לאור ההמלצות שלכם רכשתי קןמפוננט מורל 5 ורבע.
אני לפני רכישת רדיו דיסק חדש של פיוניר. על איזה דגם אתם ממליצים, חשוב לי מכשיר MP3 בעל הגברה ואיכות צליל ללא פשרות,לא חשובה לי התצוגה (דולפינים כרישים צלופחים וכל מיני שטויות)
התקציב עומד על 750 ש"ח ואני לא מתכוון לשדרג את המערכת בעתיד.
אין לי צורך במגבר סאב או רמקולים אחוריים.
הרכב הוא פיאסטה דינמיק ולכן הוא בעל חלל פנימי קטן לעומת רכבים אחרים כך שאני מניח שההגברה של רדיו דיסק בלבד תספיק.
תודה למשיבים.