Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7714 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אוטו אמין מהיר וחזק ?

אם אתה מתלבט בין האיביזה לגולף תילך על הגולף GTI לדעתי היא עדיפה על האיביזה טורבו בהרבה פרמטרים למרות שזה עניין של טעם , אני אישית אוהב מאוד את הצורה של הגולף אבל יש כאלה שיגידו שאיביזה עדיפה כי היא גם יפה וגם רואים אותה פחות על הכביש.

אבל חוץ מי זה יש לך מכוניות הרבה יותר מהירות חזקות כמו אימרזה GT שתוכל לעמוד בתקציב שלך.

פורסם
אוטו אמין מהיר וחזק ?

אם אתה מתלבט בין האיביזה לגולף תילך על הגולף GTI לדעתי היא עדיפה על האיביזה טורבו בהרבה פרמטרים למרות שזה עניין של טעם , אני אישית אוהב מאוד את הצורה של הגולף אבל יש כאלה שיגידו שאיביזה עדיפה כי היא גם יפה וגם רואים אותה פחות על הכביש.

אבל חוץ מי זה יש לך מכוניות הרבה יותר מהירות חזקות כמו אימרזה GT שתוכל לעמוד בתקציב שלך.

 

תוכל להגיד באילו פרמטרים היא עולה על הגולף ?

מעניין אותי לדעת אם אתה מדבר מניסיון...

 

ולגבי האימפרזה GT , הוא ביקש אוטו אמין , ושלא יעשה הרבה בעיות

זאת אומרת שהכיס שלו לא מספיק עמוק בשביל לעמוד בהוצאות מיותרת כמו חיישן פה חיישן שם

צ'ק אנג'ן פה וצ'ק אנג'ן שם...

 

בנוסף , האחזקה של האימפרזה , היא ב-ש-מ-י-י-ם,

בדיוק עכשיו חבר שלי החליף באימפרזה שלו GT 99

בלמים ... צלחות של TAR-OX F2000

ורפידות CORSA

עלות של 4000 שקל

 

בכל מקרה, אל תכניס ראש בריא למיטה חולה, ואם אתה נהג חדש, בכלל אל תחשוב על האימפרזה...

גם אני בזמנו חשבתי על אימפרזה וירדתי מהר מהנושא.

Greddy Type S - טעם החיים 8)

פורסם
תוכל להגיד באילו פרמטרים היא עולה על הגולף ?

מעניין אותי לדעת אם אתה מדבר מניסיון...

 

ולגבי האימפרזה GT , הוא ביקש אוטו אמין , ושלא יעשה הרבה בעיות

זאת אומרת שהכיס שלו לא מספיק עמוק בשביל לעמוד בהוצאות מיותרת כמו חיישן פה חיישן שם

צ'ק אנג'ן פה וצ'ק אנג'ן שם...

 

בנוסף , האחזקה של האימפרזה , היא ב-ש-מ-י-י-ם,

בדיוק עכשיו חבר שלי החליף באימפרזה שלו GT 99

בלמים ... צלחות של TAR-OX F2000

ורפידות CORSA

עלות של 4000 שקל

 

בכל מקרה, אל תכניס ראש בריא למיטה חולה, ואם אתה נהג חדש, בכלל אל תחשוב על האימפרזה...

גם אני בזמנו חשבתי על אימפרזה וירדתי מהר מהנושא.

כן אני מדבר מניסיון

לגבי עלות אני לא יודע מה איתך אבל שהולך חיישן בגולף וכל שאר הדברים שרשמת אתה יודע כמה זה עולה ? עם לא אז אל תדבר כי זה עולה הרבה יותר ממכוניות יפנית זה בטוח . וכן הבלאי בגולף GTI הוא גם יחסית גדול זה אוטו שנחשב אוטו ספורט. ולדעתי הוא עולה בכמה פרמטרים על האיביזה : שהם ישיבה על הכביש ( ברור שיש מכוניות שיושבות יותר טוב אבל הכל זה יחסי ) ומבחינת מראה.

אני גם בדעה שלך שאם הוא נהג חדש שלא יקנה אימפרזה , ואפילו הGTI והאיביזה מכוניות מהירות מידי לנהג חדש.

אם בא לך להגיב חבל להרוס את הדיון נדבר בפרטי.

פורסם
כן אני מדבר מניסיון

לגבי עלות אני לא יודע מה איתך אבל שהולך חיישן בגולף וכל שאר הדברים שרשמת אתה יודע כמה זה עולה ? עם לא אז אל תדבר כי זה עולה הרבה יותר ממכוניות יפנית זה בטוח . וכן הבלאי בגולף GTI הוא גם יחסית גדול זה אוטו שנחשב אוטו ספורט. ולדעתי הוא עולה בכמה פרמטרים על האיביזה : שהם ישיבה על הכביש ( ברור שיש מכוניות שיושבות יותר טוב אבל הכל זה יחסי ) ומבחינת מראה.

אני גם בדעה שלך שאם הוא נהג חדש שלא יקנה אימפרזה , ואפילו הGTI והאיביזה מכוניות מהירות מידי לנהג חדש.

אם בא לך להגיב חבל להרוס את הדיון נדבר בפרטי.

אל תהיה בטוח לגבי עלות חלקים של אימפרזה GT אל מול ה גולף GTI :)

 

אם הגולף GTI נחשבת אוטו ספורט , אז הפיאסטה של סבתא של דודה של אחות של אמא שלי עושה 400 מטר ב 7 שניות.

 

גולף יושבת טוב על הכביש? :hihi::roflmao::screwy:

אתה כנראה :drinking:

כי זה אחד הרכבים הכי מסריחים שנתקלתי בהם , שיותר גרועים מאמריקאית בסיבובים!!!!

 

שילדה של משאית יש לה.. לא של רכב ספורט! כל כך רחוקה מלהיות שילדה ספורטיבית!

Greddy Type S - טעם החיים 8)

×
×
  • תוכן חדש...