Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7723 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז ככה,

אבא של חבר שלי חושב לרכוש את הרכב והוא ביקש ממני לשאול אתכם חבריי המומחים,מה אתם אומרים על הרכב?

 

ברור לכל הצדדים שהספורט המוצמד לשמו של הדגם הוא בגדר אשלייה בלבד,

אבל הוא מחפש רכב משפחתי גדול והוא אהב את הצורה של הגאלאנט.

 

מה אתם יודעים על הדגם בהשוואה למתחרות מאותן קטגוריה(הצעתי לו את המונדיאו,השיב בשלילה),

האם הדגם הוא מ2001 או מ2002?

 

כמו"כ אשמח לחוות דעת מצד אלו שהחזיקו באחת...

 

הוא מחפש רכב די גדול שיהיה זול יחסית לאחזקה,אמין,נראה טוב,שיהיה די איכותי ולא מקרקש(אגב איפה היא עומדת בנושא הבטיחות?)

 

תודה.

פורסם

הרכב באמת זול ביגלל שהוא לא נימכר ולא הצליח בארץ .

תיקנס לאתרים כמו מוטוקאר ואוטו תעשה חפש ותיקרא מיבחני דרכים..זאת הדרך הכי טובה.

לדעתי אם מיסתכלים על האוטו כחבילה טויוטה אוונסיס הרבה יותר כדאית יותר מפנקת ויותר מהירה

 

הגלאנט ספורט הוא אוטו יפה , בעלי דימיון מפותח ממש יוכלו לחשוב שהוא דומה למוסטנג גי טי 500 : )

פורסם

דיברתי עם בעל פירוקייה על הגאלאנט והוא אמר לי שיש לא מעט מושבתות בארץ עקב תקלות במחשב ניהול מנוע ושכמעט ואין להשיג מחשבים אלה.

 

לא בדקתי אותו וגם אין לי מיצובישי גאלאנט, אבל שווה לך לבדוק את הנושא.

Volvo 960 3.0 24V 1996

Volvo 940 GLE 2.0 Turbo 1997

Volvo 940 GLE 2.3 1995

Oldsmobile Cutlass Supreme Brougham 5.0L V8 1982

פורסם

לא הייתי ממליץ על הגלאנאט.

 

שכן שלי הוא בעל אחת, נקנתה חדשה מהחברה.

 

אני לא יודע מי רשם פה בתגובות שהיא מהנה לנהיגה אבל היא ממש לא!!!

 

המנוע חלש מאוד, עושה רושם של מחסור בכוח נתון. (133 כ"ס אם אני לא טועה..)

הגיר לעומת המנוע בסדר גמור, ופעולתו חלקה להפליא.

 

הרכב מאובזר היטב,

מדברים ששמעתי באוזני הוא אינו בטיחותי כלל!! (שמעתי שהוא קיבל תוצאות נוראיות במבחנים)

צריכת הדלק (לפי מה שאני ראיתי והשוואתי למאזדה 6 שלי) טיפה גבוה יותר מהממוצע!

 

אפשר להגיד שהרוב הגדול של המתחרות בסגמנט הזה בשנתונים האלה טובות יותר!!

 

אמיר.

פורסם

שלום.

 

לדודתי יש אחת כזו (רגילה לא "ספורט") ונכון לרגע זה (ובחצי שנה האחרונה) הרכב מושבת כליל בגלל תקלה במחשב ניהול מנוע ולאחר ביקור במספר מוסכים נאמר לה למכור את הרכב לפירוק או להמתין עד שאיזה גלאט תעבוד תאונה והם יקבלו את ה"שלל"

 

לפני ההשבתה שעשיתי מספר סיבובים התרשמתי לטובה מהגודל הכולל של הרכב ואני בחור גדול.

מבחינת ביצועים מעולם לא הצלחתי לבדוק כי היה ישבה לידי ולא התלהבה שאני יבדוק באופן מוזר :wink:

אמינות.. זכורה לי בסדר גמור (חוץ מהנושא של הניהול מנוע.) הרכב יפני אז...

 

בכל מיקרה אני ממליץ לבדוק טוב טוב שאין בעיות בנושא הזה.

ובכל מיקרה תמיד אפשר להסתכל לכיון של מאזדה 6

 

המשך יום נעים

ברק .ג.

המשך יום נעים!

פורסם

הדגמים שהגיע לארץ הם לא ספורט

ניראה ספורט אבל לא ספורט בשום דבר

ניחשב לאוטו מישפחתית מנהלית לא יותר מיזה

לדעתי אוטו שווה את המחיר

מיכאל.

:twisted:מי שלא גודש לא נוסע :twisted:

פורסם

ספורט זאת סה"כ רמת האיבזור של הרכב.

 

בהתחשב בכך שמהרגע שהרכב נרכש, שעון החול התחיל לספור אחורה עד מות מחשב ניהול המנוע,

ובהתחשב בסחירות הנוראית

ובהתחשב בכך שלפי מה ששמעתי מאנשים, הרכב לא חסכוני,

 

אז פשוט כדאי לוותר.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

×
×
  • תוכן חדש...