פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
מחפשים מערכת חדשה? רוצים לבצע איטום סאונד או להשוויץ ב-SPL המשוגע שהשגתם? כאן תמצאו את כל מכורי ומומחי האודיו לרכב שיש לנו להציע.
70,388 נושאים בפורום הזה
-
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 375 צפיות
שלום, שוקל להוסיף מגבר וסאב לרכב, בניסאן ג'וק 2014. כרגע יש מולטימדיה מקורית וקומפוננט של jbl שהבעלים הקודמים של הרכב התקין. בתא המטען יש כבלים מוכנים להגברה, כולל פיוז למצבר וכו.. שוקל לקנות מגבר וסאב, אפשרי יד שניה (משהו ברמה סבבה לא להשתגע) במטרה לשפר את הסאונד במחיר נמוך. האם אפשרי בקלות לחבר לרכב? בהנחה שכל הכבלים כבר רצים ברכב ואין צורך להחליף רמקולים. מה העלות בערך של סט סביר והתקנה? או רק התקנה במקרה של יד שניה תודה
הודעה אחרונה מאת yuvalsa, -
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 358 צפיות
שלום רב, יש ברשותי שני רמקולים בקופסא מהדגם : Rockford Fosgate R169X3 Prime Series 6"x9" 3-way car speakers at Crutchfield Canada מדובר בהונדה סיוויק 2010 רמת גימור EX. קראתי שברכבים עם רמות גימור שונים יש הבדלים ברמקולים. האם הרמקולים שרכב שלי כרגע נחשבים "סטנדרט" ואפשר לשקול להחליף לרוקפורד או שאפילו אולי להשאיר את הרמקולים הנוכחיים. האמת שהרמקולים סבבה בסהכ, סאונד איכותי אשמח לייעוץ מי שמבין
הודעה אחרונה מאת DanielGangsta, -
- 3 עוקבים
- 7 תגובות
- 499 צפיות
המכשיר צריך להיות מסוגל להפעיל WAZE מחיבור אינטרנט עצמאי. לא ניתן לחבר אותו לסמרטפון. שמע בסיסי מספיק, לא נדרש חיבור למגברים וכו'. אלה כל הדרישות מהמכשיר. תקציב, רצוי לא לעבור את ה-2,000 שקל. אם יש יותר זול, עדיף.
הודעה אחרונה מאת DRcarLEd, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 14 תגובות
- 794 צפיות
שלום. לפני כמה זמן רכשתי רכב שהבעלים הקודם התקין בו מערכת מולטימדיה של nakamichi, שמחיפוש באינטרנט הבנתי שזה לא מותג ברמה גבוהה במיוחד אבל גם לא הכי גרוע וזול שיש. צריך לציין שבתא המטען יש סאב וופר, ועל הפלוס של המצבר יש מן פיוז חיצוני כזה, לא בטוח בדיוק מה זה. אני לא מבין גדול בכל העולם של האודיו. לא הרגשתי את זה בהתחלה אבל לאחרונה בנסיעה בכביש מהיר שמתי לב שהווליום טיפה יורד ויש מן רעש רקע כזה שחשבתי בהתחלה שזה רעשי רוח, אבל אחרי זה שמתי לב שגם כשהמערכת כבויה, יש מן רחש סטטי כזה מהרמקולים. גם כשהאוטו לא זז. אמנם חלש מאד אבל אחרי ששמתי לב לזה, זה מעצבן. האם זה משהו שניתן לפתור בקלות? עדיף להחזיר את המערכת המקורית? מדובר בסובארו B4 2017…
הודעה אחרונה מאת Tom_22, -
-
- 3 עוקבים
- 4 תגובות
- 633 צפיות
יש לי יונדאי אקסנט שנת 21. והמצלמת רוורס לא מראה תמונה חדה היא מראה תמונה מטושטשת ניקיתי את העדשה וזה לא עוזר . רציתי לדעת אם יש למישהו את המקט של המצלמה הזאת שאוכל להזמין בעלי אקספרס או קישור מדוייק להזמין את המצלמה הזאת מאלי אקספרס. או אולי למישהו הייתה תקלה דומה ויכול להמליץ לי איפה הוא תיקן את זה
הודעה אחרונה מאת DRcarLEd, -
- 2 עוקבים
- 6 תגובות
- 559 צפיות
היי בגלל כיוון גרוע והתקנה גרועה נשרפו לי הטוויטרים (בדקתי במקום מקצועי) יש לי סט של פוקל k2 אני שומע בעיקר טראנס, ישראלי ישן ורוק ישן. זקוק להמלצה לטוויטרים חדשים, בעדיפות להזמנה מאמזון/אייבי/חול ברמה של הפוקל ואולי מעבר תקציב של 500 שח תודה וברכה
הודעה אחרונה מאת DrDrive, -
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 389 צפיות
היי, יש לי מזדה CX5 שנת 2015. אני מחפש מערכת מולטימדיה מומלצת ומתקין מומלץ מאזור השרון/ שמגיע לבית. הדרישות מהמערכת: waze מובנה, אפשרות חיבור דרך Apple CarPlay, ממשק ידידותי ומתקדם. מערכת איכותית אבל לא יקרה מדי. אשמח להמלצות.
הודעה אחרונה מאת DRcarLEd, -
- 2 עוקבים
- 1 תגובות
- 404 צפיות
היי לכולם. התקנתי מערכת חדשה ברנו מאסטר 2019. לא מצאתי cunbus לכן החיווט נעשה לפי סכמה שמצאתי באינטרנט הכל עובד פיקס אך השליטה מההגה הדבר היחיד שלא הצלחתי לחבר משום שלא היה בסכמה. נשארו לי חוטים key1 ו key2 לצערי אין לי מושג לאן זה אמור להתחבר ולא מצליח למצוא אף סכמה שמראה על כך. אשמח לעזרה
הודעה אחרונה מאת DRcarLEd, -
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 265 צפיות
ערב טוב ושבוע טוב לכולם מציין מראש שאני לא מבין כל כך בתחום ברכב שלי(208 שנת 2020 צורה חדשה) הרמקולים התחילו לצרום לאחרונה(אחרי 4 שנים) אשמח להמלצה ל4 רמקולים(או קומפוננטים) שכך הבנתי שיותר נכון להגיד לא מחפש מגבר או להחליף את המסך ברכב רק את הרמקולים אני כן אוהב לשמוע מוזיקה וחשוב לי שישמעו טוב אבל לא מחפש משהו מטורף אני מאזור חדרה אבל מוכן להגיע גם לאזור פתח תקווה אם יש המלצות על מתקין מקצועי מבחינת תקציב אני לא כלכך מבין אבל תקציב של 2000-2500 זה סביר? שוב אני לא מצפה ליותר מדי רק לשמוע מוזיקה ברכב בכיף חשוב ווליום והכל אבל אין לי את התקציב הכי גבוה שיש אודה לעזרתכם
הודעה אחרונה מאת AutoCad, -
- 2 עוקבים
- 1 תגובות
- 815 צפיות
שלום לכולם, אני מחפש המלצות לשדרג מערכת סאונד מקורית שיש ברכב (TIGUAN 2021) למשהו הרבה יותר איכותי ללא שינוי מולטימדיה - לשמר את המולטימדיה מקורית אבל להוסיף הגברה, להחליף רמקולים מקוריים. פעם אחרונה שנגעתי במערכות לרכב זה היה לפני אוליי 15 שנה. העולם השתנה ואני חייב המלצה. ראיתי הברה שרשורים כאן בנושא - אני הולך קצת לעיבוד. אשמח לתגובה והמלצה ממוקדת ומקצועית. - המטרה היא שיפור איכות המוזיקה, והוסספת באס (חשוב לציין שלרב אני נוסע עם חלונות סגורים) - שומע מוזיקה לרב בווליום בינוני+ (נדיר שאני מגיע לרמת ווליום מקסימאלית, אוליי בגלל ששומעים לא משהו במקורי) - שימור מערכת מולטימדיה מקורית מישהו המליץ לי על INFINITY KAPPA 603CF + INFINITY PRIMUS 1…
הודעה אחרונה מאת המגביה עוף, -
התקנתי קומפוננט מורל טמפו אולטרה שמחובר למגבר מורל mpd. לא משנה כמה ניסית לכוון... תמיד זה צורם פחות/יותר באוזן אפילו ברמה שזה קצת כואב... מה אני מפספס?
הודעה אחרונה מאת CarAudio Workshop, -
- 3 עוקבים
- 9 תגובות
- 894 צפיות
שלום קניתי מערכת מולטימדיה לדאציה דוקר לפני זה היה ברכב מקורי. התקנתי את המצלמה ואני לא בדיוק בטוח איך לחווט. בצד של המצלמה יש קבל שחור אדום, אני מבין שהאדום למנורת רוורס והשחור לפח של הרכב ויש גם צהוב עם חוט קטן אדום, לאן מתחבר החוט הקטן? בצד של המולטימדיה יש את הצהוב עם חוט אדום קצר שמגיע מהמצלמה. ומהמולטימדיה יש לי 2 אופציות לצהוב: 1 שרשום video out ולידו חוט כחול קצר שרשום עליו amt cont.הוא מחובר למערכת בחיבור לבן עם הרבה פינים, שמכילים עוד כל מיני בננות שנראים קשורים יותר למערכת הסאונד. 2 זה צהוב שלא רשום עליו כלום, גם עם כחול קטן שהחיבור שלו למערכת הוא של 4 פינים. חוץ מ2 אלה יש עוד חוט צהוב שרשום עליו camera …
הודעה אחרונה מאת מנדי עובדיה, -
- 4 עוקבים
- 7 תגובות
- 509 צפיות
רוצה לקנות את הרמקולים האלו JBL GTO609C ומחפש מגבר נחמד במחיר סביר... וכמה עולה היום להרכיב מגבר ורמקולים מה המחירים בערך?
הודעה אחרונה מאת slavai, -
- 2 עוקבים
- 2 תגובות
- 427 צפיות
הי במערכת שמגיע עם האוטו עובד מעולה אנדרואיד אוטו אבל את האייפון אי אפשר לחבר - מישהו יודע למה?
הודעה אחרונה מאת SYhuda, -
- 2 עוקבים
- 3 תגובות
- 355 צפיות
ה1000 וואט זה הספק או RMS? תודה
הודעה אחרונה מאת AUDIO KING, -
- 2 עוקבים
- 2 תגובות
- 395 צפיות
ראיתי היום רכב נחמד עבור הבת שלי ממישהו שאני מכיר , טופל בחברה וללא תאונות וק"מ נמוך. הפריע לי שאין לו דיבורית אלא רק הרדיו המקורי שבא עם האוטו ואין אפילו bluetooth ולא אתן לבת שלי לנהוג ללא פתרון מסודר מהם הפתרונות ההגיוניים במצב זה וכמה עולים ?
הודעה אחרונה מאת DRcarLEd, -
- 2 עוקבים
- 4 תגובות
- 641 צפיות
יש לי מגבר jl 900 5 ערוצים 1.אני מעוניין להגביר את עוצמת הסאב, כל כיוון שעשיתי ממערכת המולטימדיה מגבירה את הבאסים באופן כללי ואני מעוניין בהגברת הסאב בלבד. 2. יש אפשרות לחבר כפתור קונטרולר לשליטה על העוצמה במגבר זה? תודה רבה מראש.
הודעה אחרונה מאת ניסו ירושלמי, -
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 714 צפיות
היי, יש לי את הרכב הנ"ל והמערכת מולטימדיה היא אנדרויד לרכב ישן שבקושי זז (לדעתי הבעלים הקודם התקין) יש דרך לעדכן גרסה למשהו חדש יותר? האם זה משהו שעושים או שצריך להחליף אותה לגמרי ? יש דרך לחבר USB ולצרוב גרסה חדשה ?
הודעה אחרונה מאת ykg, -
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 251 צפיות
איזה מולטימידיה מומלצת לפאסאט 2017 ומה ההבדל בין מערכת פיוניר לסיני, והאם יש מערכת מומלצת טובה ואיכותית?
הודעה אחרונה מאת שאדי87, -
- 2 עוקבים
- 1 תגובות
- 476 צפיות
היי, ברשותי מיצובישי אאוטלנדר 2016 עם מערכת מקורית. הכל עובד תקין חוץ מהוואיז שמציג ״אין רשת״. אני רוצה להוסיף את הפונקציה של הוואיז ובמוסך מיצובישי אמרו לי שאני יכול לעדכן את הסים בעלות של 170 ש״ח לשנה תמורת 3gb כדי שיהיה לי רשת. אני לא מעוניין באופציה הזאת. לפני שאני מחליף את מסך המולטימדיה, הבנתי שיש דרך לחבר מתאם כלשהו ב-USB (קאר פליי?) לרכב ולחבר אליו את הטלפון ב-Bluetooth ככה שיציג לי את האייפון כולל הוואיז על מסך המולטימדיה. זה אפשרי? אם כן, מה עליי להזמין? לחלופין, האם יש דרך לקנות סים יותר זול לרכב שיתן תמורה גבוהה יותר? תודה!
הודעה אחרונה מאת DRcarLEd, -
- 2 עוקבים
- 4 תגובות
- 414 צפיות
מחפש המלצה למקום שפותח את המערכת המקורית של אאודי A1 שנת 2018 לקארפליי, עדיפות לאיזור דרום .
הודעה אחרונה מאת guccii800, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 10 תגובות
- 615 צפיות
יש לי מערכת בתוך חיפושית ישנה. כשהמוזיקה מתנגנת עם סאב וופר, אני מרוצה מהסאונד. אבל לפעמים אני רוצה להרגע ולא לשמוע עם באסים חזקים אז אני מבטל את הסאב דרך המערכת ושומע רק דרך הרמקולים הקדמים. במצב כזה המוזיקה לא נשמעת טוב. לא מרגישים את המיד באס, למרות שאני רואה את הממברנה זזה חזק. כשאני מגביר את הווליום ואת הבאס, אז בשלב מסויים זה פשוט מתחיל להיות צורם ולא יפה. לדעתי רמקולים של 50RMS אמורים להשמע יותר חזק. ניסיתי לשחק עם הכיוונים ב-HU וגם במגבר, אבל לא מרוצה מהסאונד (כשהסאב מנותק). לדעתי רמקולים כאלה עם מגבר כזה אמורים להוציא סאונד יפה וחזק. החשד שלי הוא שאולי אין מספיק חלל בתוך הקיק פאנלים. מה אתם אומרים, איך אני יכול לשפר את המיד באס ואת העוצמה של…
הודעה אחרונה מאת Tom_22, -
-
- 2 עוקבים
- 2 תגובות
- 315 צפיות
יש לי מערכת מולטילמדיה של אנדרואיד ברכב. בחנות גוגל כתוב שהוייז לא תומך במכשיר שלי. מה עושים?
הודעה אחרונה מאת sperial, -
- 4 עוקבים
- 5 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
הי, האם מישהו החליף בהצלחה מסך מולטימדיה ביונדאי איוניק 2019? זה המסך שקיים כרגע, התקנה מקומית כלשהי: מצאתי חנות בעליאקספרס שמאוד נכונים לעזור ולספק את הכבלים הדרושים יחד עם המסך שלהם, אבל נראה שהנושא הזה מסתבך כי אף אחד לא מבין מה עשו בהתקנה המקומית.. פירקתי את המסך וזה מה שקיים מאחור:
הודעה אחרונה מאת Tom_22, -
- 3 עוקבים
- 8 תגובות
- 716 צפיות
האם באב 10 אינצ באמת מעניק באסים נקיים יותר ופחות "ריקים" לעומת ה8 אינצ? אשמח לדעת גם מה ההבדלים בצליל בין תיבה אטומה לתיבה עם פורט
הודעה אחרונה מאת Tom_22, -
- 2 עוקבים
- 7 תגובות
- 433 צפיות
הגברת החליטה שהרמקולים סטוק "צורמים", ורכשה בחנות אודיו אינטרנטית ותיקה ומוכרת מאד זוג פיוניר TS-A1678S. הנ"ל הותקנו בסופ"ש, והיום נסעו נסיעת בכורה. בדרך הלוך, עבדו מצויין. בדרך חזור- קיבלה DC error. פירקתי, בדקתי חיווט (הכל חובר עם מתאמים מאמזון, שום חוט לא נחתך). חיברתי חזרה רמקול שמאל- עובד תקין. חיברתי רמקול ימין- DC error... כרגע הוחזר הסטוק כרמקול ימין, רמקול שמאל נשאר הפיוניר (כי כבר הרכבתי את הדלת, עזבו... אל תשאלו...) יש מצב שזה הרמקול? או שאני מפספס משהו? לפני שאני פונה לחנות. יש משהו שכדאי לי לבדוק? תמונות להמחשה:
הודעה אחרונה מאת DRcarLEd, -
שלום יש לי יונדאי אלנטרה 22 מחובר לי על המסך המקורי קדימה זוג קומפוננט אינפיניטי קפה אחורה זו אינפיניטי וסאב אינפיניטי מגבר חמש ערוצים של ווגה ג׳רמני ממליצים לי להחליף את המנחת למשהו יותר מקצועי שישדרג את הסאונד מקצה לקצה Lc7i מבקש עזרה מהמומחים
הודעה אחרונה מאת איציק נ., -
- 3 עוקבים
- 4 תגובות
- 573 צפיות
שלום חברים, רכשתי טויוטה קורולה 2021, יש לי מגבר של פיוניר דיגיטלי מדגם dmg 8704 וסאב איכותי של הרץ dbx 30.3 אני מעוניין להתקין מערכת אנדרואיד וקומפוננטים איכותיים, אני אוהב סאונד עמוק ואיכותי והתקציב יכול להגיע ל 5000 שח. א. אשמח להצעות למסך וקומפוננטים. ב. המגבר ברמה טובה? יש צורך בהחלפה? אני מעוניין לשמוע מוזיקה באיכות טובה ברכב ולא להשמיע לסביבה. עזרו לי בבקשה.
הודעה אחרונה מאת AUDIO KING, -
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 536 צפיות
שלום לכולם. יש לי מערכת מולטימדיה מובנית ברכב שלי - פיג'ו 208 שנת 2018. לפני כשבועיים, ה waze הפסיק להתחבר לאינטרנט. דיברתי עם החברה שדרכה עשיתי את ה sim. הם אמרו שה sim תקין והפנו למרכז שירות. מרכז השירות אמר לי שגרסת האנדרואיד שיש לי ברכב כבר לא נתמכת ע"י גוגל ושאני צריך להחליף את כל היחידה ברכב בעלות של מעל 2000 ש"ח. האם זה הפתרון היחידי? האם ניתן לשדרג את האנדרואיד הקיים? תודה מראש.
הודעה אחרונה מאת Tom_22, -
-
- אחראי פורום
- 4 עוקבים
- 15 תגובות
- 970 צפיות
אהלן קארספורום מעוניין לשדרג את המערכת במגבר טוב שיתן צליל טוב ומה שנקרא בשפת החובבים "SQ" אבל גם מספיק כח למה שמותקן אצלי כרגע (מפרט בהמשך) אני מתלבט מאוד אם ללכת לכיוון ה5-6 ערוצים ולהגביר גם את הבמה האחורית (כיום מחוברים לדאבל דין של פיוניר) Anyway.. בבמה הקדמית מותקן אצלי infinity kappa 60csx בתוספת של מידים מאותה הסדרה, מחוברים כולם לקרוס ולמגבר 4 ערוצים של hifonics brutus 1200.4 מאחורה קומפוננט infinity reference 6.5 מחוברים למולטימדיה וסאבוופר 10 אינץ של arc audio שמחובר גם הוא למגבר היפוניקס הכל בהתקנה ברמה טובה עם בידוד בדלתות וחיווט שעבר שדרוג לאחרונה בבגדול שומעים טוב ונהנתי מהמערכת אבל…
הודעה אחרונה מאת CarAudio Workshop, -
-
מי מחובר 45 משתמשים רשומים, 8 אנונימיים, 351 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- Night Driver
- chrono
- santiago
- T_A
- amosbmw
- adir10
- sperial
- Galgaltz012
- PASHUT
- method
- hans
- itaimoto
- farkash7
- RSI F.F.F
- Derish
- avargel
- גולדן191
- אהרן ג
- דוד495
- Yuvalino
- yoav911gt2
- ArikM
- ניקו פ.
- orsh99
- דניאל1983
- yahaga
- פריג'י
- Gavrik
- falou
- eladts
- arice
- נעם101
- yossiaviel
- garicho
- Devb
- איציק נ.
- קוסקוס
- דובצע
- meny5
- Igalz
- RK
- hwgeek
- סולל הדרך
- פינדר
- lanosforce
