Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי מגבר jl 900 5 ערוצים 

1.אני מעוניין להגביר את עוצמת הסאב, 

כל כיוון שעשיתי ממערכת המולטימדיה מגבירה את הבאסים באופן כללי ואני מעוניין בהגברת הסאב בלבד. 

2. יש אפשרות לחבר כפתור קונטרולר לשליטה על העוצמה במגבר זה? 

תודה רבה מראש. 

פורסם

כאן אתה עם קורולה עם מגבר פיוניר ומערכת מקורית. מדובר באותו הרכב ואותו ציוד (למעט המגבר) כמו שם?

החלפת ושינית עוד משהו? מערכת ראש? חלקים אחרים?

 

מה הדגם המדויק של המגבר הנוכחי (HD900/5 או RD900/5 או משהו אחר)? פתחת חוברת הוראות/דף מוצר? מי שהתקין (בהנחה ולא אתה) לא יודע להסביר ולעזור לך לכוון?

לשני המגברים המוזכרים לעיל יש אופציה לשלט לסאבוופר. האם זה הפתרון היחיד? תלוי איך המערכת כולה מורכבת.

  • לא הבנתי... 1
פורסם
לפני 13 שעות, Tom_22 כתב:

כאן אתה עם קורולה עם מגבר פיוניר ומערכת מקורית. מדובר באותו הרכב ואותו ציוד (למעט המגבר) כמו שם?

החלפת ושינית עוד משהו? מערכת ראש? חלקים אחרים?

 

מה הדגם המדויק של המגבר הנוכחי (HD900/5 או RD900/5 או משהו אחר)? פתחת חוברת הוראות/דף מוצר? מי שהתקין (בהנחה ולא אתה) לא יודע להסביר ולעזור לך לכוון?

לשני המגברים המוזכרים לעיל יש אופציה לשלט לסאבוופר. האם זה הפתרון היחיד? תלוי איך המערכת כולה מורכבת.

אני שמח שעשית תחקיר, 

כן. החלפתי למגבר rd 900/5 ומסך מולטימדיה של ריינבו, קדמיים של פוקל אחוריים של jl וסאב של הרץ. 

ידידי, לאן לפנות אני יודע, שאלתי כאן כדי לקבל תשובות ולא שאלות. 

אני אשאל שוב, למי יש נסיון עם המגבר ויכול להסביר לי בקצרה איך אפשר להגביר את עוצמת הסאב בלבד. 

אני מירושלים, 

יחסוך לי נסיעה למתקין תלאביבי. 

תודה רבה מראש. 

  • משעמם 1
פורסם
לפני 19 שעות, ניסו ירושלמי כתב:

כל כיוון שעשיתי ממערכת המולטימדיה מגבירה את הבאסים באופן כללי ואני מעוניין בהגברת הסאב בלבד. 

אם אין דרך מיחידת הראש ואין לך שלט באס למגבר

אז הדבר היחיד שהייתי מציע לך זה להרים מעט את הגיין במגבר 

פרק את הכיסוי של המגבר שמסתיר את הכפתורים 

ופתח ממש מעט את כפתור האינפוט בערוץ של הסאב

אל תשתולל עם זה כי אתה לא רוצה להכנס לקליפינג ושים לך שיש לך שם גם מנורת ביקורת לצורך כך.

 

 

מגבר.JPG

  • אהבתי 1
פורסם
לפני 22 דקות, AUDIO KING כתב:

אם אין דרך מיחידת הראש ואין לך שלט באס למגבר

אז הדבר היחיד שהייתי מציע לך זה להרים מעט את הגיין במגבר 

פרק את הכיסוי של המגבר שמסתיר את הכפתורים 

ופתח ממש מעט את כפתור האינפוט בערוץ של הסאב

אל תשתולל עם זה כי אתה לא רוצה להכנס לקליפינג ושים לך שיש לך שם גם מנורת ביקורת לצורך כך.

 

 

מגבר.JPG

תודה רבה! 

ברור ומקצועי. 

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...