אני שמח שעשית תחקיר,
כן. החלפתי למגבר rd 900/5 ומסך מולטימדיה של ריינבו, קדמיים של פוקל אחוריים של jl וסאב של הרץ.
ידידי, לאן לפנות אני יודע, שאלתי כאן כדי לקבל תשובות ולא שאלות.
אני אשאל שוב, למי יש נסיון עם המגבר ויכול להסביר לי בקצרה איך אפשר להגביר את עוצמת הסאב בלבד.
אני מירושלים,
יחסוך לי נסיעה למתקין תלאביבי.
תודה רבה מראש.