Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7709 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

 

אני רוצה עכשיו לרכוש רכב מסחרי קטן והגעתי לשלוש אופציות:

- סיטרואן ברלינגו

-רנו קנגו

- פורד קונטקט

 

הדברים שחשובים לי הם:

-וו גרירה

-נוחות

- כושר גרירה טוב

- צריכת דלק נמוכה

 

ידני/אוטומטי תמליצו אתם

 

נ.ב.

לקנות לא חדש.

to finish first first you have to finish

פורסם

יש לך תקציב?

 

ד"א כשאתה גורר נגרר מלא- כל רכב חסכוני יתחיל לצרוך דלק יותר מהרגיל- במיוחד אם תתחיל לרדוף אחר אופנועים(מעל 100 קמ"ש)..

 

תבדוק גם את האפשרות של סיאט אינקה...

תמונות של האינקה:

http://www.makro-auto.ro/Seat%20inca.JPG

http://www.trader.pl/images/pl/big_images/seat_inca_3.jpg

פורסם

בכל המבחנים שנעשו באוטו הברלינגו ניצח בקביעות, אך שהגיע הקונקט הגיעו למסקנה הבאה: לעבודה נטו קח את הקונקט, לעבודה ומשפחה קח את הברלינגו.

 

ובכלל אם הייתי מדלל מכונית מהרשימה אז הייתי מדלל את הקנגו כי אין לה ממש מה להציע מול הברלינגו והקונקט. היא הפחות מרווחת ועם כושר העמסה הנמוך ביותר.

 

עכשיו אם משווים את הפרמטרים שלך בין הברלינגו לקונקט נגיע למסקנות הבאות.

 

וו גרירה- לשניהם אפשר לחבר לא?

נוחות- יתרון לברלינגו.

כושר גרירה- לשניהם יש 90 כ"ס אך לקונקט יש טורבו ומעט יותר מומנט בסל"ד יותר נמוך אבל מצד שני הברלינגו מגיע ל-100 תוך 13.4 שניות והקונקט תוך 16.3

צריכת דלק ע"פ נתוני יצרן- ברלינגו: עירוני- 13.6 משולב- 17.2 בין עירוני- 20

קונקט: עירוני- 12.6 משולב- 15.3 בין עירוני- 17.2

 

תעשה את השיקולים שלך ותבחר במה שמתאים לך.

פורסם

תריץ חיפוש. היו המון דיונים על הרכבים האלו.

 

באופן כללי תמיד כדאי להריץ חיפוש בייעוץ לראות אולי כבר היה דיון זהה לשאלה שאתה מתכוון לשאול, ויענה לך על כל השאלות. במידה ולא מצאת תשובה, תפתח שירשור חדש, ישמחו לעזור לך.

 

גיא

פורסם

כנ"ל יש גם את האחות התאומה של ברלינגו , הפרטנר

הביצועים שלו זהים לשל ברלינגו אבל קצת יותר זול ..

פורסם

ממליץ על הפרטנר.

לאבי היה אחד כזה למשך חודש, והרכב הפגין אמינות טובה, נוחות, סיבולת בדרכים קשות, וחסכוניות.

הנוסחה של דיזל עם גיר ידני תחסוך לך המון כסף.

 

כושר העמסה ומרחב פנימי גדול עושים אותו למועמד המושלם.

אין כל בעיה לחבר וו-גרירה, כל מה שצריך לעשות (אם אני זוכר נכון) זה ללכת למתקין מורשה ממשרד התחבורה, ולאחר מכן לשנות זאת ברישיון הרכב לאחר סיום ההתקנה.

עברתי לכתובת חדשה

(יותר מדי בעיות בהתחברות-משתמש).

פורסם

לדעתי הקונקט הוא המוצלח ביותר בחבורה.

 

מנוע טורבו דיזל מתקדם וחזק, גדול יותר מהמתחרים ובעל התנהגות הכביש המוצלחת ביותר.

 

כמו כן, שמעתי ממישהו שהיו בבעלותו קנגו וברלינגו וכרגע קונקט, שממנה הוא הכי מרוצה.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם
לדעתי הקונקט הוא המוצלח ביותר בחבורה.

 

מנוע טורבו דיזל מתקדם וחזק, גדול יותר מהמתחרים ובעל התנהגות הכביש המוצלחת ביותר.

 

כמו כן, שמעתי ממישהו שהיו בבעלותו קנגו וברלינגו וכרגע קונקט, שממנה הוא הכי מרוצה.

 

איתמר.

אולי התכוונת אליי...?

 

ללא ספק הקונקט הוא המוצלח בחבורה אם כי הפחות נוח.

 

מהקנגו תתרחק כמו מאש.

 

גם הברלינגו לא אמינה במיוחד וזה בלשון ההמעטה.

 

בינתיים הקונקט עם 80 אלף ולא עשתה בעיות בכלל, ואני מכיר קונקטים עם יותר. זהו רכב אמין ביותר.

במחינת צריכת הדלק - נראה לי שכולם זהים פחות או יותר. אך הקונקט פחוטת מתאמץ במעמס, לכן נראה לי שהוא צורך פחות.

 

בהצלחה.

איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה - העוגה ?

×
×
  • תוכן חדש...