Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב ראשון עד 85K


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7731 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

אני צריך המלצה לרכב לצעיר (בן 17+)

עם הנתונים הבאים:

שנתון 2000+

אוטומט

בטוח

ממש לא מחפש מהירות

ושיהיה פוזה

 

תודה רבה :)

יש כמה מכשירים מכניים שמגבירים את הגירוי המיני, בעיקר אצל נשים

 

המרכזי ביניהם הוא המרצדס

 

פורסם

חשבתי אולי על אופל טיגרה אוט' שנת 2000 66K

אם תיהיה מוכן להתגמש ל 87K יש פג'ו 206 קבריולט

ועוד רעיון נחמד יהיה בפג'ו 206 סקיי ליין

רנה דקארט אמר:אני חושב משמע אני קיים

גארי קספרוב אמר:אני טוב כי אני חושב 5 מהלכים קדימה

זיגמונד פרויד אמר:כשאתה חושב על משהו תחשוב עליו דרך כל 4 הכיונים ולא דרך כיון אחד הכיון הישיר

פורסם

אני מפונק ועצלן

אני רוצה אוטומט בגלל הנוחות אני מפצה את הכיף במערכת

יש כמה מכשירים מכניים שמגבירים את הגירוי המיני, בעיקר אצל נשים

 

המרכזי ביניהם הוא המרצדס

 

פורסם

טייגרה ממש לא קטנה לחץ

וה206 קבריולט איזה שנתון זה?

תודה רבה

יש כמה מכשירים מכניים שמגבירים את הגירוי המיני, בעיקר אצל נשים

 

המרכזי ביניהם הוא המרצדס

 

פורסם

מה אתה אומר על יונדאי קופה ? יש להם מנוע 2 ליטר אוטומט אם אני לא טועה. וזה רכב פוזה.

אתה יכול למצוא כאלה בשנות 2000+ באיזור ה 70K

סיאט איביזה FR טורבו 2005 צהובה 8-)

פורסם
אני מפונק ועצלן

אני מעריך אותך על הכנות :smile:

 

טוב פיג'ו 206 cc זה די שיא הפוזה...

אבל אם אתה אומר מערכת אז אני מניח שהכוונה היא בבגאז'.. אבל בבגאז' נמצא הגג... או שאולי זה לא מפריע? תקנו אותי אם אני טועה..

It's time to kick ass and chew bubble gum, and I'm all outta gum..

פורסם

ומתי שהגג נכנס פנימה אין שום מקום למערכת?

יש כמה מכשירים מכניים שמגבירים את הגירוי המיני, בעיקר אצל נשים

 

המרכזי ביניהם הוא המרצדס

 

פורסם

שהגג נכנס לתא המטען נותר דיי מקום למערכת שתגרום לאשכיך לנקש זו בזו בעליצות מופרכת :)

הגג נכנס החלק העליון של תא המטען וזה מופרד משאר תא המטען.

 

לפי הקריטריונים שציינת 206CC תתאים לך מאד...

תוכל למצוא שנתון 2000 ואפילו 2001 1600 אוטומטית 110 כ"ס אבל כמו שאמרת לא ממש מעניין אותך המהירות ככה שאם זה רק פוזה עדיף שתהיה איטי שכווווולם יראו :)

 

רכב מהנה מאד גם בנסיעה וגם מושך בנות בצורה מטורפת (שטחיות אבל ללילה או שנים זה מספיק בהחלט ;) )

 

אז שיהיה בהצלחה

 

אלירן

אלירן לוק

Citroen ZX Volcane

למכירה :(

0526599998

פורסם

בחיי עוד שניה ואני מקבל בחילה ומקיא על כל השירשור הזה

הייתם מציעים לו לעשות ניתוח פלסטי להפוך לאישה וגמרנו למה לגרום לו את כל הסבל הזה

 

חברה פיז'ו 206 על כל דגמיה זה רכב לכוסיות בלבד

אני מוכן להתפשר על הגירסאת RC וגם זה בקושי

הרכב פשוט זועק את המילים ''אני כוסית''

 

יש הרבה מכוניות טובות שלצערי לא עולה לי עכשיו שום אפשרות לראש

כשיש לך דאבל וופר 8 אינצ' בכל דלת אתה מתחיל לחשוב פעמיים,

אם בכלל אתה צריך לשים סאב.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=455879

פורסם

מה רק פוזה מעניין אותך !? לא איכפת לך בכלל איך האוטו יסע , ביצועים , אמינות ועוד ?

 

קנה גולף 3 דלתות, שים לה קיט חצאיות נמוכות + ג'אטנים 20 אינץ + פנסי לדיים וסאן רוף.:mm_nah:

 

במקומך הייתי חושב פעמים לפני ומשנה את הדרישות .:wink:

 

כפיר

פורסם

ב.מ.וו אתה ממש נסחף...

לפיג'ו יש אחלה רכבים ואחד מהם זה ה206 לדגמיה..

 

ואני אישית, ואני חושב שגם אורן, עברתי כמה חוויות נהיגה עם הרכב הנ"ל (הרכב של יגאל הרוסי נהוג בידי יניב) והרכב סיפק הנאה לא מועטה (ללא כח אבל עדיין הנאה).

 

אבא שלי קיבל את ה206 1400 אוטומטית מהעבודה (כירכרה עם מקסימום פינצ'ר או שתים שמושכים אותה) ואני אומר לך שבסל"ד הנכון ובפניה הנכונה הרכב מניב תוצאות לא רעות בכלל (כל עוד אתה אדם מאמין באמונה שלמה כי המעט מאד כח שיש לו לא יעלם לך באמצע בגלל איבוד מהירות וזמינות)

 

בכל אופן אם הרכב שהוא מחפש זה "פוזמוביל" ה206CC רכב מושלם!

אמרת בעצמך.. רכב כוסיות...

כוסיות רוצות כזה רכב והן מחוברות למציאות ויודעות כי לא יקבלו במתנה לחג אחת כזאת ולכן אין להן בעיה לפעול קצת לטובת הנהג החתיך..

 

נ.ב.

אורן אם בנהגים חתיכים עסקינן, אני יותר חתיך ממך.. ;)

 

 

אדון ב.מ.וו 525 לפי מה שהבנתי מכתיבתך פה אתה אשדודי אז אתה מבין כולם אמור להבין כמה האשדודיות השטחיות שלנו אוהבות את הרכב הזה.

 

 

ולידידי הרוכש בפוטנציאל, אם וכאשר תרכוש את הרכב ותתקל בבעיה למצוא כוסיות דבר איתי אני יקשר בינך לבין אורן הוא ידאג לך.. :)

 

 

המשך ערב נעים

 

אלירן

אלירן לוק

Citroen ZX Volcane

למכירה :(

0526599998

פורסם
ב.מ.וו אתה ממש נסחף...

לפיג'ו יש אחלה רכבים ואחד מהם זה ה206 לדגמיה..

 

ואני אישית, ואני חושב שגם אורן, עברתי כמה חוויות נהיגה עם הרכב הנ"ל (הרכב של יגאל הרוסי נהוג בידי יניב) והרכב סיפק הנאה לא מועטה (ללא כח אבל עדיין הנאה).

 

אבא שלי קיבל את ה206 1400 אוטומטית מהעבודה (כירכרה עם מקסימום פינצ'ר או שתים שמושכים אותה) ואני אומר לך שבסל"ד הנכון ובפניה הנכונה הרכב מניב תוצאות לא רעות בכלל (כל עוד אתה אדם מאמין באמונה שלמה כי המעט מאד כח שיש לו לא יעלם לך באמצע בגלל איבוד מהירות וזמינות)

 

בכל אופן אם הרכב שהוא מחפש זה "פוזמוביל" ה206CC רכב מושלם!

אמרת בעצמך.. רכב כוסיות...

כוסיות רוצות כזה רכב והן מחוברות למציאות ויודעות כי לא יקבלו במתנה לחג אחת כזאת ולכן אין להן בעיה לפעול קצת לטובת הנהג החתיך..

 

נ.ב.

אורן אם בנהגים חתיכים עסקינן, אני יותר חתיך ממך.. ;)

 

 

אדון ב.מ.וו 525 לפי מה שהבנתי מכתיבתך פה אתה אשדודי אז אתה מבין כולם אמור להבין כמה האשדודיות השטחיות שלנו אוהבות את הרכב הזה.

 

 

ולידידי הרוכש בפוטנציאל, אם וכאשר תרכוש את הרכב ותתקל בבעיה למצוא כוסיות דבר איתי אני יקשר בינך לבין אורן הוא ידאג לך.. :)

 

 

המשך ערב נעים

 

אלירן

בזה אתה צודק לגמרי הרכב הזה כמו מגנט אטומי לכוסיות

אני חושב שגם צרלי צפ'לין היה מצליח להשיג כוסיות ברכב כזה...

 

אבל עדיין לא הייתי קונה כזה רכב לעצמי

מקסימום לאישה והייתי מוסיף לה עוד כמה שיפורים במסווה שהיא תוכל לזיין בפתיחות את כל הערסים

שיש לנו באשדוד עם הלאנטיס והלסופר לאנסר של ההורים המסכנים שלהם

ואז הם ישארו בפה פעור כשהם ברמזור והיא כבר תהיה איתי במיטה... :-P

 

פאק אני חושב שנירדמתי לרגע...

כשיש לך דאבל וופר 8 אינצ' בכל דלת אתה מתחיל לחשוב פעמיים,

אם בכלל אתה צריך לשים סאב.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=455879

×
×
  • תוכן חדש...