פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
מחפשים מערכת חדשה? רוצים לבצע איטום סאונד או להשוויץ ב-SPL המשוגע שהשגתם? כאן תמצאו את כל מכורי ומומחי האודיו לרכב שיש לנו להציע.
70,388 נושאים בפורום הזה
-
- 3 עוקבים
- 2 תגובות
- 354 צפיות
אשמח להמלצה על מתקין בצפון - גליל מערבי ועמק יזרעאל. רכשתי מצלמה בעלי אקספרס - כמה אמורה לעלות התקנה? כמה זמן כל העסק לוקח?
הודעה אחרונה מאת DRcarLEd, -
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 2 תגובות
- 408 צפיות
היי, מחפש דאבל דין לאיביזה 2010, ללא לחצני הגה. שיהיה אנדרואיד אוטו. איזה מותג מומלץ?
הודעה אחרונה מאת lanosforce, -
-
- 6 עוקבים
- 23 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
אהלן חברים. קניתי לאשתי רכב חדש. לצערי אין ברכב מסך ודיבורית. אשתי בעיקר צריכה דיבורית ואפל קאר פלי /פשוט וויז. קיבלתי הצעות בין 1200-1600 ₪ להתקנת מסך וכו. עד כמה מסובך זה יהיה לבצע את זה בעצמי עם חלקים שאקנה באלי אקספרס. (אם יש לכם לינקים למוצרים טובים גם אשמח) האם זה בכלל משתלם לנסות לבד? או פשוט לשלם על כך.
הודעה אחרונה מאת DRcarLEd, -
- 3 עוקבים
- 5 תגובות
- 477 צפיות
היי יש בירשותי סט קומפוננט 609c jbl (וופר , טוויטר וקרוס) האם יש אפשרות להגביר אותם על ידי המערכת המקורית שיש ברכב, במקום להתקין מגבר חיצוני והשחלות כבלים וכו וכו ? זה יעמוד בעומס ? במידה וכן , ההבדל יהיה משמעותי אם הרמקולים יוגברו על ידי המערכת המקןרית בהשוואה לכך שזה יהיה מוגבר על ידי מגבר חיצוני ? ישמעו טוב את הנמוכים (באסים) והגבוהים (בדיבור ,בצליל) ? תודה
הודעה אחרונה מאת DRcarLEd, -
- 4 עוקבים
- 8 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
היי לכולם תקופה שלא הייתי פה אז אני כבר שנה+ עם לקסוס IS300H 2016 והמערכת כמו בחתימה מפורקת וממתינה במחסן להרכבה לפני שרכשתי את הרכב לא חשבתי על זה כלכך, עכשיו צעד לפני הרכבה רוצה להיות בטוח שלא תהיה בעיה כי שמעתי שמועות האם יכולות להיות תקלות במערכת ההיברידית? אם כן מה הפתרונות? המערכת סביב ה1500RMS , לא מצאתי בפורום שום דבר לגבי הIS300H כנ"ל בפורומים בחו"ל אשמח גם להערות והארות לפני התקנה ברכב הנ"ל תודה
הודעה אחרונה מאת 0527693409, -
- 2 עוקבים
- 1 תגובות
- 288 צפיות
כיצד מפעילים את הוויז ברכב חיברתי נקודה חמה ברכב נתב אלחוטי בטלפון ועדיין הוויז לא עובד במה טעיתי ?
הודעה אחרונה מאת DRcarLEd, -
- 3 עוקבים
- 7 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
אהלן לכולם. יש לי הזדמנות להביא אחת מהמע' האלו. האם יש המלצה לאחת מהן? יתרונות מול חסרונות מוכרים? או משהו שאתם ממליצים עליו? טווח מחיר עד 300$, את המע' יביאו לי לקראת פורים מישהו שמגיע לבקר מארה"ב. המע' תותקן במזדה 3 2010 (שכרגע מותקנת שם פח אשפה) אלו הרמקולים שיש ושיהיו ברכב אם מידע זה ישפיע על המלצה למע'. קדמיים מותקנים Polk Audio DB572 DB+ ( כבר מותקנים) מאחור יותקנו Pioneer A-Series MAX TS-A683FH ( מחכה לקצת כוח רצון). אין רצון להוסיף מגבר בהמשך. תודה מראש.
הודעה אחרונה מאת Markm4, -
- 3 עוקבים
- 1 תגובות
- 568 צפיות
משהו יודע על מערכת מולטימדיה טובה לניסאן מיקרה 2012 באלי אקספרס/ שיין? אני צריך קישור. תודה
הודעה אחרונה מאת GFx22, -
- 2 עוקבים
- 8 תגובות
- 589 צפיות
שלום לכולם. רציתי לשתף את חווית השירות הגרועה שלי מיבואן פיוניר. רכשתי רדיו דיסק מדגם 4450 בעלות 1400 ש"ח לפני שנתיים וחודש. האחריות לשנה. בחודשיים האחרונים החלו בעיות בהן יש פתאום מסך לבן שתוקע את הכל. התברר בחיפוש ברשת וביוטיוב, שזו בעיה ידועה של דגמי פיוניר מסוימים (יותר מאחד), שבהם משהו דפקטיבי בהלחמות ומשהו משתחרר שם וגורם לבעיה הזו. חפשו pioneer white screen of death אפילו פיוניר העולמית קיבלה לזמן מסוים את הרדיו לתיקון על חשבונה. כלומר, כל מי שירכוש דגם כמו שלי ונוספים, הולך לסבול מהבעיה הזו ולרכוש רדיו לשנתיים בלבד. היבואן מצידו, דרך החנות שתיקשרה ביננו והיו אחלה, מציע תיקון בעלות …
הודעה אחרונה מאת lee242, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 2 תגובות
- 527 צפיות
תגידו חברה ידוע לכם מתי יהיה מפגש לחוות את המערכות ואו סתם להתרשם ? תודה לעונים
הודעה אחרונה מאת ITAY1101, -
-
- 2 עוקבים
- 4 תגובות
- 785 צפיות
בוקר טוב, יש לי טויוטה היילקס 2024. אני רוצה לשפר את הסאונד. לא למשהו מפוצץ (לא שומע בוויליום מטורף). הכוונה היא להתמקד בבמה הקדמית, קרי החלפת הרמקולים הקדמיים לסט קומפוננט איכותי יחסית והוספת מגבר. לגבי סאב - חייב להודות שאף פעם לא הייתי חסיד גדול של סאב. אם הרמקולים החדשים יתנו מענה גם לבס זה מעולה מבחינתי. אז עדיף בלי סאב אבל שתהיה אפשרות אולי להוסיף בעתיד. לא יודע. מבחינת המגבר - חשבתי ללכת על audison sr 4.300/4.500 רמקולים Audison AV K6 VOCE. אבל השאלה שלי מתייסחת לחיבור המרכת המקורית למגבר. המגברים האלו לא דורשים hi low converter מה שאומר שניתן להתחבר מהמערכת ישירות אליהם. קראתי לא מעט וראיתי סרטונים. אבל החסם של…
הודעה אחרונה מאת V6, -
- 2 עוקבים
- 1 תגובות
- 382 צפיות
מעוניין באפשרות להציג על מסך המולטימדיה ברכב ממקור חיצוני, למשל טלפון או מצלמה חיצונית. האם אפשרי וכיצד? תודה צטט עריכה דווח למנהל
הודעה אחרונה מאת DRcarLEd, -
- 3 עוקבים
- 2 תגובות
- 516 צפיות
באזור המרכז
הודעה אחרונה מאת 98civic, -
- 3 עוקבים
- 3 תגובות
- 884 צפיות
שלום לכולם, שני רכבי מאזדה חדשים, CX5 ו-2 עם מערכת מולטימדיה מקורית, עם מסך טאץ'. כל עוד נמצאים על מסכי המערכת ה"רגילים" הטאץ' עובד היטב, אבל ברגע שמתחברים לאנדרואיד אוטו, הטאץ' מפסיק לעבוד וניתן לשלוט במערכת רק דרך ה"גלגלים" והכפתורים המכניים ברכב או דרך ההגה. בחיבור של אפל-קאר אין בעיה. במוסך המרכזי לא מצאו פיתרון ואמרו ש"ככה זה". מה דעתכם? יש פיתרון לבעיה?
הודעה אחרונה מאת Tiger666, -
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 2 תגובות
- 591 צפיות
מישהו יכול לתת חוות דעת על הרמקולים האלו (8 אינץ')? https://deafbonce.com/speakers/apocalypse-ap-w81a מחליפים זוג Rs-audio neo 200.2 שהלכו לעולמם.
הודעה אחרונה מאת BEEKER, -
-
- 3 עוקבים
- 7 תגובות
- 830 צפיות
מחפש נגר או מישהו מקצועי שבונה תיבות סאב וופר לרכב לפי מידה בהזמנה ומצפה בשטיח תודה
הודעה אחרונה מאת dts2, -
- 2 עוקבים
- 2 תגובות
- 584 צפיות
לא מבין דבר או חצי דבר בתחום הסאונד אך מעוניין לשדרג קצת את איכות הסאונד ברכב שהיא לא יותר מסבירה כרגע בעיניי, לא משהו שהייתי קורא לו גרוע אבל בהחלט לא משהו חווייתי. כרגע המערכת היא HK של ב.מ.וו ומעוניין להחליף כרגע את הקדמיים - קומפוננט וטוויטרים נפרדים - ורוצה רק סט שהוא מותאם למקור כי אני אתקין לבד. מבין האופציות, ראיתי את הסט IS BMW 100L של Focal. עכשיו שמעתי על החברה אבל אין לי מושג אם אני רוכש משהו איכותי ביחס למחיר שהוא לא יקר אז אני גם לא מצפה למשהו וואוו אלא שדרוג של 10-30 אחוז.
הודעה אחרונה מאת ch28566, -
- 4 עוקבים
- 13 תגובות
- 892 צפיות
אז הינה מה שהומלץ (לא כולל סאב שכבר יש לי) בנוסף יש לי כרגע רמקולים קדמיים Focal v165 ושוקל להשאיר אותם. אשמח לחוות דעת . 1. יחידת ראש (מערכת מולטימדיה): Pioneer AVH-Z9200BT – מערכת מולטימדיה מתקדמת עם מסך מגע 7 אינץ', תמיכה ב-Apple CarPlay ו-Android Auto, חיבור Bluetooth ומגוון אפשרויות חיבור נוספות. מחיר משוער: כ-3,500 ש"ח. 2. רמקולים קדמיים: Morel Maximo Ultra 602 – סט קומפוננט 6.5 אינץ' מבית מורל הישראלי, המציע איכות צליל גבוהה במיוחד. מחיר משוער: כ-1,200 ש"ח. 3. רמקולים אחוריים: JBL Stage 602 – רמקולים קואקסיאליים 6.5 אינץ' המציעים תמורה מצוינת למחיר. מחיר משוע…
הודעה אחרונה מאת Sqwaden, -
יש לי מערכת אנדרואיד של חברת joying. חברה ידועה ונחשבת איכותית והבנתי שהיתה מותקנת אפילו בוואגיות בעבר. אליה חיברתי מגבר של חברת RED SOUND USA. שקיבלתי בעבר משכן שלי ועבד אצלו ברכב. המגבר 4 יציאות. למגבר מחוברים ליציאה הקדמית רמקולים קומפוננט של אינפיניטי קאפה 110 RMS. וליציאה האחורית בברידג' סאב וופר שולחן של חברה סינית כלשהיא. זה הסאב השני שנשרף לי כבר ,הספק שמכר לי את הסאבים אמר שאף פעם לא נתקל בסאבים האלו שנשרפים ואף פעם לא חזר אליו אחד אפילו. המגבר נבדק אתמול אצל עסק למערכות רכב עם רב מודד ונמצא תקין לחלוטין. היום צריך לקבל סאבוופר של גלאדן מדגם שטוח 10" ולשים בקופסא במקום הסאב הסיני. השאלה שלי האם הסאב הזה יחזיק כבר , או האם אני עושה משהו לא נכון? כ…
הודעה אחרונה מאת DRcarLEd, -
חיבור מצלמת דרך
מאת פינקו- 4 עוקבים
- 4 תגובות
- 527 צפיות
שלום לכולם חיברתי מצלמת דרך לתיבת הנתיכים שברכב, כאשר ישנם 3 חוטים המינוס שמתחבר לגוף הרכב, פלוס (צבע צהוב) פועל קבוע גם כאשר הרכב מכובה ופלוס(צבע אדום) שפועל כאשר המנוע פועל, בחרתי רנדומלית בשני נתיכים של 7.5 (הכי נמוך שקייםברכב) האם ישנה עדיפות היכן לחבר את החוטים? כבל מתח המצלמה מגיע עם נתיכים מובנים שאמורים לבוא במקום שניים שקימים ברכב . 2. כרגע הכל עובד, רק לפעמים פתאום המצלמה כבה באמצע נסיעה לא מצליח להבין למה זה קורה ניסיתי לחשוב שאוליי זה קשור להגדרה כלשהיא באפליקצייה (ישנה הגדרה מתי תהמצלמה תכבה אם המתח במצבר ירד מתחת ל12.2 12.או 11.8) תודה מראש.
הודעה אחרונה מאת פינקו, -
- 3 עוקבים
- 2 תגובות
- 469 צפיות
שלום. אני מחפש לקנות אוזניית בלוטוס עם חוט נשלף. האוזניה עצמה תולה לי בדרך כלל על החולצה בין הכפתור השלישי לרביעי. חשוב לי מאד שכאשר אני נוהג והאוזניה במיקום הנ"ל ישמעו אותי מצוין ללא כל בעיה. מישהו יודע להמליץ על אוזניה כזאת?, אני מבקש המלצות מניסיון, לא סתם. תודה
הודעה אחרונה מאת DRcarLEd, -
- 6 עוקבים
- 11 תגובות
- 3.5 אלף צפיות
שלום לחברי הפורום, המסך של המולטימדיה באוקטביה "השתגע": המגע לפעמים עובד ולפעמים לא, המערכת קופצת בין מצבים בצורה רנדומלית כל כמה שניות, במצב רדיו המערכת מחליפה תחנות כל 10 שניות, למעשה אי אפשר להקשיב לתחנה יציבה אחת בכלל. איפסתי להגדרות יצרן כבר פעמיים ללא הועיל. אשמח לשמוע את דעתכם. מצרף תמונה של המערכת. תודה מראש P
הודעה אחרונה מאת יוניוש, -
- 5 עוקבים
- 4 תגובות
- 438 צפיות
אהלן. מחפש להחליף את הרמקולים שיש לי בדשבורד ברכב (המקוריים) באיכותיים יותר. יש מגבר ברכב כמובן. אשמח להמלצה לרמקולים בגודל 4 אינצ, קואקסליים, תקציב של 500-700 שח.
הודעה אחרונה מאת Tom_22, -
- 3 עוקבים
- 5 תגובות
- 464 צפיות
בוקר טוב לכולם, מעוניין לשפר את הסאונד במאזדה 6 2015(זה הדגם ללא המערכת של בוס לצערי) ברכב יש את המסך מולטימדיה המיושן. כמה שאלות אליכם: האם לחבר מגבר למסך המקורי ישפר בכלל משהו או שחסר כל סיכוי וחייב להחליף את המולטימדיה? המגבר שיחובר הוא אינפיניטי רפרנס 4 ערוצים- את הכבל חשמל להעביר מצד ימין של הרכב? ובקיר אש מאיפה יש גישה להעביר כבל?(פיית התדלוק בצד שמאל אם זה משנה) העדיפות היא ללא סאב אך במידה וסאב זה הפתרון הזול והנכון אעדיף סאב 8/10אינץ. וכמו כן איזה רמקולים הם ההכי מומלצים לקדימה? מבחינת תקציב- אין באמת תקציב מוגדר והרצון הוא כמה שפחות השקעה כספית, נבין בדרך כמה באמת יש צורך להשקיע.. מבחינת עבודה- אעשה הכל בצו…
הודעה אחרונה מאת slavai, -
-
- אחראי פורום
- 4 עוקבים
- 6 תגובות
- 701 צפיות
שלום, דיסקליימר - אני לא מבין כמעט כלום באודיו לרכב. קיבלתי סט משומש של מורל פולס 6.5", מיד וטוויטרים וקרוסים פאסיביים ואני מעוניין להתקין באוטו של הילד במקום הרמקולים פח OEM שיש שם (דאצ'יה סנדרו). איך להתקין אני בגדול יודע. מה שמוזר לי זה שיש לרמקולים חיווט משונה שאני לא מכיר, אני מכיר שלכל רמקול יש שני טרמינלים וזהו, ואילו פה יש לטוויטר איזה קבל שמולחם אליו ולמיד יש חיווט שאני בכלל לא מבין. מישהו יכול להסביר לי מה מתבצע פה ואיך לחווט נכון ?
הודעה אחרונה מאת Tom_22, -
-
- 2 עוקבים
- 5 תגובות
- 396 צפיות
היי, יש לי רכב BMW X1 שנת 2016 (F48) החלפתי קוקפיט ומאז ההחלפה קופצות לי 3-4 התראות במסך שלא נכונות. 1. מים חסרים בוישרים 2. מצבר חלש 3. התראה על נסיעה במדרכה 4. נראה לי משהו שקשור לתאונה מצ"ב סרטון ותמונה של הבעיה תקלות מולטי.mp4
הודעה אחרונה מאת AUDIO KING, -
- 3 עוקבים
- 7 תגובות
- 533 צפיות
שלום לכולם, לאחרונה החלפתי אוטו למאזדה 3 ורציתי להתקין שם את המערכת סאונד שלי (מגבר 5 ערוצים, 4 רמקולים וסאב) הרצון הוא להישאר עם הרדיו המקורי של הרכב. מה האפשרויות שלי מבחינת התקנה? רק מנחתים? (לא יוריד משמעותית את איכות הסאונד) הוצע לי גם לשים dsp, מה אומרים? בקיצור אשמח להמלצות ותובנות בנושא 😊
הודעה אחרונה מאת AUDIO KING, -
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 889 צפיות
כרגע יש על הרכב מגבר גראונד זירו מיני 5 dsp קומפונטים מקדימה אודיוסון apk 165 מאחורה אינפיניטי קאפה 110 rms בבגאז יש עוד קומפונטים ביצה אינפיניטי ויש סאב 12 אינץ' רוקפורד פאנץ אני מרגיש במערכת ששומעים ממש טוב ואני נהנה אבל טיפה יותר מידי סאונד מאחורה מה אפשר לעשות? כיוונים שונים? להחליף בין האודיסון לאינפיטי? אולי אפילו לשדרג עוד ? המגבר תומך ב8 ערוצים מה אומרים על לעשות קומםונטים שלוש ערוצים ולשים אותם ממש מקדימה על הדשבורד ? אשמח לכל הצעה מוכן להשקיע עוד 10 אלף ולהוסיף על כל מה שיש להוסיף עוד מגברים? מה אתם הייתם עושים?
הודעה אחרונה מאת PirateDon, -
- 4 עוקבים
- 7 תגובות
- 528 צפיות
שלום חברים עזרתכם מחפש מגבר 5 ערוצים מה הייתם ממליצים? Audison sr 5.600 JBL a5055 Morel mps 5.950 Pioneer gm-d9705 Alpine s2-a55v או מוצר אחר שהוא מומלץ
הודעה אחרונה מאת AUDIO KING, -
- 2 עוקבים
- 4 תגובות
- 473 צפיות
שלום לכולם, אני רוצה לקנות מצלמת דרך, ומחפש המלצות. אני לא זקוק לכל מיני תוספים ופיצ'רים וכדו', אלא מצלמה שפשוט תעשה את העבודה. קדמית+אחורית. תודה.
הודעה אחרונה מאת Tom_22,
-
מי מחובר 43 משתמשים רשומים, 15 אנונימיים, 303 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- Or05230
- flytomars
- davemustaine87
- hans
- bv12
- Igalz
- BoazB11
- Haim_gds
- Liquidator
- garicho
- daniel.asu
- zaf
- SlowRide
- nuahe
- asix
- mikk
- orsh99
- yoav911gt2
- itaimoto
- פינדר
- FuriousLift
- לירון .ה.
- Gavrik
- שלמה.נ.
- GTאי
- RBRB
- גולדן191
- Night Driver
- ArikC
- יבגניפ
- natco
- Avia
- ניצן א
- lanosforce
- stum
- רפי לין
- orankohn
- viper83
- חולגי
- ArikB
- Mech Morphix
- sagibd95
- ronrobin
