פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
מחפשים מערכת חדשה? רוצים לבצע איטום סאונד או להשוויץ ב-SPL המשוגע שהשגתם? כאן תמצאו את כל מכורי ומומחי האודיו לרכב שיש לנו להציע.
70,388 נושאים בפורום הזה
-
התקנת מערכת חדשה 1 2
מאת Celestra-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 22 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום חברי הפורום שנים שלא הייתי פה אולי מעל עשור חוזר קצת לעניינים רוצה להתקין מערכת בעבר הייתי מכור לאודיסון וסלסטרה חשבתי להתקין את הווצ׳ה החדש לא סגור לגבי מגבר לא איש של באסים עוצמתיים אבל כן חייב במה רצינית כמו של הופעה חייה מקדימה חייב איכות מוסיקה ברמה גבוה לא סוגר על סאב אם בכלל לא סגור על כבילה מה לגבי מצבר מה לגבי המערכת שכרגע היא הרגילה של הרכב? אולי שווה טאבלט? אשמח לעוזרים תודה
הודעה אחרונה מאת Tom_22, -
-
היי, הרמקולים המקוריים במאזדה 2 שלי עשו את שלהם. אני מעוניין להחליף אותם ועל הדרך לשדרג את הסאונד מעט אם ניתן. (לא מעוניין במגבר ובסאב). ברכב מותקנת יחידת אנדרואיד שקניתי לפני כמה שנים טובות , היחידה הזו מוציאה 4X50W. על אלו רמקולים (6.5) אתם ממליצים לי? , האם להחליף את כל ה-4 או רק את ה-2 הקדמיים? צירפתי תמונות של המערכת הקיימת.
הודעה אחרונה מאת kfirg, -
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 271 צפיות
שלום חברים יש לי מאזדה CX5 אקזקיוטיב עם מערכת השמע של BOSS לפני כשבוע אחד הרמקולים התחיל להוציא צליל צורם ובלתי אפשרי לשמוע מוזיקה/לענות לשיחות מה אתם אומרים לגבי החלפת הרמקול? או שעדיף להחליף כבר מערכת כי אם אחד הלך הגיוני שהשאר כבר גוססים? כמה יעלה לי להחליף למערכת שמע באותה רמה? וכמה אם אני רוצה שדרוג משמעותי? תודה לעוזרים! אני פחות מבין בכל זה סליחה אם לא הייתי ברור במשהו.
הודעה אחרונה מאת AUDIO KING, -
- 2 עוקבים
- 5 תגובות
- 296 צפיות
היי, התקינו לי מערכת ברכב אספנות והתעקשתי לא להרחיב חורים מקדימה(ולכן הותקנו רמקולים 3.5 אינצ'), בנוסף כמובן שלא רציתי לחורר את המגש האחורי המקורי, אמנם יש סאב ומגבר אבל אני מרגיש שחסר לי רמקולים אחוריים לעומק ו"עיטוף" של המוזיקה מסביבי. ולשאלה...: חושב לשמור את המגש המקורי ולהחליפו במגש בנוי שעליו יורכבו רמקולים. מאיזה חומר מכינים מגש? סיבית יותר טוב מ MDF? יש עץ שיותר טוב מהם? במה עוטפים? עוד דברים שאני צריך לדעת? תודה!
הודעה אחרונה מאת pasparto, -
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 283 צפיות
שלום רב האם מישהו התעסק פעם עם החלפת המערכת המקורית באינפיניטי G37 שנת 2012 למערכת אנדרויד? האם יש לינק לCAN BUS שיתמוך בכל האופציות המקוריות ברכב שזה המזגן ושליטה בהגה. אודה מראש על עזרתכם מקס
הודעה אחרונה מאת Tom_22, -
- 3 עוקבים
- 3 תגובות
- 372 צפיות
רכשתי סיאט ארונה 2022 FR, להבנתי אופציית חיבור CarPlay אלחוטי אמורה להיות נתמכת, אך לא הצלחתי לעשות כך. משיטוט ברשת לא מצאתי פתרון. למישהו יש רעיון?
הודעה אחרונה מאת dima_vy, -
שלום לכולם וחג שמח. קניתי סאב וופר אקטיבי להתקנה מתחת לכסא הנהג. (ניסרתי החוצה את מוצא המיזוג לנוסעים מאחורה שהיה מתחת למושב -בדקתי והוא ממילא כמעט לא הוציא אוויר בשום מצב של בורר כיווני הזרמת האוויר). 1800W בשיא. 300RMS. בחוברת ההדרכה כתוב שלחיבורי המתח יש להשתמש בחוט 8ga. מה גודל הנתיך? אני לא משתמש בחיבור RCA כי אני לא רוצה להתקין מנחת. באלו חוטים אני אמור להשתמש על מנת לחבר את הרדיו ל-Hi Level ? מדובר בכמטר חוט. תודה
הודעה אחרונה מאת tsabarib, -
- 1 תגובות
- 167 צפיות
שלום, אשמח לסיוע בעצה. ברשותי איסוזו טרופר ואני זקוק למצלמת רברס טובה (חיישנים יש). ברכב מותקן 1-דין וסאונד מזעזע שאני חי איתו אבל מתבאס. עם זאת הוא מתחבר לטלפון (אנדרואיד) לביצוע שיחות ומוזיקה. ההתלבטות: 1. לשים מצלמת רברס טובה ולא לערבב עם ענין הסאונד. ואז להתייעץ כאן איך לשפר במידה מתונה את הסאונד (אני לא מחפש אולם הופעות ברכב). יש לי במקרה רמקולים האלה שאפשר להשתמש בהם, ויכול להוסיף רכיב אודיו כלשהו לשפר. 2. לשים מולטימדיה שתשלוט על האודיו, מצלמת רברס, ובנוסף שיהיה לה GPS במקום הטבלט ניווט שלי שגוסס. אני אדם אנלוגי שלא מת על מסכים ואפילו המילה "מולטימדיה" עושה לי גירוד בעור אבל אולי זה הפיתרון הנכון. היות שזה כנראה יחליף גם את ט…
הודעה אחרונה מאת Tom_22, -
- 2 עוקבים
- 2 תגובות
- 254 צפיות
אהלן חברה אני חדש פה פוסט ראשון!, קניתי רכב ראשון לאחרונה סיאט איביזה 2016 דגם סטייל, עכשיו הרכב מגיע עם מולטימדיה פשוטה אשר כוללת חיבור בלוטוס ברצוני לשדרג אותה לאחת עם אפל קארפלי ושאלתי היא כזאת ראיתי את הפוסט הזה https://www.drive2.ru/l/581737584556769438/ שכמו שאתם יכולים לראות אף על פי שהוא ברוסית לפי התמונות הוא נלקח בארץ כי זה בעברית המערכת מולטימדיה שהוא משתמש בה לצורך השדרוג מתאימה בול ונראית כמו המולטימדיה המקורית רק יותר גדולה אך לא יכולתי למצוא כזאת בחיפושים בגוגל האם מישהו כאן יודע להמליץ איפה אפשר להשיג אחת כזאת? מה יהיה המחיר של דבר כזה? ואם יש כאן המלצה למקום שיכול לעשות זאת במיוחד אם זה באיזור צפון
הודעה אחרונה מאת Fraysa, -
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 178 צפיות
אז יש לי בעיה במערכת שהדיסק לא יוצא, אבל הוא גם לא יכול לנגן אחרי לחיצה על הוצאה... בקיצור ירמי קפלן ישב אצלי חודשיים ברדיו דיסק. הוצאתי אותו מהאוטו ופירקתי אותו לגורמים, כי אין לי מה להפסיד. אם מישהו מבין בזה אשמח לרדת איתו בפרטי לפרטים הכי קטנים:)
הודעה אחרונה מאת שלמה בעיות רדיודיסק, -
- 2 עוקבים
- 1 תגובות
- 191 צפיות
אהלן, יש לי מרצדס W176 - A180 Urban 2017 אני מעוניין לשדרג את המסך. איזה גודל ירגיש יותר ״טבעי״ - ה״10.25, או ה״12.3? בנוסף, ראיתי את המסך הזה - aliexpress.com/item/1005005598370275.html בדקתי אצלי בVIN, ורשום: 505 AUDIO 20 RADIO NOT NAVIGATION-CAPABLE NTG5/NTG5.5 כשחיברתי כבל מקורי של סמסונג (וגם כבלים אחרים), ניסיתי טלפונים אחרים, אני מקבל: ״The connected device cannot be activated. Please check device compability, whether the correct USB port is used and the setting on your device״ האם במידה ואשדרג זה יעשה בעיות? תודה לעוזרים
הודעה אחרונה מאת Tom_22, -
- 2 עוקבים
- 2 תגובות
- 260 צפיות
היי. יש לי מרצדס cla 180 2016. הרמקולים שלי התייבשו וברצוני להחליף אותם. אני אוהב את הצליל של JBL באופן כללי והייתי רוצה להחליף ל JBL. קיבלתי הצעה מאיש מקצוע של 1600₪ 400₪ לכל זוג דלתות עבודה ו389₪ לכל זוג רמקולים של JBL. לא יודע איזה סוג. יש לי ידיים טובות ואני יכול לפרק את הפאנל בעצמי. השאלה שלי היא: 1. איזה רמקולים אני צריך לקנות (אני יודע שזה 6.5" ואין לי מגבר וגם לא רוצה לשים). 2. האם ההחלפה של הרמקולים שתציעו לי לקנות מסובכת יותר כלומר האם זה רק החלפת הרמקול עם אותם חורים או חיווט מחדש וכל מיני דברים מסובכים יותר? אשמח לקבל פרטים על איזה רמקול אתם ממליצים שישמעו טוב וחזק אבל עם המערכת המקורית וללא מגבר…
הודעה אחרונה מאת DRcarLEd, -
- 4 עוקבים
- 8 תגובות
- 618 צפיות
לדוגמה, בוולוו יש את הרמן קרדון וביונדאי סונטה ובמרצדס ג'י אל אס ראיתי רמקולים של חב' בוז. למומחי אודיו, על מה להסתכל יותר, על שם החברה או על מספר הרמקולים. ובכלל היה לי רכב עם מערכת שמע ירודה והתקנתי בו מגבר וסאב וופר של פאואר בס משהו כמו 275 אר.אם.אס, ונהנתי מהאיכות והעוצמה. האם בהתקנה כזו ברכב "פשוט" אפשר להגיע לאיכות שמע של רכבי יוקרה כמו וולוו, ומרצדס ואפילו זיקר* שיש בה רמקול גם מתחת למכסה המנוע?
הודעה אחרונה מאת avi60769, -
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 137 צפיות
שלום רב אני רוצה לשדרג את המצלמת רוורס שיש לי במאזדה 3 2014 (מצלמה מקורית) אני רוצה משהו שישדר באיכות גבוהה... יש לי מסך מולטימדיה teyes CC3 2K אז אני חושב לקחת מצלמה fhd. אמרו לי שצריך מצלמה תואמת מקור שככה לא יצטרכו בנוסף להוסיף את המצלמה החדשה. אשמח להמלצות מעדיף לקנות מהארץ אבל לא הבנתי מה אני צריך לחפש.. דיברתי עם חנות בשם אלכסנדר אמרו לי שאין להם מצלמה תואמת מקור.
הודעה אחרונה מאת lior00, -
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 198 צפיות
שלום לכולם אשמח לדעת מאיפה אפשר להזמין רמקול של Bose לדלת של מאזדה 6 2013.. (מצרף את הברקוד של המוצר) ראיתי בכל מיני אתרים בעיקר בחו"ל... מישהו מכיר אתר אמין למוצר המקורי? תודה רבה על העזרה!
הודעה אחרונה מאת ProMeR, -
- 4 עוקבים
- 22 תגובות
- 765 צפיות
שלום חברים אך המוצר הזה מה שאני מחפש זה מערכת עם עיצוב לטעמי ושתהיה איכותית
הודעה אחרונה מאת דובצע, -
- 3 עוקבים
- 8 תגובות
- 598 צפיות
שלום חברים, בעת ניסיון להבין מה המקור לרעשים/היעלמות סאונד בעת חיבור מתאם CarPlay אלחוטי, שמתי לב שברכב קיימת בעיה בסיסית יותר – גם כשהמתאם מנותק משקע ה-USB, קיימים רעשים/הפרעות בעוצמה משתנה בכל תחנות הרדיו אותן בדקתי (בדקתי 5-6 תחנות FM נפוצות). כלומר, אין אף תחנה שהקליטה שלה מספיק טובה במרכז הארץ כך שניתן יהיה להאזין לה ללא רעשים/הפרעות ניכרים. אני ממש לא Audiophile, אך בהרבה מקרים מדובר ברעש שעובר את סף הרעש ממנו אני יכול להתעלם ולהנות מהמוזיקה. אציין שדיברתי עם מוסך מורשה, אשר אמרו שהם "נתקלו" במקרים כאלה, אך לא הציעו פתרון. מישהו מכם נתקל בתופעה כזו? יש מה לעשות? תודה מראש.
הודעה אחרונה מאת בימבה91, -
- 2 עוקבים
- 2 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
במוסך ה"חביב" אומרים שלא קיימים. נשמע לי משונה שאוטו 3 שנים על הכביש ואין עדכונים כאלה אבל אולי מדובר במערכת יחסית טיפשה האם יש דבר כזה ? אפשר לעדכן לבד ?
הודעה אחרונה מאת dima_vy, -
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 143 צפיות
שלום רב אני רוצה לשדרג את המצלמת רוורס שיש לי במאזדה 3 2014 (מצלמה מקורית) אני רוצה משהו שישדר באיכות גבוהה... יש לי מסך מולטימדיה teyes CC3 2K אז אני חושב לקחת מצלמה fhd. אמרו לי שצריך מצלמה תואמת מקור שככה לא יצטרכו בנוסף להוסיף את המצלמה החדשה. אשמח להמלצות מעדיף לקנות מהארץ
הודעה אחרונה מאת lior00, -
- 2 עוקבים
- 3 תגובות
- 286 צפיות
מחפש מצלמת דרך הכי איכותית. חשבתי על Alpin DVR-F220 אבל לא מבין בזה. האם המצלמה הנ״ל טובה ? https://www.alpine.co.il/p/Products/dash-cam/dvr-f220 תודה
הודעה אחרונה מאת DRcarLEd, -
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 275 צפיות
יש לי קארפליי וא״א חוטי ברכב, והייתי שמח לבדוק את האופציה להתחבר בלי הכבלים. יש הבדל בין הדגמים השונים שיש באלי? האם על מנת להתחבר יש צורך להפעיל נקודת גישה (הוטספוט) בטלפון, או שמספיק בלוטוס? כל אלו עולים גרושים, האם למישהו יש ניסיון איתם?
הודעה אחרונה מאת Step, -
-
- אחראי פורום
- 6 עוקבים
- 16 תגובות
- 665 צפיות
היה לי אייפון 13 פרו מקס, חיברתי אותו לרכב עם כבל USB-A to Lightning לטובת CarPlay, עבד מצויין עם כל כבל, גם של חברות עלומות. החלפתי את האייפון לאייפון 17 פרו מקס, חיברתי אותו לרכב עם כבל USB-B to USB-C לטובת CarPlay, לא עבד, כמעט כל הכבלים שניסיתי לא עבדו, כולל מקוריים של אפל - הרכב מזהה את ה CarPlay ולאחר שנייה מתנתק (אין בעיה בשקע). בסוף מצאתי 2 כבלים ישנים, לא של מותג והם עבדו מצויין לטובת ה CarPlay. כיצד יתכן שכבלים מקוריים של אפל לא עובדים עם ה CarPlay, אבל כבלים לא מזוהים עובדים? אני אקנה כבלים חדשים, האם מספיק שיהיה כתוב שהוא לא רק לטעינה אלא גם Data, או שצריך שיהיה כתוב באופן ספציפי שהוא מתאים לחיבור לטובת CarPlay?
הודעה אחרונה מאת איציק נ., -
-
- 2 עוקבים
- 3 תגובות
- 397 צפיות
אני מצליח לחבר את האייפון שלי ל CarPlay בטויוטה קורולה היברידית שנת 2021 רק ע"י כבל ולא באופן אלחוטי. (באופן אלחוטי אפשר רק מוזיקה/טלפון, אבל לא CarPlay) איזה דונגל מומלץ כדי לאפשר חיבור אלחוטי ל CarPlay?
הודעה אחרונה מאת Ben Gordon, -
- 3 עוקבים
- 5 תגובות
- 372 צפיות
שלום לכם לפני כמה ימים התקנתי מולטימדיה של טרגט וכבר לאחר חיבור הבלוטות' הראשון שביצעתי לצורך האפשרות לקבל שיחות ולחייג, גיליתי שנמחקו לי כל אנשי הקשר מהפלאפון (ואין כלום בגיבויים) ובאפליקציית הווצאפ גם התרחשו שינויים, נמחקו אנשי קשר, כמה שיחות אפילו ננעצו למעלה ואני לא נעצתי אותן וכו. שמרתי המון מספרי טלפון בווצאפ אחר כך ובחיבור הבא הם נמחקו שוב. איך פותרים את המצב הזה? אחזןר למקום שנתקנתי בו, אבל יש כיוון? מה יכולה להיות הסיבה לכך? אשמח לכל עזרה
הודעה אחרונה מאת לאה1, -
- 3 עוקבים
- 2 תגובות
- 280 צפיות
היי, ברשותי אאודי TT 2024 (MK3) ואני מבואס ממערכת השמע. לאשתי יש את המאזדה CX 5 פרימיום עם רמקולים של BOSE ושומעים שם מצויין, באאודי, למרות שהיא מגיעה על פניו עם 12 רמקולים של B&W שומעים מאד FLAT וכמעט שאין בס. אני לא אודיופיל ואני לא מחפש להשקיע עכשיו עשרות אלפים במערכת מטורפת, אני רק רוצה שישמעו טוב כשהדגש שלי הוא על איכות הסאונד ופחות על העוצמה (אני נושק ל40 ) בכל אופן הייתי רוצה המלצה למקום מקצועי באיזור חיפה והקריות עם ניסיון ברכבים מהסוג הזה שידע לפרק ובעיקר להרכיב בחזרה בצורה מושלמת. כמו כן אם יש כאן במקרה עוד חברים עם הדגם הזה ששיפרו את מערכת השמע (או ברכבי אאודי דומים) על המלצות במה בדיוק כדאי להתמקד.
הודעה אחרונה מאת Daniel car systems, -
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 231 צפיות
המולטימדיה הארורה הזו בהתקנה מקומית חסרת אנדרואיד אוטו ובאופן כללי היא לא משהו. האם יש אפשרות לשדרג את הדבר הזה למשהו יותר עדכני או מה שרואים זה מה שיש? במידה והתשובה היא כן, יש המלצה למישהו שמתקין באזור חיפה?
הודעה אחרונה מאת mazinya, -
- 3 עוקבים
- 4 תגובות
- 361 צפיות
רכשתי מוצר שאמור לתמוך ב-BT ב-AAC. אני מחבר אותו לרכב דרך כניסת AUX (אין מולטימדיה תומכת), האיכות נשמעת מצוינת אבל אני רוצה להיות בטוח שזה לא פסיכולוגי.... אגב, פתחתי מתוך סקרנות ואכן יש שם צ'יפ קוואלקום שתומך פורמטים שונים בינהם AAC. אבל... יש דרך לוודא שהאייפון באמת מסטרים AAC? הנה חלק מהדף נתונים שלו:
הודעה אחרונה מאת AUDIO KING, -
אדי מערכות
מאת קרניבל- 2 עוקבים
- 4 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
האם ניתן לעקוף את החסימה במערכת של קיה קרניבל 2016 המערכת מותקנת עי אדי מערכות ולא ניתן להוסיף אפליקציות
הודעה אחרונה מאת Tom_22, -
- 2 עוקבים
- 6 תגובות
- 306 צפיות
התגלגלה אלינו הונדה ג'אז 2011 קומפורט ואני מחפש פתרון לדיבורית Bluetooth עבורה. יש למישהו רעיון בעניין?
הודעה אחרונה מאת Tom_22, -
שלום. יש לי קומפומנט jbl 609. מגבר rock ford ישן.וסאב boston יחסית קטן.לא מרוצה מאיכות השמע.לפעמים שומע רעשי רקע.לפעמים לא שומע באס בגדול היה לי למעט הקומפונט ברכב הקודם ואיכות השמע היתה טובה יותר.שמעתי שמגבר. Dsp יכול לשפר את האיכות ויכול להיות שאחד המרכיבים במערכת שמע לא תקין או שיש בעיית מגעים.הפרעות שידור וכדומה. השאלה שלי האם יש צישהו שיכול לעשות דיאגנוטיקה.לא רוצה ללכת לחנויות. התקנות ולשרוף שם יום שלם .מכירים מישהו אמין ומקצועי שיכול לבדוק.להמליץ לתקן/ להחליף? והאם מגבר dsp יכול לשפר? ראיתי ברשת מחירים שנעים סביב 2000שקל. האם יש איזה מגבר בץשל דוד עלי שאתם ממליצים?
הודעה אחרונה מאת Tom_22,
-
מי מחובר 34 משתמשים רשומים, 9 אנונימיים, 419 אורחים (הצג רשימה מלאה)
