ו-306. בוודאי יותר מכל יפנית או אירופאית אחרת, פרט למוזכרות לעיל. הרכב מהודר למדי. תנוחת הישיבה איטלקית טיפוסית - רגליים צפופות וידיים מתוחות (ביחס). הדוושות דורשות זמן להתרגל אליהן, אך נוחות לביצוע "עקב בצד אגודל".

בסה"כ מדובר ברכב נחמד, המשלב לא רע את הפן הספורטיבי עם השימושי, ולא מתנחל במוסכים בניגוד לדעה הרווחת.

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6971 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...