Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

איביזה GTI


aa123
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7731 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום!

 

סיאט איביזה GTI 1800 שנת 96 - ביצעתי חיפוש אך טבעתי די מהר...

 

מה דעתכם? איך הביצועים? אמינות? צריכת דלק?

 

תודה מראש, ותמיד לזכור את האמרה: "אין חכם כבעל ניסיון". אני גם זוכר אותה, ולכן הייתי מעדיף לשמוע דעות מבעלים (בהווה/לשעבר) של הרכב.

פורסם

נ ד י ר מאוד למצוא אותה... נסה להוסיף קצת כסף וללכת על ה-1998 מנוע 2000 שגם ממנה השוק לא מוצף, אבל הסיכוי למצוא אותה יותר טוב...

פורסם

1800 ?!

 

אולי אתה מתכוון ל2000 - 115 כ"ס על קצת יותר מטון.

 

אוטו מיושן ורגיל שום דבר מיוחד.

 

דניאל.

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם

אני מתכוון ל-1.8 150 כ"ס.

 

ד"א, הנתונים בפארקרס אומרים שלרכב משנת 95 יש מנוע 2000 עם 150 כ"ס... יש למישהו תשובה לתעלומה??

פורסם

תבדוק במחירון אם בכלל היה בארץ איביזה 1.8 טורבו 150כ"ס, (אותו מנוע כמו ב אאודי A3) לפני שנת 2001.

 

כי לפני זה היה לדגם הספורטיבי של האיביזה מנוע 2.0 ליטר בלי טורבו, שמגיע ל150 כ"ס. (אבל אין לו מומנט חזק בסל"ד נמוך כמו ל 1.8 טורבו, ואי אפשר לשפר אותו באותה קלות).

מקווה שפתרתי לך את ה"תעלומה המיסתורית"...

פורסם
אני מתכוון ל-1.8 150 כ"ס.

 

ד"א, הנתונים בפארקרס אומרים שלרכב משנת 95 יש מנוע 2000 עם 150 כ"ס... יש למישהו תשובה לתעלומה??

זאת לא תעלומה.

בין שנים 94-98 נמכרה איביזה GTI עם מנוע 2,000 , 8 שסתומים ו 115 כ"ס.

 

על ה 1.8GTI עדיין לא שמעתי, אבל אני בטוח שהיא לא עם 150 כ"ס.

Back to the original - NC again.

פורסם

לטיבי:

 

 

קודם כל תודה על התגובה.

שנית, תבדוק בפארקרס.

 

ד"א - מה יש לך לאמר על הקופרה? איך צריכת הדלק והאמינות? אשמח אם תביא לי דוגמאות לכמה הוצאת...

פורסם

אני לא צריך לבדוק בפארקרס, אני כבר יודע מה יש שם.

מנוע 2.0 עם 115 כ"ס, או מנוע 2.0 עם 150 כ"ס.

על ה 1.8 לא שמעתי, וגם לא רשום שם.

(אפילו נכנסתי עכשיו בשביל לבדוק שוב, ואכן לא מוזכר שם 1.8GTI).

 

 

מה יש לי לאמר על הקופרה? כבר רשמתי עליה פה בעבר, אם אתה צריך עוד דברים תשאל בכיף.

לגבי צריכת דלק ואמינות,

צריכת דלק בבין עירוני מגיעה ל 1/12.

בתוך העיר 1/10 או משהו כזה.

למשל אצלי באיביזה, לפי מחשב הדרך, צריכת הדלק ב 2700 ק"מ האחרונים זה ליטר ל 11.5 ק"מ.

אמינות - אין לי משהו מיוחד להגיד. לי היא הייתה אמינה למדיי. אני מכיר עוד מישהו עם איביזה כמו שלי וגם שלו היא אמינה.

Back to the original - NC again.

פורסם

אז עדכון:

 

בדקתי שוב בפארקרס ובעוד מקומות ודגם 96 מגיע עם מנוע 1.8 16V שמספק 130 כ"ס. ניתן להיכנס לפארקרס בזה הרגע ולהיווכח!!

 

ד"א, אם הייתם מחפשים רכב כזה והוא יוצא בבדיקה בסדר, האם הייתם נרתעים מהעובדה שהוא יד רביעית?

פורסם

מתעלק על התרד

אם כבר איביזה gti אז איזה עדיפה מבחינת ביצועים? נוחות? והיציבות שלה?(דלק והנוחות לא כל כך קריטי

כי אוטו ספורט לא קונים בשביל לחסוך בדלק או להנאות מנוחות)

באיזה דור המנוע מוגדש? ואותן נתונים אם אפשר גם על הקופרה ?

תודה מראש

רק דגים מתים שוחים עם הזרם.

הכלה 205 1.4 :-D

מחפש רדיו דיסק(מומלץ MP3)-ה"פ

פורסם

כשיש אור אדום ברמזור,גם STI וחיפושית 69' יוכלו לעמוד זה על יד זה...

Fiat Tipo Media 1.4Ei 1994

Citroen Xsara 2001 1900 Diesel

Opel Corsa 2000 1200

פורסם

אתה מדבר על הספקים של מנועי ה16v.

 

2.0 16v מפיק 150 כ"ס,מנוע ה1.8 16v מפי' 130 כ"ס,לפי מיטב ידעתי בארץ מסתובבות איביזות עם 8 שסתומים שזה אומר מנוע 1.8 עם 90 כ"ס ו2.0 עם 115 כ"ס,זה מה שיש.

×
×
  • תוכן חדש...