היום בדקתי (לא במכון) רכב מסוג פיאסטה youth מודל 97 יד ראשונה מנוע 1300 עם 103 אלף ק"מ.לרכב היסטוריית טיפולים במוסך מורשה מרגע לידתו.
חיצונית ופנים הרכב די שמורים, ובנסיעה הרכב שקט ומגיב יפה למרות שהוא לא זריז במיוחד.
מחירון הרכב 17,500 לאחר דין ודברים סגרנו על 10,000 ש"ח בגלל מזגן לא תקין.
מה דעתכם? עדיין יש באפשרותי להתחרט.
אגב הרכב לא פורסם עדיין למכירה .